Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 418  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen een lekker dagje vrijd dus ff een middagje besteden aan m'n nieuwste projecten ^^
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 09:54 
 
Hardtraxxer

Luxion schreef:
evasive schreef:
Luxion schreef:
Haha xd


en nu werken aan die moddervette kick die hieronder hoort :lol:

Of een anticlimax xd

nee ga jij maar voord e moddervettekick XD
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zijn toch zijn uber beroemde jump kicks :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gisteren de track met Dweazle samen afgemaakt, is nu draaibaar :)
Moeten nog vocalen zoeken en erin verwerken en ik wil hier en daar nog wat fx erbij eigenlijk... :P

Zal binnenkort ff preview plaatsen :)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Gisteren de track met Dweazle samen afgemaakt, is nu draaibaar :)
Moeten nog vocalen zoeken en erin verwerken en ik wil hier en daar nog wat fx erbij eigenlijk... :P

Zal binnenkort ff preview plaatsen :)


ben benieuwd
zal wel dikke shit zijn jullie kennende ;)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
San Miquel schreef:
Gisteren de track met Dweazle samen afgemaakt, is nu draaibaar :)
Moeten nog vocalen zoeken en erin verwerken en ik wil hier en daar nog wat fx erbij eigenlijk... :P

Zal binnenkort ff preview plaatsen :)


ben benieuwd
zal wel dikke shit zijn jullie kennende ;)

valt mee, maar ik wil nog een edit gaan maken..
hier alvast een klein stukje:

Dweazle & San Miquel - TBA (Test Preview).mp3
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:love:
klinkt verdomd lekker :thumbsup:
wanneer is de release party :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
:love:
klinkt verdomd lekker :thumbsup:
wanneer is de release party :P

Thanks kerel! :)

Hoho, zo vlug gaat dat nog niet haha.
Eerst de vocalen erbij en wat meer fx... Dan even kijken wat de b-kant gaat worden ;)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Dj C-Mind schreef:
:love:
klinkt verdomd lekker :thumbsup:
wanneer is de release party :P

Thanks kerel! :)

Hoho, zo vlug gaat dat nog niet haha.
Eerst de vocalen erbij en wat meer fx... Dan even kijken wat de b-kant gaat worden ;)


ja weet het ;)

in iedergeval top allemaal
Nice om te zien hoe je gegroeit ben
van de 1e x dat ik je op The hardstylerz zag tot nu :worship:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
Nice om te zien hoe je gegroeit ben
van de 1e x dat ik je op The hardstylerz zag tot nu :worship:

Dank je kerel! :)
(het is ook maar goed dat het nu iets beter gaat dan toen, anders was het zonde van de tijd haha :P)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Dj C-Mind schreef:
Nice om te zien hoe je gegroeit ben
van de 1e x dat ik je op The hardstylerz zag tot nu :worship:

Dank je kerel! :)
(het is ook maar goed dat het nu iets beter gaat dan toen, anders was het zonde van de tijd haha :P)

Haha das waar
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ san miquel; klinkt lekker duister deze :D melody vind ik alleen wat aan de simpele kant, maar das mijn mening -.-
kick is ook zeker lekker (wanneer je de track ff download en niet rechtstreeks naar die kut kwaliteit van zippy luistert) ben benieuwd naar de full!
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 18:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

klinkt lekker luuk,ben benieuwd na de rest
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 18:10 
 
Hardtraxxer

Overload schreef:
Luxion schreef:
evasive schreef:


en nu werken aan die moddervette kick die hieronder hoort :lol:

Of een anticlimax xd

nee ga jij maar voord e moddervettekick XD[/quote]
Help jij me? :oh:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 18:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raw Inc helpt je graag zei timon :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
Dj C-Mind schreef:
San Miquel schreef:
Gisteren de track met Dweazle samen afgemaakt, is nu draaibaar :)
Moeten nog vocalen zoeken en erin verwerken en ik wil hier en daar nog wat fx erbij eigenlijk... :P

Zal binnenkort ff preview plaatsen :)


ben benieuwd
zal wel dikke shit zijn jullie kennende ;)

valt mee, maar ik wil nog een edit gaan maken..
hier alvast een klein stukje:

Dweazle & San Miquel - TBA (Test Preview).mp3


Nice nice,, kick is best lekker.. De synth klinkt wel gaaf maar zit een beetje noise op ofz weet niet wat ik hoor? :huh:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 19:11 
 
Hardtraxxer

Dj C-Mind schreef:
Raw Inc helpt je graag zei timon :P

:lol:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 20:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Nice nice,, kick is best lekker.. De synth klinkt wel gaaf maar zit een beetje noise op ofz weet niet wat ik hoor? :huh:

Thanks..

Is gemaakt in Reason, dat hoor je + daar bovenop de kwaliteit van de mp3 (96kbs)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Timmer schreef:
Nice nice,, kick is best lekker.. De synth klinkt wel gaaf maar zit een beetje noise op ofz weet niet wat ik hoor? :huh:

Thanks..

Is gemaakt in Reason, dat hoor je + daar bovenop de kwaliteit van de mp3 (96kbs)


Ow dat hoor ik, vind het een wat mindere melodie, maar maakt het er niet van dat nie goed klinkt, maar dat van de 96kbs is wel echt goed te horen hahaha :)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Luxion schreef:



Hmm... niet slecht, kan er nog niet heel veel over zeggen
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
freddyadu8 schreef:
Luxion schreef:



Hmm... niet slecht, kan er nog niet heel veel over zeggen


zeg dan niets :lol:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 23:04 
 
Hardtraxxer

echt he xd heb al stukkie uitgewerkt ondertussen! :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
echt he xd heb al stukkie uitgewerkt ondertussen! :P


Zeg toch niet slecht
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Luxion schreef:
echt he xd heb al stukkie uitgewerkt ondertussen! :P


Zeg toch niet slecht


das toch geen commentaar??
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

evasive schreef:
The Indicator schreef:
Luxion schreef:
echt he xd heb al stukkie uitgewerkt ondertussen! :P


Zeg toch niet slecht


das toch geen commentaar??


Jawel, ik kan toch geen commentaar geven op een stuk zonder kick, met een melodie die gewoon goed is?
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner