haha 
lol
oke wat moet ik me hier bij voorstellen?Teknizion wrote:http://www28.zippyshare.com/v/54568892/file.html
lol
bah
gast kun jij iets niet afzeiken, ook al met san miquel toen.. Ik heb nog nooit iets van jou gehoord, ik zou zeggen doe ook die remix en we zullen zien wat er beter is. Als jij het echt beter kunt heb ik veel respect voor jeMannonymous wrote:bahzo'n standaard nu-plaatje. Mensen, wees eens creatief!
Mooie opbouw in de track, de kick zit ook wel lekker & de synth is ook best goed! Enige minpuntje vind ik de vocals maar voor de rest echt puik werk kerel
Moet je je gewoon niet teveel van aantrekken hoor, opbouwende kritiek is nuttig. Maar afzeiken schijnen mensen ook leuk te vinden, ieder z'n dingTimmer wrote:gast kun jij iets niet afzeiken, ook al met san miquel toen.. Ik heb nog nooit iets van jou gehoord, ik zou zeggen doe ook die remix en we zullen zien wat er beter is. Als jij het echt beter kunt heb ik veel respect voor jeMannonymous wrote:bahzo'n standaard nu-plaatje. Mensen, wees eens creatief!
![]()
En defqon is Nu-Plaatjes dus ja,,
Klinkt zeer fijn, lekkere kick.TonyT wrote:View on YouTube
Alvast een kleine preview van onze inzending.
Omdat we daar zelf nog niet helemaal tevreden over waren, maar we krijgen daar juist positieve reacties over, dus we zullen daar nog iets aan bijschroeven en het voorderest zo laten! Climaxsynth wilde ik nog wel iets voller maken, want die vond ik nog wat aan de dunne kant. Bedankt voor je reactie, hier kunnen we iets meeThund3R wrote: Intro kick en sound klinkt zo fijn dat ik denk, waarom die nou zo kort in de preview
Daar ben ik het wel mee eens, de melodie heeft wel de defqon sfeer. Maar die kan er net wat beter uitkomen als dus de synth wat voller isShowey wrote:Omdat we daar zelf nog niet helemaal tevreden over waren, maar we krijgen daar juist positieve reacties over, dus we zullen daar nog iets aan bijschroeven en het voorderest zo laten! Climaxsynth wilde ik nog wel iets voller maken, want die vond ik nog wat aan de dunne kant. Bedankt voor je reactie, hier kunnen we iets meeThund3R wrote: Intro kick en sound klinkt zo fijn dat ik denk, waarom die nou zo kort in de preview
Gaan we voor zorgen vandaag! Hele dag lekker in de studio dus dat moet goed komen!freddyadu8 wrote:Daar ben ik het wel mee eens, de melodie heeft wel de defqon sfeer. Maar die kan er net wat beter uitkomen als dus de synth wat voller isShowey wrote:Omdat we daar zelf nog niet helemaal tevreden over waren, maar we krijgen daar juist positieve reacties over, dus we zullen daar nog iets aan bijschroeven en het voorderest zo laten! Climaxsynth wilde ik nog wel iets voller maken, want die vond ik nog wat aan de dunne kant. Bedankt voor je reactie, hier kunnen we iets meeThund3R wrote: Intro kick en sound klinkt zo fijn dat ik denk, waarom die nou zo kort in de preview
lekker zomers, mag inderdaad wat voller. Ik vind het een goede melodie!TonyT wrote:View on YouTube
Kijk weer eens wat andersShowey wrote:View on YouTube
Nu we toch bezig zijn, geven we ook maar een sneak peak vrij van onze nieuwe!
klinkt heel goed
klinkt ook lekkerTonyT wrote:View on YouTube
Ik kan ook niet afzeiken hoor. Die track van Raw. Inc hier een stukje boven (TBA) vind ik bijvoorbeeld echt een top track.Timmer wrote:gast kun jij iets niet afzeiken, ook al met san miquel toen.. Ik heb nog nooit iets van jou gehoord, ik zou zeggen doe ook die remix en we zullen zien wat er beter is. Als jij het echt beter kunt heb ik veel respect voor jeMannonymous wrote: bahzo'n standaard nu-plaatje. Mensen, wees eens creatief!
![]()
En defqon is Nu-Plaatjes dus ja,,
Die ligt te wachten op de mastering... wordt deze week of volgende week gefixt.Mannonymous wrote:Wat is er trouwens gebeurd met dat nummer van San Miquel?
Gooi die BPM is omhoogBasic_Beatz wrote:hier 33sec van een nummer waark pas mee bezig ben![]()
http://www38.zippyshare.com/v/92783611/file.html
http://www46.zippyshare.com/v/34859125/file.htmlTakkU wrote:Gooi die BPM is omhoogBasic_Beatz wrote:hier 33sec van een nummer waark pas mee bezig ben![]()
http://www38.zippyshare.com/v/92783611/file.html
hoef je mij niet te vragenDj C-Mind wrote:![]()
wanneer is de release
Zijn de pitch kicks weg?San Miquel wrote:Die ligt te wachten op de mastering... wordt deze week of volgende week gefixt.Mannonymous wrote:Wat is er trouwens gebeurd met dat nummer van San Miquel?
Zijn inmiddels al aantal dingen in gewijzigd.
doe ik tochOutlander wrote:hoef je mij niet te vragenDj C-Mind wrote:![]()
wanneer is de release