tomac schreef:
He ben nieuw hier
Heb een hardstyle track gemaakt. De track was origineel house, maar er werd door iedereen gezegd dat het een dikke hardstyle synth en melodie heeft. Dus ik heb even geprobeerd een hardstyle versie ervan te maken. Alleen nu is mijn sample collectie nog al klein van hardstyle omdat ik het nooit maak. Overigens luister ik het wel veel. Het zijn dus allemaal samples buiten de melodie om, die is in Sylenth 1 gemaakt.
Buiten de melodie en break om is het dus heel simpel allemaal. Ik heb geprobeerd een soort anticlimax te maken en later de melodie er weer in. Ik vind hardstyle met screeches altijd wel vet, dus heb dat in de anticlimax gedaan. Afmix en mastering is trouwens nog niet veel aan gedaan
Kan iemand mij tips geven aub? En hoe vinden jullie het tot nu toe.
http://soundcloud.com/tomac/mad-currant ... alls-promoGroet,
Tomac
Stel je ook even voor in het Welkom! topic
Wat betreft hardstyle, ik vind persoonlijk dat er een te grote house-y touche aan de track zit.
Het schijnt nogal door dat je een houseproducer bent...
Ik had 't zelfde toen ik house ging maken, toen merkte je eigenlijk gelijk dat ik wat hardere dingen maakte.
Voor de rest geen slechte track, maar de samples zijn een beetje jammer. Aangezien je sylenth1 hebt kun je daar wat aan doen, pak gewoon een preset daar en bouw een kick/toebehoren.
Succes!!