hydra is toch hetzelfde als junglist

ik gebruik alleen junglistevasive wrote:hydra is toch hetzelfde als junglist![]()
hydra heb ik niet eens
en microtonic dan
ik gebruik alleen junglistevasive wrote:hydra is toch hetzelfde als junglist![]()
Jaevasive wrote:is microtonic beetje chille vst?
Heb microtonic is geprobeerd, maar ik snap der echt geen flikker vanevasive wrote:is microtonic beetje chille vst?
Miss loopt ie iets te snel omhoog, het einde van je melodie, dus 2 maten voor het einde dat stukkie klinkt niet, op 0.23evasive wrote:net ff nieuwe melodie gemaakt:
EVASIVE - MIDI.mp3
edit: kut kwaliteit van zippysharebeter het bestand ff downloaden en dan luisteren!!
tsja als je beetje weet wat je moet doen en hoe dan is elke plugin relaxtTakkU wrote:Heb microtonic is geprobeerd, maar ik snap der echt geen flikker vanevasive wrote:is microtonic beetje chille vst?![]()
De kicks die ik nu heb zijn overigens vooral gemaakt met Ultrabeat.. Ultrabeat is een plugin die standaard in Logic zit, en als je weet wat je moet doen kan je daarmee echt vette dingen maken, en vrij snel ook nog ook!
bedoel je dan dat stukkie waar ik 2x een langere haal maak bij de sub-melodie??The Indicator wrote:Miss loopt ie iets te snel omhoog, het einde van je melodie, dus 2 maten voor het einde dat stukkie klinkt niet, op 0.23evasive wrote:net ff nieuwe melodie gemaakt:
EVASIVE - MIDI.mp3
edit: kut kwaliteit van zippysharebeter het bestand ff downloaden en dan luisteren!!
Nee de gewone melodie, de overgang van laag naar hoog komt te snelevasive wrote:bedoel je dan dat stukkie waar ik 2x een langere haal maak bij de sub-melodie??The Indicator wrote:Miss loopt ie iets te snel omhoog, het einde van je melodie, dus 2 maten voor het einde dat stukkie klinkt niet, op 0.23evasive wrote:net ff nieuwe melodie gemaakt:
EVASIVE - MIDI.mp3
als je ze tog niet gebruikt laat mij er iets van makenevasive wrote:
@ thunder, ik wil je best het midi-file sturen als ik hem niet zelf ga gebruiken.. je mag wel paar andere midi's gebruiken die ik zelf niet van plan ben in tracks te verwerken!
wat is een subbasDj C-Mind wrote:Sample cd van blutonium boy
maar met welke vst maken jullie je subbas
gevonden voor je:NoiseHunterZ wrote:iedereen heeft het over hardkick 10 maar waar kun je die vinden?
subbas is toch prima te maken met 3xOscDj C-Mind wrote:Sample cd van blutonium boy
en veel eq'en enzo dan?evasive wrote:subbas is toch prima te maken met 3xOscDj C-Mind wrote:Sample cd van blutonium boy
ik zal zeggen begin een nieuw topicevasive wrote:gevonden voor je:NoiseHunterZ wrote:iedereen heeft het over hardkick 10 maar waar kun je die vinden?
http://www.freesound.org/samplesViewSingle.php?id=71993
uhm ik wil je best wel midi file sturen, of we beginnen een nieuw topic waarin ik de melodie neerzet en dat iedereen deze kan gebruiken om een track daarvan te maken!
heeeel veel EQ'en anders gaat het nergens naar klinkenDj C-Mind wrote:en veel eq'en enzo dan?evasive wrote:subbas is toch prima te maken met 3xOscDj C-Mind wrote:Sample cd van blutonium boy
Best wel een leuk idee inderdaadNoiseHunterZ wrote:ik zal zeggen begin een nieuw topicevasive wrote:gevonden voor je:NoiseHunterZ wrote:iedereen heeft het over hardkick 10 maar waar kun je die vinden?
http://www.freesound.org/samplesViewSingle.php?id=71993
uhm ik wil je best wel midi file sturen, of we beginnen een nieuw topic waarin ik de melodie neerzet en dat iedereen deze kan gebruiken om een track daarvan te maken!
subbass is bass op hele lage tonen, alles tussen de 20Hz en de 70Hz ongeveer kan gebruikt worden voor subbass.. Overigens geven de frequenties rond de 50Hz de beste resultatenNoiseHunterZ wrote:wat is een subbasDj C-Mind wrote:Sample cd van blutonium boy