Ik ben niet door de 156 paginas van deze topic heen gegaan xD dus ik weet niet of hier ook plaats is voor Hardcore ipv. hardstyle ? Maar toch, bij deze, een work in progressje 
View on SoundCloud
hardstyle maak ik ook soms, dit is een hardstyle work in progressje: (de bas staat wel wat te hard zodat het melo verstilt als de bas erin komt, moet ik nog aanpassen)
View on SoundCloud
Probleem is meestal ik begin aan een track, en maak hem dan niet meer 100% af xD!
Maar ik zal tog proberen deze twee af te werken
.
(constructieve) commentaar is welkom
. Je mag zeggen 'crap' als je wil, trek ik me niet zo veel aan, maar als je ook zegt waarom dan kan ik eraan werken, en misschien beter worden
.
grtn, Oli
edit: hmm heb m'n account al een tijdje voor op de site/nieuws berichten, maar blijkbaar is dit wel m'n eerste forum-bericht, dus uhm,..feest?

View on SoundCloud
hardstyle maak ik ook soms, dit is een hardstyle work in progressje: (de bas staat wel wat te hard zodat het melo verstilt als de bas erin komt, moet ik nog aanpassen)
View on SoundCloud
Probleem is meestal ik begin aan een track, en maak hem dan niet meer 100% af xD!
Maar ik zal tog proberen deze twee af te werken
(constructieve) commentaar is welkom
grtn, Oli
edit: hmm heb m'n account al een tijdje voor op de site/nieuws berichten, maar blijkbaar is dit wel m'n eerste forum-bericht, dus uhm,..feest?