Hardtraxxer
668 posts member since 2010
last seen Apr 2020
Mannonymous wrote:Oh, nja duidelijk...
iig zal em weer effe posten en duidelijk er bij zetten wat het is :')

Bij deze een preview van mijn inzending voor de remix contest:
heb gekozen voor Motherfuck van de Donkey Rollers omdat ik de andere platen niet zo interessant vind (behalve Who's Calling maar daar is recentelijk al een remix van gemaakt..)
Feedback anyone?
View on YouTube

dit klopt dus neit hea,,

het moet een REMIX zijn geen EDIT!!!

anders had ik het ook wel heeeel anders gedaan, ik heb ook motherfuck gekozen...

maar hij is opsich wel lekker ;) alleen dat deuntje word nogal saai, als de hhz kick erin gaat had je em mss wel wat kunnen veranderen... en vanaf 1:29 wel grappig gedaan, alleen klink het niet zo lekker, beetje irritant geluid ghehe je had er wel iets heeel fets van kunne maken!
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2010
last seen Sep 2013
http://www12.zippyshare.com/v/56567279/file.html

Een nieuwe house productie! :)

Benieuwd wat jullie ervan vinden! :thumbup:
Hardtraxxer
117 posts member since 2010
last seen Oct 2014
wtr665 preview.mp3

wat vinden jullie van de screech en de bass :D

ik vind de bas s alleen nog te zacht wat jullie :$ ?

edit:

in control sample is natuurlijk niet van mij even er tussen gezet om het hoogtepunt uit te stelle :')
Ik werk met fl studio maar ben nu de overgang aan het maken naar cubase :worship:
Hardtraxxer
last seen Apr 2020
bartjuh2000 wrote:http://www12.zippyshare.com/v/56567279/file.html

Een nieuwe house productie! :)

Benieuwd wat jullie ervan vinden! :thumbup:
wel lekker!! jammer dat je de Distortduo1 van Odity gebruikt heb... gebruikt iedereen zowat die piepjes house maakt...
wtr665 wrote:wtr665 preview.mp3

edit:

in control sample is natuurlijk niet van mij even er tussen gezet om het hoogtepunt uit te stelle :')
Ik werk met fl studio maar ben nu de overgang aan het maken naar cubase :worship:
lekkere screech!! lekker early!
Hardtraxxer
117 posts member since 2010
last seen Oct 2014

edit:

zelf gemaakt met sylenth :love:

bedankt voor je reactie ^^
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
wtr665 wrote:

edit:

zelf gemaakt met sylenth :love:

bedankt voor je reactie ^^
lekker oldschool hou ik wel van ja de bass is wat zacht maar die screech :love: sylenth is super gebruik hem zelf ook :drool:
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
ProfaNe wrote: dit klopt dus neit hea,,

anders had ik het ook wel heeeel anders gedaan, ik heb ook motherfuck gekozen...

maar hij is opsich wel lekker ;) alleen dat deuntje word nogal saai, als de hhz kick erin gaat had je em mss wel wat kunnen veranderen... en vanaf 1:29 wel grappig gedaan, alleen klink het niet zo lekker, beetje irritant geluid ghehe je had er wel iets heeel fets van kunne maken!
Ja gast, ga nou niet lopen zeveren over een typefout (x2) ghehe een edit is meer dat je één enkel dingetje anders doet..
't ís een remix.
En waarom beledig je mijn 'nu' style kick :cry:
Heb ik er zo m'n best op gedaan geeft 'ie headhunterz alle credits :')
Hardtraxxer
last seen Apr 2020
Mannonymous wrote:

Ja gast, ga nou niet lopen zeveren over een typefout (x2) ghehe een edit is meer dat je één enkel dingetje anders doet..
't ís een remix.
khep het niet over een tiep fout, maar over je nummer... het is een edit, geen remix...
remix contest is voor geremixte nummers, geen edits, is nog duidelijk gezegt...

dit is mijn nummer http://www23.zippyshare.com/v/4089935/file.html
R
Hardtraxx Veteran
ProfaNe wrote:
Mannonymous wrote:

't ís een remix.
khep het niet over een tiep fout, maar over je nummer... het is een edit, geen remix...

gast je heb nog 1 dag dan moet het wel een remix zijn anders sta je geen kans. zelfs de kick is hetzelfde ik zou snel wat veranderen als ik jou was!
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2022
the sidespinnars wrote:
ProfaNe wrote: khep het niet over een tiep fout, maar over je nummer... het is een edit, geen remix...

gast je heb nog 1 dag dan moet het wel een remix zijn anders sta je geen kans. zelfs de kick is hetzelfde ik zou snel wat veranderen als ik jou was!
@ Sidespinnar als die @ mij is, die kick is sowieso anders maar daar gaat het niet om.
@ ProfaNe volgens mij weet jij niet wat het verschil tussen een edit en een remix is. Als dit volgens jou een edit is zou (bijv.) De 'remix' van Wildstylez op Venom van de NC ook een edit moeten zijn :')
En over je nummer ehm... nja ik vind het een beetje chaos. Heb er niet echt woorden voor (niet echt negatief maar ook niet super speciaal ofzo)
R
Hardtraxx Veteran
Mannonymous wrote:
the sidespinnars wrote:
ProfaNe wrote: khep het niet over een tiep fout, maar over je nummer... het is een edit, geen remix...

