@Timmer, heel simpel eigenlijk, gewoon junglist;) maar met de juiste combi van verschillende fx kom je een heel eind!
FX zijn toch effecten?? Ik weet niet zo goed welke effecten ik moet gebruiken.. En nog een vraagje als je gewoon een preview wil plaatsen van je track,, hoe sla je het ff tussendoor op als mp3 file (cubase)
Hier een nieuw stukje van een nieuwe track. Heb met name gekloot met de kicks, maar uiteindelijk toch ook nog ff een melotje dr onder gegooid enzo. Commentaar is welkom
Hier een nieuw stukje van een nieuwe track. Heb met name gekloot met de kicks, maar uiteindelijk toch ook nog ff een melotje dr onder gegooid enzo. Commentaar is welkom
Ze zijn daar te lui om op download te klikken en het te beluisteren
Als je op download klikt kun je ook gwn op openen klikken hoef je m ook niet op te slaan. Werkt net zo makkelijk en tis gwn goede kwaliteit. Maar ja volgens mij zijn jullie nog wel zo slim
Allemaal troep.. allemaal oude versies helaas.. maar agh geeft een indruk van de herrie die ik maak
Versie is alleen van 16-08-09 .. beetje jammer.. inmiddels heb ik het alweer 80x aangepast ofzo.. Alles behalve af dus, afmixen is nog bagger i know(vooral te horen aan de kicks).. maar het is een beetje zodat je een indruk krijgt..
Versie van 04-07-09, ook weer een beetje oud.. eerste "hardstyle" (als je het zo kan noemen) nummertje wat ik ooit eens in elkaar heb proberen te knutselen.
Ook niet af natuurlijk.. ook een versie van 04-07-09..
Ook weer van 04-07-09.. Samen met The Anim0l..
en nog 1.. deze versie is alleen wel meer dan een jaar oud.. maar het deuntje vind ik wel catchy dus moet hem nog eens ff afmaken
Deze zal waarschijnlijk nooit meer afgemaakt worden.. ga niet meer met de persoon om waarmee ik deze maakte.. misschien dat ik hem zelf nog afmaak..
Same story als hierboven.. misschien dat ik deze nog met de The Anim0l samen afmaak..
en deze gewoon even voor de lol erbij.. eerste nummertje ooit gemaakt in me leven
Binnenkort gaan we als het goed is ook ff een website online knallen met producties en setjes dus dan zet ik overal weer een nieuwe versie van online.
Je kick klinkt los nog wel ok, alhoewel het boing gehalte nog wel een beetje hoog is Denk als je er een dikkere punch tegenaan gooit dat je dan een betere kick hebt. Als de melo erin komt, klinkt ie een beetje misplaatst!
@soundhound
Je punch klinkt wel ok, alleen je tail is niet echt geweldig Daar zou ik aan werken als ik jou was