Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Thund3R wrote:Hehe :) ik moet zo ook weg naar stage.. :( Vanochtend nog ff verder gewerkt aan me nummertje Silence Is So loud en nu eindelijk de FINAL versie klaar.

View on YouTube

EDIT: Ook nog even een poging gedaan tot een kick met junglist. Is wel aardig gelukt al vind ik de bassline niet zoals het moet. Heb em met en zonder bassline gedaan. geef jullie meningen maar! xd

http://www29.zippyshare.com/v/81565135/file.html
Ik vind je melo ook nog steeds als een verkrachtte kat klinken op sommige stukjes
voor de rest leuk inmekaar gezet
A
Hardtraxxer
441 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Je trek de woorden uit mijn mond... :P
Donateur
1973 posts member since 2008
Dj C-Mind wrote:
Thund3R wrote:Hehe :) ik moet zo ook weg naar stage.. :( Vanochtend nog ff verder gewerkt aan me nummertje Silence Is So loud en nu eindelijk de FINAL versie klaar.

View on YouTube

EDIT: Ook nog even een poging gedaan tot een kick met junglist. Is wel aardig gelukt al vind ik de bassline niet zoals het moet. Heb em met en zonder bassline gedaan. geef jullie meningen maar! xd

http://www29.zippyshare.com/v/81565135/file.html
Ik vind je melo ook nog steeds als een verkrachtte kat klinken op sommige stukjes
voor de rest leuk inmekaar gezet
Hij is inderdaad goed vals... misschien even 'View note helpers' aan zetten (ALT+B) ;)
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Whaha verkrachte kat :thumbsup: Geweldig compliment xd

Dankje man voor die tone helpers! Ik kon da al niet vinden maat nu heb ik de sneltoets! Thanks!
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
San Miquel wrote: Hij is inderdaad goed vals... misschien even 'View note helpers' aan zetten (ALT+B) ;)
Wat doet 'View Note Helpers'? heb zelf nog nooit van deze optie gehoord...
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Dan zie je de toetslijnen in een verschillende kleur. licht bij elkaar is ''goed'' en licht bij donker is ''vals'' denk ik.

Hier m'n melo MET de toonhulp. Is die nu goed dan? Volgens de toonhulp wel.

http://www20.zippyshare.com/v/84499839/file.html
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Thund3R wrote:Dan zie je de toetslijnen in een verschillende kleur. licht bij elkaar is ''goed'' en licht bij donker is ''vals'' denk ik.

Het is absoluut beter, maar nu moet je er nog een goed samenhangen geheel van maken ;) Op dit moment klinkt ie nog niet als een geheel zeg maar, meer een bijeengeraapt stukje. Probeer is een beetje dezelfde toonhoogtes door de melodie heen te gebruiken, Je kan ook bepaalde delen wat vaker terug laten komen, maar hou hierbij wel het 4x4 idee in gedachten ;)
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
TakkU wrote:
Thund3R wrote:Dan zie je de toetslijnen in een verschillende kleur. licht bij elkaar is ''goed'' en licht bij donker is ''vals'' denk ik.

Het is absoluut beter, maar nu moet je er nog een goed samenhangen geheel van maken ;) Op dit moment klinkt ie nog niet als een geheel zeg maar, meer een bijeengeraapt stukje. Probeer is een beetje dezelfde toonhoogtes door de melodie heen te gebruiken, Je kan ook bepaalde delen wat vaker terug laten komen, maar hou hierbij wel het 4x4 idee in gedachten ;)
Wat je ook kunt doen is gebruik maken van akkoorden, deze staan standaard in fl maar kun je ook zelf maken met de note helper door 3 a 4 bij elkaar passende noten te gebruiken. Maak een paar van deze akkoorden en trek deze vervolgens uit elkaar en je hebt je noten voor de melo ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024

Licht is ivory en donker is ebony :aww:
Ofterwijl de witte en zwarte toetsen op het keyboard.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
http://www17.zippyshare.com/v/7505131/file.html
het gaat om het idee dat je zo'n oplopende kick idee hebt en dat er dan iets :bomb: hard achteraan komt :D
let niet op de kick of noten het gaat om het idee
zeg maar wat jullie ervan vinden!
Donateur
1973 posts member since 2008
frankhardenberg wrote:http://www17.zippyshare.com/v/7505131/file.html
het gaat om het idee dat je zo'n oplopende kick idee hebt en dat er dan iets :bomb: hard achteraan komt :D
let niet op de kick of noten het gaat om het idee
zeg maar wat jullie ervan vinden!
Sorry Frank, maar dit is niet echt heel erg sterk....
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Hallo mensen, zat al vaker op dit forum en wel vaak genoeg geluisterd, nu maar eens account aangemaakt.