@ Sidespinnar als die @ mij is, die kick is sowieso anders maar daar gaat het niet om.
@ ProfaNe volgens mij weet jij niet wat het verschil tussen een edit en een remix is. Als dit volgens jou een edit is zou (bijv.) De 'remix' van Wildstylez op Venom van de NC ook een edit moeten zijn :')
En over je nummer ehm... nja ik vind het een beetje chaos. Heb er niet echt woorden voor (niet echt negatief maar ook niet super speciaal ofzo)
ja je heb gelijk over de kick maar die reversed bass die is wel makkelijk staat als eerst in m'n sample pack xd
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Mannonymous wrote:Oh, nja duidelijk...
iig zal em weer effe posten en duidelijk er bij zetten wat het is :')

Bij deze een preview van mijn inzending voor de remix contest:
heb gekozen voor Motherfuck van de Donkey Rollers omdat ik de andere platen niet zo interessant vind (behalve Who's Calling maar daar is recentelijk al een remix van gemaakt..)
Feedback anyone?
View on YouTube
dit is zeker wel een remix ;)
ik vind hem alleen wat appart, vreemd klinken. soms lijkt het net of bij de intro iets vals is ofzo :x
die kick is cker geen hhz kick, het is ten eerste geen pitch kick:thumbsup: en hij is best hard.
je nummer zit voor de rest goed in elkaar ;)
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 10 days ago
ProfaNe wrote:
Mannonymous wrote:

't ís een remix.

deze is idd af en toe wat chaotisch, miss meot je soms iets wat zachter zetten ofzo ;)
voor de rest vind ik hem behoorlijk origineel moet ik zeggen :thumbsup: hoor het vanzelf wel wie er gewonnen heeft maar schat je wel hoog in ;)
R
Hardtraxx Veteran
@mannonymous

ik vind dat je reversed te laat na de kick komt misschien kan je dat nog anpassen ;)
T
Donateur
3777 posts member since 2009
hier m`n eerste edit.
hoor graag wat jullie er van vinden, en wat eventueel beter kan ;)

Alphaverb - Feel Good (The Znayzer Modern Edit)
Link: http://www17.zippyshare.com/v/81962971/file.html
Link: http://www.megaupload.com/?d=GZACRTDC

hoop dat dit een goed topic is om het te plaatsen :)
Last edited by The-Znayzer on 03 Jun 2010 18:51, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
282 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Echt goed gedaan man xD
R
Hardtraxx Veteran
dutchhunters wrote:hier m`n eerste edit.
hoor graag wat jullie er van vinden, en wat eventueel beter kan ;)

Alphaverb - Feel Good (The Znayzer Modern Edit)
Link: http://www14.zippyshare.com/v/99455994/file.html

hoop dat dit een goed topic is om het te plaatsen :)
egt dik netjes gedaan :thumbup:
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Thnx heren.

View on YouTube
Last edited by The-Znayzer on 03 Jun 2010 20:05, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
587 posts member since 2008
last seen Sep 2015
Wist je dat:

Vantage Point 3 nieuwe tracks heeft gemaakt? :P
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

Comments zijn welkom :D
Last edited by Anonymous on 03 Jun 2010 12:15, edited 1 time in total.
Reason: verplaatst naar "Eigen Producties"
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2022
DJ Drake-D wrote:-blabla- -samples-D
Producties zitten erg goed in elkaar, waren het niet dat dit echt 13 uit een dozijn plaatjes zijn... Word er dus niet echt warm van, maar dat is meer mening ;)
G
DJ Drake-D wrote:Wist je dat:

faking lekkere nrs!!!!!!!!
:worship: :worship: :worship:
Trip to fantasy: gewoonweg perfect :)
The past: lekker :D beetje jammer dat die stem af en toe een beetje ruist, alsof ie te dicht bij de mic is ingesproken, kan ook aan YT liggen?
stem klinkt ook een beetje gedempt, das een beetje jammer, verder wel erg lekker!!
alleen het einde is wel heel erg abrupt :oh:
City Of Angels: ook erg lekker :yay:
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
je zou een keer met skorm moeten samenwerken ;)

vind je midintros trouwens verdomd irritant, maar je kan prima deuntjes maken ;)
Hardtraxxer
587 posts member since 2008
last seen Sep 2015
dj-rico01 wrote:je zou een keer met skorm moeten samenwerken ;)

vind je midintros trouwens verdomd irritant, maar je kan prima deuntjes maken ;)
Skorm? Is oud lid van ons! :D
R
Hardtraxx Veteran
DJ Drake-D wrote:Wist je dat:

View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

Comments zijn welkom :D
ik vind trip to fantasy en city of angels egt vet alleen ik vind het knap irritant dat tie de hele tyd wegvaagt. maar veder wel dik gedaan :thumbup: . alleen the past vind ik eerlijk gezegt niet veel aan srry dat ik het zeg.
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Alle drie erg dik alleen vind ik de vocals van The Past wat gaar, en de synth wat te weinig power hebben.

Voor de rest geweldige trackjes hoor!