Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 19:43 
 
Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Luxion schreef:
@manonnymous: lekkere kick maar die climax is wel gejat he :P


No shit sherlock >.< snapt ie zelf denk ik ook wel :P

Welke? :P

Niet dus :P
Uit je filmpje :P sneek a peek ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
Niet dus :P
Uit je filmpje :P sneek a peek ofzo

Ja goh... maar welke van de 2? Eerst of laatste? Die laatste is gewoon Atrocious, dat was meer voor de grap :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe vinden jullie deze kick? :)

http://www19.zippyshare.com/v/61462447/file.html

Hijs nog wel wat slap.
Maar tis een begin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 18:16 
 
Artiest

Mannonymous schreef:
Luxion schreef:
Niet dus :P
Uit je filmpje :P sneek a peek ofzo

Ja goh... maar welke van de 2? Eerst of laatste? Die laatste is gewoon Atrocious, dat was meer voor de grap :P


zijn beide van ander nummer, 2de deel is atrocious eerste deel is dinges :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 18:17 
 
Hardtraxxer

ja atrocious, maja maakt ook niet uit, ging om de kick neem ik aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mannonymous schreef:
Luxion schreef:
Niet dus :P
Uit je filmpje :P sneek a peek ofzo

Ja goh... maar welke van de 2? Eerst of laatste? Die laatste is gewoon Atrocious, dat was meer voor de grap :P


zijn beide van ander nummer, 2de deel is atrocious eerste deel is dinges :lol:

1e heb ik toch écht zelf uit mn grote duim gezogen heur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:07 
 
Hardtraxxer

Deviate schreef:

Raw Inc & Deviate DJ - Freedom
tell me!



iemand nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deviate schreef:
Deviate schreef:

Raw Inc & Deviate DJ - Freedom
tell me!



iemand nog?

Kan 't niet echt goed horen voor een gegrond oordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik heb alleen wat met de outro de rest trekt me niet echt sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even een aantal van mijn projectjes in 1 ding gegooit:p Het is geen mix ofzo dus de overgangen moet je niet echt op letten (heb gewoon mijn projectjes achter elkaar gegooit in FL :P )

http://www61.zippyshare.com/v/24801101/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben nu al dagenlang keihard bezig met m'n kicks te verbeteren, en ik ben best tevreden met het resultaat moet ik zeggen!

http://www15.zippyshare.com/v/20125791/file.html

Deze zou ik wel downloaden, vanwege de phasers op m'n intro synth gaat Zippy helemaal over de rode en flipt em compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Ben nu al dagenlang keihard bezig met m'n kicks te verbeteren, en ik ben best tevreden met het resultaat moet ik zeggen!

http://www15.zippyshare.com/v/20125791/file.html

Deze zou ik wel downloaden, vanwege de phasers op m'n intro synth gaat Zippy helemaal over de rode en flipt em compleet.


Je moet wat meer laag in je bass doen, het lijkt nu meer of je een punch hebt met een soort bass layer zonder laag erin. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe is deze kick? :)

http://www31.zippyshare.com/v/78552616/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Sicknez schreef:

iets meer dist op de bass en een wat scherpere punch en dan heb je wel een redelijke kick ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer wat van mij ik ben er zeker tevreden over,ben benieuwd wat jullie er van vinden.
http://www17.zippyshare.com/v/77403505/file.html

In The Fire vocal hier uit geknipt
http://www.youtube.com/watch?v=NmrSR5O9 ... re=channel

Tip altijd welkom!?

@Thund3R je hoort wel verbetering ja! lekker synt ! je gebruikt nog wel steeds de zelfde punch?
@Brainweavers Ik heb alleen wat bij je eerst mid intro de rest ja trekt me niet echt kicks klinken wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 21:05 
 
Artiest

Je kick mist heel veel frequenties, voelt als puur bass zo'n beetje, synth is niet heel speciaal, zet de melo in andere synth en maak t wat voller en ik denk dat je qua melo (moet aan t eind wel ff aanpassen) wel een sterk concept hebt.
Je kick moet dus meer frequenties bedekken, je synth zou je moeten layeren en een kenmerkende sound in moeten zetten die het extra body geeft en als je je melo iets aanpast heb je al een sterker idee.