Ik ben samen met iemand gaan samenwerken en dat leverde volgens mij wel wat vets op. Naam word um niet denk ik maar het is alleen maar om de sound te laten horen. Wizeguy heeft er al naar geluisterd, dus ik hoop dat jullie de preview ook vet vinden.

MAAR LET OP!!

Het is nog maar een preview maar hopelijk vinden jullie het wat, commentaar mag altijd want het moet wel zo proffesioneel mogelijk worden.

Intro komt eraan, pc was namelijk gecrasht haha :)

View on YouTube
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
The Indicator wrote:Hallo mensen, zat al vaker op dit forum en wel vaak genoeg geluisterd, nu maar eens account aangemaakt.

Ik ben samen met iemand gaan samenwerken en dat leverde volgens mij wel wat vets op. Naam word um niet denk ik maar het is alleen maar om de sound te laten horen. Wizeguy heeft er al naar geluisterd, dus ik hoop dat jullie de preview ook vet vinden.

MAAR LET OP!!

Het is nog maar een preview maar hopelijk vinden jullie het wat, commentaar mag altijd want het moet wel zo proffesioneel mogelijk worden.

View on YouTube
klinkt lekker maar verdomd bekende melo
of hij lijkt ergens op
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Dj C-Mind wrote:
The Indicator wrote:Hallo mensen, zat al vaker op dit forum en wel vaak genoeg geluisterd, nu maar eens account aangemaakt.

MAAR LET OP!!

View on YouTube
klinkt lekker maar verdomd bekende melo
of hij lijkt ergens op

Ja dat heb ik vaker gehoord, komt omdat aantal noten op power of the mind lijken, maar het grappige is dat het niet zo moest haha. Geloof eerst 4 of 5 noten zijn power of the mind, maar rest is geloof ik niks van power of the mind. Dus hij lijkt ergens op ;)
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
zet hem ook ff zippy?!

Kan hier geen youtroep
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
rodger88 wrote:zet hem ook ff zippy?!

Kan hier geen youtroep

Nee gaat niet op zippy, laat hem alleen op youtube staan. Hoezo kan je geen youtube :S?
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 9 days ago

MAAR LET OP!!

View on YouTube
klinkt lekker en de kick is ook vet trouwens doet me denken aan een frontliner kick eigenlijk ^^
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025

MAAR LET OP!!

View on YouTube
ik denk als je er nog even mee an de gang gaat het wel een goeie track kan worden maar ik vind het nu nog niks ^^
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
NoiseHunterZ wrote:

MAAR LET OP!!

View on YouTube
ik denk als je er nog even mee an de gang gaat het wel een goeie track kan worden maar ik vind het nu nog niks ^^

En waarom dan? Als je iets zegt ook ff vertellen waarom
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ff zorgen dat de kick iets meer op de achtergrond ligt ;) verder zit het aardig in elkaar
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Timmer wrote:ff zorgen dat de kick iets meer op de achtergrond ligt ;) verder zit het aardig in elkaar
Ja kickie drukt de lead weg, waren we achter, maar door pc crash weinig kunnen doen
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
The Indicator wrote:
Timmer wrote:ff zorgen dat de kick iets meer op de achtergrond ligt ;) verder zit het aardig in elkaar
Ja kickie drukt de lead weg, waren we achter, maar door pc crash weinig kunnen doen
wat hij zegt bedoelde ik :thumbup: niet dat ik zoiets kan maken hoor :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
http://www10.zippyshare.com/v/88722268/file.html

net ff gemaakt tips zijn welkom kick/bass met hydra fx en lead gwoon nexus
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Oow, ja maar daar waren we zelf ook al achter

Zo over jou nummer lead is blij haha, niet echt hardstyle,eerder trance...

En die kick.... omg die is geloof ik mislukt niet haha?
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
The Indicator wrote:Oow, ja maar daar waren we zelf ook al achter

Zo over jou nummer lead is blij haha, niet echt hardstyle,eerder trance...

En die kick.... omg die is geloof ik mislukt niet haha?
ja weet dikke fail :$