Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:47 

Hardtraxxer

Overload schreef:
Sicknez schreef:
Overload schreef:

Die kick is echt nice :thumbup:

thanks man, hoopte al zo'n reactie te kijken omdat ik hem zelf ook behoorlijk goed vind klinken :)

Nix meer aan doen :thumbup:
Waarmee maak je zo'n kick?
Ik ben zelf nu zins 2 dagen aant prutsen met Predator. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 01:00 

Hardtraxx Addict

Scumbag schreef:
Dat zeker. Voor de rest heb je er niet veel aan, want je kan ook vrijwel geen sounds editen en dergelijke.

Oneens. Nexus is een grote sound database. Dat alleen scantraxx artiesten dat gebruiken is natuurlijk gwn dikke bullshit. Iedere artiest gebruikt dat wel. Of het nou fusion is of scantraxx. Nagenoeg iedereen pakt daar wel sounds uit. En waarom zou dat niet mogen? Als het goed klinkt is er toch niks mee mis. Scantraxx typeren alsof ze alleen maar presets gebruiken vind ik al helemaal kort door de bocht. Dat je met de nexus geen sounds kunt editten is ook niet waar. Dat ligt puur aan jezelf. Dmv alleen al met de envelopes kloten kun je een sound al compleet veranderen. Bovendien zitten er ook functies op de nexus, al zijn die beperkt, om je sounds te distorten etc. Daarnaast kun je extern ook nog eens de nexus gaan editten en reken maar dat je daar dikke sounds uit kunt maken.
Producen is niet alleen maar je eigen sounds kunnen maken. Samplen en editten is daar ook onderdeel van. Kun je beiden, dan heb je al een stap gezet richting producen. Mensen zijn tegenwoordig daar zo kort door bocht mee. Laat dit iig een aantal dingen recht zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 01:08 

Hardtraxx Elite

SoundTunerZ schreef:
Scumbag schreef:
Dat zeker. Voor de rest heb je er niet veel aan, want je kan ook vrijwel geen sounds editen en dergelijke.

Oneens. Nexus is een grote sound database. Dat alleen scantraxx artiesten dat gebruiken is natuurlijk gwn dikke bullshit. Iedere artiest gebruikt dat wel. Of het nou fusion is of scantraxx. Nagenoeg iedereen pakt daar wel sounds uit. En waarom zou dat niet mogen? Als het goed klinkt is er toch niks mee mis. Scantraxx typeren alsof ze alleen maar presets gebruiken vind ik al helemaal kort door de bocht. Dat je met de nexus geen sounds kunt editten is ook niet waar. Dat ligt puur aan jezelf. Dmv alleen al met de envelopes kloten kun je een sound al compleet veranderen. Bovendien zitten er ook functies op de nexus, al zijn die beperkt, om je sounds te distorten etc. Daarnaast kun je extern ook nog eens de nexus gaan editten en reken maar dat je daar dikke sounds uit kunt maken.
Producen is niet alleen maar je eigen sounds kunnen maken. Samplen en editten is daar ook onderdeel van. Kun je beiden, dan heb je al een stap gezet richting producen. Mensen zijn tegenwoordig daar zo kort door bocht mee. Laat dit iig een aantal dingen recht zetten.

Je kunt ook Max E's Epic uit nexus halen, venom van de noisecontrollers en zo kan ik nog wel ff door gaan. 't Is natuurlijk niet erg om nexus te gebruiken in je tracks. Alleen solo-nexus tracks zijn echt een 'no-go-zone' wat mij betreft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 12:53 

Artiest

je mag van mij alles gebruiken, je mag samples gebruiken, zolang je maar wel je eigen sfeer erin weet te pakken.
+ Nexus sound kom je wel tegen (kijk naar attack lead van NC) en de irrtantste, binary voice... die je in meerdere platen kunt horen. het is ervoor om gebruikt te worden dus gebruik het ook, niks mis mee.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 14:21 

Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
Scumbag schreef:

En toch vind ik souds editen en sounds zelf maken twee verschillende dingen. Met nexus kan je enkel editen, en niet je eigen geluid zelf opbouwen. Daarnaast mag je toch we' van de profs verwachten dat ze wel met wat beters komen dan die std sounds? Aangezien zij daar de mogelijkheden voor hebben qua hardware ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:23 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
je mag van mij alles gebruiken, je mag samples gebruiken, zolang je maar wel je eigen sfeer erin weet te pakken.
+ Nexus sound kom je wel tegen (kijk naar attack lead van NC) en de irrtantste, binary voice... die je in meerdere platen kunt horen. het is ervoor om gebruikt te worden dus gebruik het ook, niks mis mee.. :thumbup:

Een van de square leads wordt gebruikt in Music Made Addict ;)

Overigens heb ik ook een soort van intro synth kunnen bouwen door een stuk van een vocal te samplen ;) Deze in EXS24 gooien, distortion erop en gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:58 

Hardtraxx Addict

http://www18.zippyshare.com/v/9008382/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 22:55 

Hardtraxxer

Delcone schreef:
http://www18.zippyshare.com/v/9008382/file.html

Me likes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 23:38 

Hardtraxxer

Sicknez schreef:
Sicknez schreef:
Overload schreef:

Die kick is echt nice :thumbup:

Nix meer aan doen :thumbup:
Waarmee maak je zo'n kick?
Ik ben zelf nu zins 2 dagen aant prutsen met Predator. :P

zo'n kick maak je met aardig wat layers, is niet een loze hydra vst ofzo hoor ;)

je zou eigenlijk moeten beginnen met het scheiden van een subbass, punch, distortielaag etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 23:40 

Artiest

kick moet wel wat meer de frequenties bezetten, ik mis wat hoog erin, t concept is goed maar de sounds missen net ietsjes volheid en verder kick is goed, maar wat ik al zei ik mis wat hoge frequenties erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 23:55 

Hardtraxxer

kick moet wel wat meer de frequenties bezetten, ik mis wat hoog erin, t concept is goed maar de sounds missen net ietsjes volheid en verder kick is goed, maar wat ik al zei ik mis wat hoge frequenties erin.

klopt, ben ik ook nog mee bezig, maar dit was ook nog een schets zoals ik had aangegeven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 00:04 

Artiest

ok naja denk ik geef t gewoon aan, gaat immers om feedback :thumbup:
wacht dan wel tot t volgende concept :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 08:49 

Hardtraxx Veteran

Overload schreef:
zo'n kick maak je met aardig wat layers, is niet een loze hydra vst ofzo hoor ;)

je zou eigenlijk moeten beginnen met het scheiden van een subbass, punch, distortielaag etc.

dat is idd de beste manier om te beginnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 11:10 

Hardtraxxer

the sidespinnars schreef:
Overload schreef:

dat is idd de beste manier om te beginnen ;)

mee eens:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 12:38 

Hardtraxxer

ok naja denk ik geef t gewoon aan, gaat immers om feedback :thumbup:
wacht dan wel tot t volgende concept :)

precies! ik had het ook al opgemerkt, maar het is fijn als andere het ook opmerken zodat je zelf dan weet dat je niet de enige bent die het dacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 13:24 

Hardtraxxer

Nieuwe preview van een track van ons. Youtubekwaliteit, maar track moet ook nog wel een keer opnieuw afgemixt worden. Enjoy
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 16:26 

Hardtraxx Veteran

Showey schreef:

Nieuwe preview van een track van ons. Youtubekwaliteit, maar track moet ook nog wel een keer opnieuw afgemixt worden. Enjoy

lekker plaatje alleen de intro past niet bij de climax de intro is lekker rauw maar de climax niet met die synth en melo dat is wel een beetje jammer :/ zou misschien een andere intro maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 18:15 

Hardtraxxer

hele vette track!
en hij ging ook goed op die boxen pff _o_
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 18:17 

Hardtraxxer

Overload schreef:

mwaaa,
Ik vind de kick te dof sorry
intro sounds moeten wat dikker, want ze komen er niet mooi uit vergeleken bij de kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 21:11 

Hardtraxxer

Deviate schreef:
Overload schreef:

mwaaa,
intro sounds moeten wat dikker, want ze komen er niet mooi uit vergeleken bij de kick

Ik vind de kick wel fijn.
Weer eens wat anders :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 21:50 

Hardtraxx Veteran

Sicknez schreef:
Deviate schreef:
Overload schreef:

mwaaa,

Ik vind de kick wel fijn.
Weer eens wat anders :)

nee ik ben het met deviate eens die kick is idd te dof misschien alleen een kwestie vn EQ'en ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 21:59 

Hardtraxx Veteran

Showey schreef:

Saai nummer. Midintro mist drive en climax en break klinken erg trancy maar dan wel zonder gevoel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 22:14 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 00:56 

Hardtraxx Newbie

the sidespinnars schreef:
Showey schreef:

lekker plaatje alleen de intro past niet bij de climax de intro is lekker rauw maar de climax niet met die synth en melo dat is wel een beetje jammer :/ zou misschien een andere intro maken!

Loving the synth and the kick! bass is strong, pretty impressed! Good to see your performing too :)

Heres our first attempt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 12:52 

Donateur

Wat vinden jullie van deze kickdrum:

http://www5.zippyshare.com/v/58531976/file.html
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner