Vind het lekker klinken, idd wel wat leeg. Vind alleen de overgang naar het tweede gedeelte een beetje raar, zeg maar als de kick van de 1e climax stopt.
Dikke kick! zit goed in elkaar. Ik vind hem nog een beetje leeg klinken. misschien een padje op de achtergrond? en de break naar de 2e climax mist energie.
Ik dacht ik zet ook wat online Lees al wel een heel tijdje mee, maar nog niets online gezet tot nu toe. Hierbij dan:
Dit is slechts een remake, maar ik gooi er binnenkort wel eens een ander stukje op.
Dit klinkt toch wel nice Heerlijke kicks man!
Mijn nieuwe (superkorte) preview in samenwerking met Voltera http://www.youtube.com/watch?v=q483MKse4s4 Ik moet er vast bij zeggen dat de inspiratie van NC & Wildstylez af komt
ben weer is bezig geweest met een nieuwe lead wat vinden jullie? (heb alleen nog geen dikke kick voor deze melo) had eerst een andere melo maar na heel veel kutte met de reverb kreeg ik een heel duister B-front soundje, dus dacht gooi de melo van sleepwalker er is onder. vind het zelf wel vet klinken
Dikke kick! zit goed in elkaar. Ik vind hem nog een beetje leeg klinken. misschien een padje op de achtergrond? en de break naar de 2e climax mist energie.
maar kick netjes gedaan. lang mee bezig geweest?
Oke, zal er ff naar kijken! Ben er nu iets van 3 uur mee bezig geweest in het totaal.
@Skedoe/SSS Zal de kicks ff samplen en er onder plakken met extra sublaag voor een mooie rauwe/warme bass post binnenkort wel weer!
@Dytac Klinkt leuk, ik zou alleen unison toevoegen aan je lead! Kicks klinken ook lekker, samples of zelf gebrouwen?
Ik dacht ik zet ook wat online Lees al wel een heel tijdje mee, maar nog niets online gezet tot nu toe. Hierbij dan:
Dit is slechts een remake, maar ik gooi er binnenkort wel eens een ander stukje op.
Dit klinkt toch wel nice Heerlijke kicks man!
Mijn nieuwe (superkorte) preview in samenwerking met Voltera http://www.youtube.com/watch?v=q483MKse4s4 Ik moet er vast bij zeggen dat de inspiratie van NC & Wildstylez af komt
Thanks man
Klinkt niet slecht van je, en je hoort inderdaad wel de gelijkenis
maar kick netjes gedaan. lang mee bezig geweest?
Oke, zal er ff naar kijken! Ben er nu iets van 3 uur mee bezig geweest in het totaal.
@Skedoe/SSS Zal de kicks ff samplen en er onder plakken met extra sublaag voor een mooie rauwe/warme bass post binnenkort wel weer!
@Dytac Klinkt leuk, ik zou alleen unison toevoegen aan je lead! Kicks klinken ook lekker, samples of zelf gebrouwen?
Effe corrigeren: 't Is D-Dytac Zal eens checken, deze lead zijn gewoon sylenth presets, snel iets dikker gemaakt, weet niet hoe de unison instellingen zijn... Het moest een beetje snel gaan
Kicks zijn zelfgemaakt, met hydra (zoals je kan zien). Punch is wel sample
Allesbehalve af, ben er een half uur mee bezig geweest. Door nabewerking Audacity zit er alleen rare klik in het begin en lijkt het laag deels weg te zijn in het tweede stuk. Maja Wat vinden jullie er van tot nu toe?
Hallo beste mensen! Wij zijn nieuw op dit forum en zijn sinds kort met fl studio aan de slag gegaan om hardstyle te maken. Tenminste een poging tot hardstyle maken.
Na veel Youtube filmpjes en hier op de site gekeken te hebben, zijn we al heel wat wijzer geworden. Nu wilde we ons eerste liedje aan jullie laten horen zodat we er weer wat van kunnen leren en onze muziek nog beter kunnen maken! er is natuurlijk nog veel werk voor nodig maar we hopen dat jullie ons daarbij de goede kant op kunnen sturen.
Hallo beste mensen! Wij zijn nieuw op dit forum en zijn sinds kort met fl studio aan de slag gegaan om hardstyle te maken. Tenminste een poging tot hardstyle maken.
Na veel Youtube filmpjes en hier op de site gekeken te hebben, zijn we al heel wat wijzer geworden. Nu wilde we ons eerste liedje aan jullie laten horen zodat we er weer wat van kunnen leren en onze muziek nog beter kunnen maken! er is natuurlijk nog veel werk voor nodig maar we hopen dat jullie ons daarbij de goede kant op kunnen sturen.
dit is onze eerste poging tot een liedje!
tja, wat moet ik ervan zeggen.. tis nog niet op en top natuurlijk! blijven oefenen word het alleen maar beter en veel naar andere tracks luisteren hoe zij het doen