@ Sicknez, je kick klinkt wat standaard, sowieso moet er idd wat meer tok in, maar ook iets meer power in de attack. Tail klinkt erg standaard, probeer er wat effecten op te gooien of desnoods wat door te tweaken.Ik hoor het resultaat wel :thumbsup:
ik verveelde me ook vandaag weer eens.

http://www57.zippyshare.com/v/16099592/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Je kick mist heel veel frequenties, voelt als puur bass zo'n beetje, synth is niet heel speciaal, zet de melo in andere synth en maak t wat voller en ik denk dat je qua melo (moet aan t eind wel ff aanpassen) wel een sterk concept hebt.
Je kick moet dus meer frequenties bedekken, je synth zou je moeten layeren en een kenmerkende sound in moeten zetten die het extra body geeft en als je je melo iets aanpast heb je al een sterker idee.

@ Sicknez, je kick klinkt wat standaard, sowieso moet er idd wat meer tok in, maar ook iets meer power in de attack. Tail klinkt erg standaard, probeer er wat effecten op te gooien of desnoods wat door te tweaken.Ik hoor het resultaat wel :thumbsup:
ik verveelde me ook vandaag weer eens.

http://www57.zippyshare.com/v/16099592/file.html


Die kick klinkt wel nice.
Alleen het geluid geluid van de melodie klinkt een beetje wazig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 21:47 
 
Artiest

je moet m downloaden, mocht je dat niet hebben gedaan klinkt de synth apart ja :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
je moet m downloaden, mocht je dat niet hebben gedaan klinkt de synth apart ja :thumbup:


Had ik gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kheb ff verder gewerkt aan mn kick, met behulp van jullie feedback :)

Hoe is die zo?
http://www10.zippyshare.com/v/58331563/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 22:09 
 
Hardtraxxer

@skedoeoeledinges: je sound is idd een beetje wazig.. klinkt alsof je sustain en release niet goed staan of dat je er veeeeeelsteveel reeverb/decay overheen hebt gegooid :P t klinkt verder niet verkeerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 22:10 
 
Hardtraxxer

klinkt een beetje saai.. je punch mist kracht en hetzelfde geldt voor je bass.. subbass hoor ik ook nauwelijks klopt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
klinkt een beetje saai.. je punch mist kracht en hetzelfde geldt voor je bass.. subbass hoor ik ook nauwelijks klopt dat?


Uhm, kheb het met Waldorf Largo en Hydra gemaakt.
Subbass zegt mij trouwens niet zoveel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 22:29 
 
Hardtraxxer

Sicknez schreef:
Luxion schreef:
klinkt een beetje saai.. je punch mist kracht en hetzelfde geldt voor je bass.. subbass hoor ik ook nauwelijks klopt dat?


Uhm, kheb het met Waldorf Largo en Hydra gemaakt.
Subbass zegt mij trouwens niet zoveel :P

een subbass is een laag in je bass, pure bass.. die zorgt o.a voor je lage frequenties..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
Sicknez schreef:
Luxion schreef:
klinkt een beetje saai.. je punch mist kracht en hetzelfde geldt voor je bass.. subbass hoor ik ook nauwelijks klopt dat?


Uhm, kheb het met Waldorf Largo en Hydra gemaakt.
Subbass zegt mij trouwens niet zoveel :P

een subbass is een laag in je bass, pure bass.. die zorgt o.a voor je lage frequenties..


Ok cool.
Die hebk dr niet in zitten :P
Kzal ff zien hoe ik dat ga fixen.
Maar eerst naar Fusion of Dance. :)
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner