thedominator schreef:
*post eigen rotzooi voor de 2e keer zonder zelf feedback op andere te geven en verwacht 'opbouwende kritiek'*
Gozer.. dit is meer hardcore dan hardstyle. Buiten dat vind ik het nogal kaal en digitaal. Opbouwende kritiek heb ik hier niet echt voor..
@ Iedereen
Ik zie de laatste tijd dat mensen nogal snel een sample op 't interweb gooien en feedback willen, natuurlijk is dit niet erg! Maar als je dan ook zo vriendelijk zou willen zijn om
'opbouwende kritiek' te geven is dat natuurlijk gewoon niet meer dan sociaal. Nu even voortbordurend op het *gooit lege sample op 't internet* verhaal enkele tips:
[tipmode] net als bij mixen moet je niet gelijk je eerste beste mix op het internet knallen. Probeer bij het maken van muziek eerst een (aantal) maand(en) allemaal sounds te maken zodat je een soort 'eigen' sound ontwikkeld. Ga dan met deze puzzelstukjes een nummer bouwen. Op deze manier heb je alle sounds die je nodig hebt zodat het (technisch gezien) makkelijker is om sneller een track in elkaar te zetten en doordat je een eigen sound creert word je track ook nog een vele malen vetter. Dit werkt natuurlijk niet altijd, maar het is wel mijn tip voor vandaag!
[/tipmode]@Scumbag.. Héél erg vet! Overal lekkere feel in de track!

Ik zou de lead alleen wat krachtiger maken door te layeren en ik zou niets doen aan je kick. Die is naar mijn menig zo goed als perfect