Niet dusMannonymous wrote:Welke?Skedoedelefloeps wrote:No shit sherlockLuxion wrote:@manonnymous: lekkere kick maar die climax is wel gejat hesnapt ie zelf denk ik ook wel
Uit je filmpje
Niet dusMannonymous wrote:Welke?Skedoedelefloeps wrote:No shit sherlockLuxion wrote:@manonnymous: lekkere kick maar die climax is wel gejat hesnapt ie zelf denk ik ook wel
Ja goh... maar welke van de 2? Eerst of laatste? Die laatste is gewoon Atrocious, dat was meer voor de grapLuxion wrote: Niet dus
Uit je filmpjesneek a peek ofzo
zijn beide van ander nummer, 2de deel is atrocious eerste deel is dingesMannonymous wrote:Ja goh... maar welke van de 2? Eerst of laatste? Die laatste is gewoon Atrocious, dat was meer voor de grapLuxion wrote: Niet dus
1e heb ik toch écht zelf uit mn grote duim gezogen heurSkedoedelefloeps wrote:zijn beide van ander nummer, 2de deel is atrocious eerste deel is dingesMannonymous wrote:Ja goh... maar welke van de 2? Eerst of laatste? Die laatste is gewoon Atrocious, dat was meer voor de grapLuxion wrote: Niet dus
Kan 't niet echt goed horen voor een gegrond oordeel.Deviate wrote:
iemand nog?
Je moet wat meer laag in je bass doen, het lijkt nu meer of je een punch hebt met een soort bass layer zonder laag erin.Thund3R wrote:Ben nu al dagenlang keihard bezig met m'n kicks te verbeteren, en ik ben best tevreden met het resultaat moet ik zeggen!
http://www15.zippyshare.com/v/20125791/file.html
Deze zou ik wel downloaden, vanwege de phasers op m'n intro synth gaat Zippy helemaal over de rode en flipt em compleet.
iets meer dist op de bass en een wat scherpere punch en dan heb je wel een redelijke kick
Die kick klinkt wel nice.Skedoedelefloeps wrote:Je kick mist heel veel frequenties, voelt als puur bass zo'n beetje, synth is niet heel speciaal, zet de melo in andere synth en maak t wat voller en ik denk dat je qua melo (moet aan t eind wel ff aanpassen) wel een sterk concept hebt.
Je kick moet dus meer frequenties bedekken, je synth zou je moeten layeren en een kenmerkende sound in moeten zetten die het extra body geeft en als je je melo iets aanpast heb je al een sterker idee.
@ Sicknez, je kick klinkt wat standaard, sowieso moet er idd wat meer tok in, maar ook iets meer power in de attack. Tail klinkt erg standaard, probeer er wat effecten op te gooien of desnoods wat door te tweaken.Ik hoor het resultaat wel![]()
ik verveelde me ook vandaag weer eens.
http://www57.zippyshare.com/v/16099592/file.html
Had ik gedaanSkedoedelefloeps wrote:je moet m downloaden, mocht je dat niet hebben gedaan klinkt de synth apart ja
Uhm, kheb het met Waldorf Largo en Hydra gemaakt.Luxion wrote:klinkt een beetje saai.. je punch mist kracht en hetzelfde geldt voor je bass.. subbass hoor ik ook nauwelijks klopt dat?
een subbass is een laag in je bass, pure bass.. die zorgt o.a voor je lage frequenties..Sicknez wrote:Uhm, kheb het met Waldorf Largo en Hydra gemaakt.Luxion wrote:klinkt een beetje saai.. je punch mist kracht en hetzelfde geldt voor je bass.. subbass hoor ik ook nauwelijks klopt dat?
Subbass zegt mij trouwens niet zoveel
Ok cool.Luxion wrote:een subbass is een laag in je bass, pure bass.. die zorgt o.a voor je lage frequenties..Sicknez wrote:Uhm, kheb het met Waldorf Largo en Hydra gemaakt.Luxion wrote:klinkt een beetje saai.. je punch mist kracht en hetzelfde geldt voor je bass.. subbass hoor ik ook nauwelijks klopt dat?
Subbass zegt mij trouwens niet zoveel