Die track is niet van noisehunterz hoor...Pithune wrote:idee klinkt wel tof, allen vind ik je climax synth echt helemaal nix. klinkt veelste droog.NoiseHunterZ wrote:View on YouTube
zou de kick ook anders laten lopen, klinkt namelijk erg verrot als die omlaag gaat
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
TakkU wrote:Die track is niet van noisehunterz hoor...Pithune wrote:idee klinkt wel tof, allen vind ik je climax synth echt helemaal nix. klinkt veelste droog.NoiseHunterZ wrote:View on YouTube
zou de kick ook anders laten lopen, klinkt namelijk erg verrot als die omlaag gaat
Heet jij Lars Ystrøm en kom je uit Norwegen dan?NoiseHunterZ wrote:ja ofcourse
Vieze neppert :')
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
ach vat t niet zo serieus op, denk dat ie zelf ook wel weet dat t merendeel in dit topic wel weet wie yhimself isMannonymous wrote:Heet jij Lars Ystrøm en kom je uit Norwegen dan?NoiseHunterZ wrote:ja ofcourse
Vieze neppert :')
-
THardtraxxer
- 308 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
beetje jammer..
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
nee? vertel esLuxion wrote:t merendeel in dit topic wel weet wie yhimself is
http://www24.zippyshare.com/v/44683655/file.html
hierbij een impressie van iets waar ik nu mee bezig ben.
er komt nog een andere kick/bass in, en ook aan de kickrolls moeten gewerkt worden.
maar het is een eerste indruk.
als iemand verder nog op of aanmerkingen heeft, zeg ze dan zodat ik het kan verbeteren
hierbij een impressie van iets waar ik nu mee bezig ben.
er komt nog een andere kick/bass in, en ook aan de kickrolls moeten gewerkt worden.
maar het is een eerste indruk.
als iemand verder nog op of aanmerkingen heeft, zeg ze dan zodat ik het kan verbeteren
Pithune wrote:nee? vertel esLuxion wrote:t merendeel in dit topic wel weet wie yhimself is
Een gast die tutorials maakt op youtube, iedereen die begonnen is met fl heeft er wel een gezien van hem
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
ok... ik heb nooit tutorials gevolgtThe Indicator wrote:Pithune wrote:nee? vertel esLuxion wrote:t merendeel in dit topic wel weet wie yhimself is
Een gast die tutorials maakt op youtube, iedereen die begonnen is met fl heeft er wel een gezien van hem
behalve wat dingetjes van nfxbeats zoals sidechaining en vocoding...
Naja, hij maakt kicktutorials en die vinden de meeste mensen nogal handig 
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
handig in 't kopieren van dingen maken bedoel je?The Indicator wrote:Naja, hij maakt kicktutorials en die vinden de meeste mensen nogal handig
mja onder andere, als je er zelf geen kan maken dan maar kopieren ja
(
)( :') )
(
Juist, want je kan door tut te kijken alleen maar kopieren :') :')Pithune wrote:handig in 't kopieren van dingen maken bedoel je?The Indicator wrote:Naja, hij maakt kicktutorials en die vinden de meeste mensen nogal handig
Zoiets heet technieken leren... Ik heb veel tuts gekeken, maar maak tegenwoordig alles zelf... Die tuts helpen je gewoon dingen te begrijpen!
wees eerlijk, hoeveel mensen gaan niet zijn kick kopieren en dan die onder hun "track" zetten
Ok er zijn er ook een paar die dat niet doen
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
The Indicator wrote:mja onder andere, als je er zelf geen kan maken dan maar kopieren ja![]()
()( :') )
ik bedoel het in de zin van 't aanlerenTakkU wrote:Juist, want je kan door tut te kijken alleen maar kopieren :') :')Pithune wrote:handig in 't kopieren van dingen maken bedoel je?The Indicator wrote:Naja, hij maakt kicktutorials en die vinden de meeste mensen nogal handig
Zoiets heet technieken leren... Ik heb veel tuts gekeken, maar maak tegenwoordig alles zelf... Die tuts helpen je gewoon dingen te begrijpen!

