http://www32.zippyshare.com/v/58406787/file.html
Misschien ff downloaden voor betere kwaliteit, want dit klinkt kak.
Misschien ff downloaden voor betere kwaliteit, want dit klinkt kak.
Super vet!
Dankje ManHidden Source wrote:Super vet!
zker wel netjes
Niks geen hardstyle meer, gewoon hardcore blijven maken jij.. Hardstyle land is toch al overvol..the_sequence wrote:zker wel netjes![]()
Vette shit!
zeker netjes man
Volgens mij kun je dat met Adobe After Effects doen, dan render je de track in die animatie ofzo. Maar ik weet niet of dat makkelijk te maken is. :pThe Axe wrote:Weet iemand hoe je die filmpjes maakt zoals hierboven..?
Dus zodat je wat van de Waveform voorbij ziet komen enzo..
vind dat wat leuker alsk dingen op mijn youtube zet dan alleen met een plaatje
Zit in AE idd. After Effects is opzich best wel een ingewikkeld programma en zeker als je niet goed weet hoe het werkt kun je al gauw filmpjes maken van tientallen gigs. Grootste probleem en tegelijkertijd het vetste, is dat het zo tyfus uitgebreid is. Je kunt er echt zoveel mee. Maar dat moet je zelf maar gwn aanzien of je het fijn vind. Goede site voor tuts is iig videocopilot.netHidden Source wrote:Volgens mij kun je dat met Adobe After Effects doen, dan render je de track in die animatie ofzo. Maar ik weet niet of dat makkelijk te maken is. :pThe Axe wrote:Weet iemand hoe je die filmpjes maakt zoals hierboven..?
Dus zodat je wat van de Waveform voorbij ziet komen enzo..
vind dat wat leuker alsk dingen op mijn youtube zet dan alleen met een plaatje
Ik zal je wat nuttige informatie geven dan alleen "super vet"Hidden Source wrote:Super vet!
Thankswtr665 wrote:Ik zal je wat nuttige informatie geven dan alleen "super vet"Hidden Source wrote:Super vet!
er mag van mij wat meer kracht van uit de vocals komen, en de opbouw iets beter en het klinkt hier en daar nog wat leeg.
je synth mag beter en dikker, klinkt nog zeg maar te veel fruity
oplossing is hiervoor layeren natuurlijk.
er mag ook nog gemasterd worden dat zo ie zo![]()
verder is het idee heel erg leuk en goed uitgewerkt![]()
oftopic
ik zag dat je in broadway had gedraait woon je ook in de buurt van erp ?
ThanksParvuz wrote:Klinkt best goed voor een eerste track.
Wow, ik schrok bij die antiSeneeq wrote:Heb eindelijk een nummer gemaakt wat af isSymbolz: View on SoundCloud
En hier een preview van Soulshift, iets waar ik vandaag wat aan heb gedaan: View on SoundCloud
Seneeq aka Senz?Seneeq wrote:Heb eindelijk een nummer gemaakt wat af isSymbolz: View on SoundCloud
En hier een preview van Soulshift, iets waar ik vandaag wat aan heb gedaan: View on SoundCloud
Ja kloptghndd wrote:Seneeq aka Senz?Seneeq wrote:Heb eindelijk een nummer gemaakt wat af isSymbolz: View on SoundCloud
En hier een preview van Soulshift, iets waar ik vandaag wat aan heb gedaan: View on SoundCloud![]()
Vind het idee leuk, maar het mag wel iets beter uitgewerkt worden. Klinkt hier en daar nogal rommelig.
En bij je preview pitcht de kick niet helemaal lekker!
Ik vind hem een beetje plastic klinken. Probeer de tok wat voller te maken misschien? Wel een aardig beginnetje hoor, kun je zeker een leuke kick van maken!Sicknez wrote:Kben vandaag met een kick bezig geweest.
Ik vind het zelf wel aardig klinken.
http://www6.zippyshare.com/v/86815740/file.html
Wat vinden jullie er van? tips zijn welkom
wat hij zegt, blijf lekker oefenen over een tijdje klinkt ie beter!Seneeq wrote:Ik vind hem een beetje plastic klinken. Probeer de tok wat voller te maken misschien? Wel een aardig beginnetje hoor, kun je zeker een leuke kick van maken!Sicknez wrote:Kben vandaag met een kick bezig geweest.
Ik vind het zelf wel aardig klinken.
http://www6.zippyshare.com/v/86815740/file.html
Wat vinden jullie er van? tips zijn welkom