Je kick mist heel veel frequenties, voelt als puur bass zo'n beetje, synth is niet heel speciaal, zet de melo in andere synth en maak t wat voller en ik denk dat je qua melo (moet aan t eind wel ff aanpassen) wel een sterk concept hebt.
Je kick moet dus meer frequenties bedekken, je synth zou je moeten layeren en een kenmerkende sound in moeten zetten die het extra body geeft en als je je melo iets aanpast heb je al een sterker idee.
@ Sicknez, je kick klinkt wat standaard, sowieso moet er idd wat meer tok in, maar ook iets meer power in de attack. Tail klinkt erg standaard, probeer er wat effecten op te gooien of desnoods wat door te tweaken.Ik hoor het resultaat wel
ik verveelde me ook vandaag weer eens.
http://www57.zippyshare.com/v/16099592/file.html