wanneer iedereen dezelfde technieken aanleert krijg je een schaarste aan originaliteit, omdat mensen er niet zelf achter komen
de echte basis om kicks te leren is door te weten hoe een kick in elkaar zit ( lagen / 'deeltjes' ), waar de parameters voor staan, en door goed te luisteren hoe 't in de mix klinkt bij professionals.
en dit alles haal ik niet snel terug uit zo'n youtube video
Er zijn nooit goede tuts voor kicks geweest op youtube. Als je er een vind zou ik zeggen laat t me maar zien. Staat zoveel rotzooi op youtube over fl wat dat betreft en als ik eerlijk ben vind ik die kick van Yhimself ook niks in die tut. Net wat pithune zegt, je moet het zelf leren. Je leert er veel meer van en je krijgt je eigen manier van kicks maken waardoor je zelf ook weer je eigen soort sound creeert. Ik durf te wedden dat er niemand hier op hardtraxx is, niemand uberhaupt, die zijn kicks maakt op mijn manier. Iedereen heeft daar zijn eigen trucjes en gevoel voor, als je t tenminste kan zoals velen niet... Mja tis al zo vaak gezegd beste manier om iets te leren bij producen is door het te proberen en te proberen en constant te proberen.The Indicator wrote:wees eerlijk, hoeveel mensen gaan niet zijn kick kopieren en dan die onder hun "track" zetten
-
THardtraxxer
- 308 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
sluit ik me bij aan.
Misschien handig als je er een link bij doet?D-Ruz wrote:Probeer beetje Swedish House Mafia - One te remaken
http://www26.zippyshare.com/upload
is het wat ?
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Weer wat gemaakt maar ik ben van plan om deze wel verder af te maken omdat ik zeer goede en positieve reacties
erop heb gekregen van mijn vrienden
Nu wil ik weten wat jullie ervan vinden
Link: http://www46.zippyshare.com/v/12226788/file.html
(downloaden want zippyshare vernaaid al het geluid
)
Feedback please
erop heb gekregen van mijn vrienden
Nu wil ik weten wat jullie ervan vinden
Link: http://www46.zippyshare.com/v/12226788/file.html
(downloaden want zippyshare vernaaid al het geluid
Feedback please
Had vandaag al de hele dag dat liedje van B.O.B. in mn kopf én ik had een nieuwe kick gemaakt. Dus ik denk maak er ff een gimmick-remix van. Verwacht er niet te veel van.. feedback altijd welkom
http://www14.zippyshare.com/v/46786982/file.html
http://www14.zippyshare.com/v/46786982/file.html
Is dat hardcore of hardstyle
Klinkt meer hardcore achtig. (De BPM, en distortion op de kick)
@thedominator, zeker niet slecht, wel aardig melodietje, leuke synth, alleen die sample kick
. Goed uitgewerkt geen probleem, maar dit is zonder enige subbass of tail, en hij pitched ook nog eens erg lelijk.
@thedominator, zeker niet slecht, wel aardig melodietje, leuke synth, alleen die sample kick
HardcoreThund3R wrote:Is dat hardcore of hardstyleKlinkt meer hardcore achtig. (De BPM, en distortion op de kick)
@thedominator, zeker niet slecht, wel aardig melodietje, leuke synth, alleen die sample kick. Goed uitgewerkt geen probleem, maar dit is zonder enige subbass of tail, en hij pitched ook nog eens erg lelijk.
Ik vind hem wel netjes! Dat melodietje past niet echt bij hardcore maar qua uitwerking is hij lang niet slecht.
Mijn ''eerste hardcore nummer'' was iets te slecht om verder over na te denken :')
Maar ik moet nu eerst m'n FL fixen. Heb nieuwe Windows dus ik gewoon Image-Line en Vst-Plugins map kopieren naar externe HDD, en weer plakken in Program Files (x86).
Nu zit ik er alleen mee dat 75% van me plug-ins crashen omdat er geen registervermelding is
FL zelf doet het prima.
Mijn ''eerste hardcore nummer'' was iets te slecht om verder over na te denken :')
Maar ik moet nu eerst m'n FL fixen. Heb nieuwe Windows dus ik gewoon Image-Line en Vst-Plugins map kopieren naar externe HDD, en weer plakken in Program Files (x86).
Nu zit ik er alleen mee dat 75% van me plug-ins crashen omdat er geen registervermelding is