Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
Deel die demo is met ons dan


Ik had een preview hier neer gezet eerder, maar die is verouderd, ik zal later de preview hier neer zetten. Naja ik verwacht toch sowieso niks, dus zal beter het nummer gaan verbeteren whahahaha

Edit: Wanneer je de demo wilt luisteren moet je me even een pm sturen, dan stuur ik je mijn msn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 22:58 
 
Hardtraxxer

Delcone schreef:

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delcone schreef:

Ze klinken echt heel erg hol.. Probeer ze op te frissen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 02:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me trackje op advies van The Indicator wat ingekort. Je had gelijk, dat intro was mijlen te lang ;) Zo beter?
Ook de bassline van me kick in de climax veranderd. Hij pitchte gwn TE hoog. Vond het niet lekker meer klinken.

http://www32.zippyshare.com/v/75311988/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 08:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Heb me trackje op advies van The Indicator wat ingekort. Je had gelijk, dat intro was mijlen te lang ;) Zo beter?
Ook de bassline van me kick in de climax veranderd. Hij pitchte gwn TE hoog. Vond het niet lekker meer klinken.

http://www32.zippyshare.com/v/75311988/file.html


Speciaal voor jou ga ik nu al luisteren, zo naar school :list: :corn:

Duurt wel lang voor dat ie geladen is...

Anders luister ik hem strax wel!! Nee hij doet het

Je verbeteringen zijn goed geweest, maakt het nummer zeker beter. Nu ben je op de helft. Je hebt je basis, hiermee moet je verder werken en wat stukken verbeteren. Je climax is lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Heb me trackje op advies van The Indicator wat ingekort. Je had gelijk, dat intro was mijlen te lang ;) Zo beter?
Ook de bassline van me kick in de climax veranderd. Hij pitchte gwn TE hoog. Vond het niet lekker meer klinken.

http://www32.zippyshare.com/v/75311988/file.html

ik moet zeggen dat het niet heel verkeerd klinkt alleen op het laatst begint de melo behoorlijk te vervelen, ik mis gewoon een mid-intro of heb ik dat nou mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
evasive schreef:
The Indicator schreef:
dit is niet qua afmixing, die kick is niet goed ge fxd.


ben het niet helemaal met je eens maargoed, die kick is lekker hoor maar beetje EQ'en maakt em vast mooier!


dat bedoel ik dus >.<


DOOOH! stom van me ik zie het idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb je nog nieuwe plaatjes Mark, btw als je wilt stuur ik je op msn wel de nieuwe Invasion preview :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Heb me trackje op advies van The Indicator wat ingekort. Je had gelijk, dat intro was mijlen te lang ;) Zo beter?
Ook de bassline van me kick in de climax veranderd. Hij pitchte gwn TE hoog. Vond het niet lekker meer klinken.

http://www32.zippyshare.com/v/75311988/file.html


je weet trouwens wel dat "your all alone" (jouw helemaal alleen) geen correct engels is btw?? je bedoeld waarschijnlijk "you're all alone" (je bent helemaal alleen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Heb je nog nieuwe plaatjes Mark, btw als je wilt stuur ik je op msn wel de nieuwe Invasion preview :D


ben bezig jongen ;) heb al vet stukkie af! ben beetje aant kutten met filtered kicks enzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kom niet verder dan dit
http://www15.zippyshare.com/v/11481565/file.html
hydra.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oeps evasive xd, grammaticafoutje :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Oeps evasive xd, grammaticafoutje :thumbdown:


shit happens man, beetje jammer als het bij een serieuze track voor een label gebeurt ja toch >.<

edit: nu nog ff je track zelf beoordelen ;)
- kick vind ik niet helemaal lekker met lead
- lead moet wat harder denk ik
- melodie is very f'ing nice :thumbsup:
- opbouw is goed
- qlimax redelijk (moet meer zo'n OMFG NICE gevoel krijgen weet je wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ff preview van nieuwe track waarmee ik bezig ben:

EVASIVE - NEWTRACK04.mp3

introtje is een piano ff doorspoelen naar 0.50 als je die niet wil horen xd , vond ik zelf eigenlijk niet lekker bij de track passen maargoed.. het is allemaal nog niet af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:



En het gaat hier om de kick? of om de synth?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

evasive ik vind die langzame build-up geweldig :) Pianostukje past er wel bij, maar je synth moet iets meer power hebben.

