duidelijk magic invloed op evil, maar heb jij niks te doen behalve producen?
dis al track nummer weet ik veel die je upload
nouja, we hadden nog veel liggen o.a. oudere dingen en die hebben we ook maar geupload..Skedoedelefloeps wrote:duidelijk magic invloed op evil, maar heb jij niks te doen behalve producen?![]()
Wordt het over een jaartje nog wat meer ervaring doen niet tijd om labels lastig te gaan vallen, ik heb je platen altijd wel kunnen waarderen. Maar dit is echt top!Overload wrote:haha evil blijft toch een van de sterkste die ik tot nu toe gemaakt heb
Doe in 't vervolg maar zippy linkjesPowerofthemusicNL wrote:Zou het erg op prijs stellen dat jullie mijn muziek ook eens zouden luisteren.
Tips zijn altijd welkom!
Dit is 1 van mijn tracks:
View on YouTube
Tips werk eerst is aan je synt (lead)PowerofthemusicNL wrote:Zou het erg op prijs stellen dat jullie mijn muziek ook eens zouden luisteren.
Tips zijn altijd welkom!
Dit is 1 van mijn tracks:
View on YouTube
Het is mijn stijl niet, maar dat betekent niet dat het niet goed geproduced is. Als ik jou was zou ik is wat labels (Scantraxx??) benaderen, want dit is echt niet slechter dan WP en Krusaders.
Sylenth1 mag niet ontbrekenPowerofthemusicNL wrote:Bedankt voor de reactie's. Een pakkende melo is idd moeilijk te maken..
Welk progamma raden jullie mij aan om synth's te maken? Zelf heb ik nu Nexus+expansions, Vanguard, pro53 en natuurlijk de standaart instrumenten die bij Fl zitten
thanks man, ja we zijn bezig met veel zaken.. proberen op feesten te komen enzo en gaan ook de tracks die helemaal af zijn sturen naar artiesten/labelsEdwinn wrote:Het is mijn stijl niet, maar dat betekent niet dat het niet goed geproduced is. Als ik jou was zou ik is wat labels (Scantraxx??) benaderen, want dit is echt niet slechter dan WP en Krusaders.
Nice man! ben benieuwd naar het eindresultaatDeviate wrote:heee!
Beginnetje van nieuwe solo track
Ben er zelf al erg tevreden over![]()
laat even weten wat je ervan vind!
http://www7.zippyshare.com/v/62856475/file.html
LOLbanhu wrote:BanHu - Waterball 2.0 (BanHu008)
View on YouTube
Veel plezier en mening alstublieft.
Hartstikke bedankt voor het luisteren!
check ook mijn youtube pagina
Nouuuu edwinn je kan ook overdrijvenEdwinn wrote:
Het is mijn stijl niet, maar dat betekent niet dat het niet goed geproduced is. Als ik jou was zou ik is wat labels (Scantraxx??) benaderen, want dit is echt niet slechter dan WP en Krusaders.
Edwinn wrote:
Zou je synth nog aanpassen, dat kan een melo maken of breken, vind het opzich wel wat hebben, hier en daar zou ik t persoonlijk anders doen. Als je een andere synth ervoor maakt die veel meer... zaagt..the sidespinnars wrote:nieuwe melo wat denken jullie?
http://www17.zippyshare.com/v/29585425/file.html