hey mensen, dit is een nieuwe track van mij & 2 vrienden. ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. hoor graag feedback over e.v.t. verbeter punten etc. ik ben zelf nog niet tevreden over de synth in het refrein aangezien die erg zwak is.
hey mensen, dit is een nieuwe track van mij & 2 vrienden. ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. hoor graag feedback over e.v.t. verbeter punten etc. ik ben zelf nog niet tevreden over de synth in het refrein aangezien die erg zwak is.
klinkt goe alleen wat je al zij bij de climax is je synth wat leeg als je hem layert klinkt hij al veel beter! en hoe heb je die kicks gemaakt ze komen me best wel bekent voor. veder vind ik het een heerlijk zomers plaatje
klinkt goe alleen wat je al zij bij de climax is je synth wat leeg als je hem layert klinkt hij al veel beter! en hoe heb je die kicks gemaakt ze komen me best wel bekent voor. veder vind ik het een heerlijk zomers plaatje
Graag zou ik hier in remix van willen maken: Zou dit mogen?
je intro ritme is vrij statisch, hij beweegt de rest niet echt vooruit, en andersom ook niet. de synth die je gebruikt staat veelste hard dan hoor ik ergens een gare hihat in 't begin, vind ik niet echt klinken. Kick is van hhz, dus daar zal ik vrij weinig over zeggen behalve dan; try to make your own. 1:16 snare loopt niet helemaal lekker met de rest en staat te zacht. main in je climax is idd erg zwak, layer eens wat meer en gooi der een rauwe saw lead onder melot'je is ok maar komt door de synth niet goed op z'n plek.
Ik heb een track gemaakt, heb al ervaring met producen maar Hardstyle is toch wel een apart genre om te maken. Vind zelf het middenstuk wel beter kunnen mrja. Ik luister al best lang hardstyle dus de nodige kennis heb ik wel (denk ik:P) Ik wacht ook op een macbook pro met logic en stuff zodat ik dikkere shit kan maken.
EDIT: Xidy uitspraak; kseedee hahah ff voor de duidelijkheid
Ik heb een track gemaakt, heb al ervaring met producen maar Hardstyle is toch wel een apart genre om te maken. Vind zelf het middenstuk wel beter kunnen mrja. Ik luister al best lang hardstyle dus de nodige kennis heb ik wel (denk ik:P) Ik wacht ook op een macbook pro met logic en stuff zodat ik dikkere shit kan maken.
EDIT: Xidy uitspraak; kseedee hahah ff voor de duidelijkheid
oke waar zal ik beginne je intro klinkt wel vet je climax zou ik veranderen want dat is geen hardstyle melo ook moet je minder fx samples gebruiken en die kicks zijn zeker ook samples ze komen me namelijk bekend voor. je intro screech zit in principe goed in elkaar je lead daar in tegen vind ik niet veel en heb nog werk nodig. kijk is op youtube naar hardstyle melodie tutorial dan ken je de basis van een melo. en verder veel naar hardstyle luisteren dan weet je hoe die opgebouwd is en hoe hij in elkaar zit enzo maar je bent goed op weg
Thnx voor het luisteren. Jah ik ben ook op zoek naar goeie leads, synths en aangezien ik het op mijn Psp heb gemaakt gaan sommige dingen wat lastig. Maar ik blijf wel proberen en kom binnenkort met wat nieuws met een dikkere climax.