Alleen het blijft zo jammer van die kick omdat die gwn niet mooi pitched. Ben niet zon fan van de pitched punch als je snapt wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kwil heel graag meer gana doen met muziek , zelf nummers maken enz. maar er is ene opleiding Artiest Sound Disign , stata dat je leert dance nummers maken maar dance nummer hebbe net als hadstyle nummers toch ook de 4 8 12 18 blocks regel enz. dat er dan weer wat verandert in de track want mij lijkt die opleiding wel wat maar omder daarna mee door tegaan inde Hardstyle Aanradertje of toch niet zo ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 00:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ben nog niet zo lang bezig in fl studio en kan geen weg vinden met hydra voor 'n vette kick. maargoed.

http://www.youtube.com/watch?v=w9a45-Dj ... re=channel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundHound schreef:
NoiseHunterZ schreef:



En het gaat hier om de kick? of om de synth?

allebij
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 01:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die synth is heerlijk! Lekker schreeuwerig! Als je hem op de goede manier gebruikt is hij echt lekker.

Die kick. Te veel distortion denk ik maar de punch op zich klinkt goed. Als je zeg maar die distortion wegdenkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

evasive schreef:
ff preview van nieuwe track waarmee ik bezig ben:

EVASIVE - NEWTRACK04.mp3

introtje is een piano ff doorspoelen naar 0.50 als je die niet wil horen xd , vond ik zelf eigenlijk niet lekker bij de track passen maargoed.. het is allemaal nog niet af!


leuke track, lekkere opbouw. maar haal die fucking hardkick-10 eruit :P

enne ik vind dat als je de 'tok' pitched dat dat niet vet klinkt, maargoed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bassmasterz schreef:
kwil heel graag meer gana doen met muziek , zelf nummers maken enz. maar er is ene opleiding Artiest Sound Disign , stata dat je leert dance nummers maken maar dance nummer hebbe net als hadstyle nummers toch ook de 4 8 12 18 blocks regel enz. dat er dan weer wat verandert in de track want mij lijkt die opleiding wel wat maar omder daarna mee door tegaan inde Hardstyle Aanradertje of toch niet zo ?


Zou niet doen, beter leer je het jezelf aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 13:42 
 
Hardtraxxer

Bassmasterz schreef:
kwil heel graag meer gana doen met muziek , zelf nummers maken enz. maar er is ene opleiding Artiest Sound Disign , stata dat je leert dance nummers maken maar dance nummer hebbe net als hadstyle nummers toch ook de 4 8 12 18 blocks regel enz. dat er dan weer wat verandert in de track want mij lijkt die opleiding wel wat maar omder daarna mee door tegaan inde Hardstyle Aanradertje of toch niet zo ?

ligt er aan, je zou moeten kijken of er misschien een open dag of iets van is...
zodat jij kan kijken of het jou leukt lijkt omdat het iets totaal anders is.
ik zelf zou iets met sound design willen gaan doen.. ook achtergrondmuziek enzo voor dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overload schreef:
Bassmasterz schreef:
kwil heel graag meer gana doen met muziek , zelf nummers maken enz. maar er is ene opleiding Artiest Sound Disign , stata dat je leert dance nummers maken maar dance nummer hebbe net als hadstyle nummers toch ook de 4 8 12 18 blocks regel enz. dat er dan weer wat verandert in de track want mij lijkt die opleiding wel wat maar omder daarna mee door tegaan inde Hardstyle Aanradertje of toch niet zo ?

ligt er aan, je zou moeten kijken of er misschien een open dag of iets van is...
zodat jij kan kijken of het jou leukt lijkt omdat het iets totaal anders is.
ik zelf zou iets met sound design willen gaan doen.. ook achtergrondmuziek enzo voor dingen.


:cry: Hoe zit het eigenlijk met jou producties? Vind jou muziek wel best lekker moet ik zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 13:59 
 
Hardtraxxer

ja ben druk bezig met nieuwe kicks etc. en me voorbereidingen voor de eerste overload booking die er in maart aan komt, dus er zal vanzelf wel iets verschijnen :)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner