hahahaha juist, jij snapt hemDj C-Mind wrote:aha werkt het zo voortaanInQontrol09 wrote:Je moet homo zijn om antwoord terug te krijgen, ik krijg namelijk welDj C-Mind wrote:Klinkt lekkernoverload
had je pas geleden ook al een pm gestuurd met een vraag
maar je antwoord niet hè
antwoord
stelletje keeskonten
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Ik ben weer even bezig geweest maar ik kwam erachter dat het nummer iets te kort was eigenlijk.
En deze had ik op mijn laptop gemaakt dus alleen met een demo van fruity loops.
En de bass is niet echt super
Maar overal ben ik redelijk tevreden over het resultaat maar nog niet helemaal eigenlijk haha..
maarja ik wil graag feedback hierop a.u.b!
Link: http://www25.zippyshare.com/v/19888910/file.html
En deze had ik op mijn laptop gemaakt dus alleen met een demo van fruity loops.
En de bass is niet echt super
Maar overal ben ik redelijk tevreden over het resultaat maar nog niet helemaal eigenlijk haha..
maarja ik wil graag feedback hierop a.u.b!
Last edited by thedominator on 05 Jan 2010 22:31, edited 1 time in total.
Ben jij er ook weer eens?thedominator wrote:Ik ben weer even bezig geweest maar ik kwam erachter dat het nummer iets te kort was eigenlijk.
En deze had ik op mijn laptop gemaakt dus alleen met een demo.
En de bass is niet echt super![]()
Maar overal ben ik redelijk tevreden over het resultaat maar nog niet helemaal..
maarja ik wil graag feedback hierop a.u.b!![]()
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Ja klopt is lang geleden idd.
Maar ik kom er weer eens wat vaker op en zal proberen nog wat mee te helpen
met wat dingen als het nodig is
Maar ik kom er weer eens wat vaker op en zal proberen nog wat mee te helpen
met wat dingen als het nodig is
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ow kut, ben ik vergeten dan!InQontrol09 wrote:Je moet homo zijn om antwoord terug te krijgen, ik krijg namelijk welDj C-Mind wrote:Klinkt lekkernoverload
had je pas geleden ook al een pm gestuurd met een vraag
maar je antwoord niet hè
antwoord
komt een antwoordje aan..
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
dat snap ik even niet? je maakt ten eerste muziek voor jezelf, neem ik aan?Overload wrote:hahaha luuk, als 3rd reich net zo chill is als fusion vind ik het best!
@ thunder, ik heb wel contact met diverse labels.. maar ik hou me eerlijk gezegd niet extreem bezig met releases. Ik ben niet zo'n producertje die releasegeil is en ermee gaat lopen pronken haha.
en nogmaals, bedankt voor de reacties iedereen
maar jouw stijl van muziek wil je toch delen met anderen? maar je moet natuurlijk wel een label vinden wat bij je past en waar je in kan doorgroeien zonder belemmeringen.
vind je tracks erg dik klinken en je hebt al meerdere fans die je stijl graag horen
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
beter richten we hardtraxx label opBisde wrote:dat snap ik even niet? je maakt ten eerste muziek voor jezelf, neem ik aan?Overload wrote:hahaha luuk, als 3rd reich net zo chill is als fusion vind ik het best!
@ thunder, ik heb wel contact met diverse labels.. maar ik hou me eerlijk gezegd niet extreem bezig met releases. Ik ben niet zo'n producertje die releasegeil is en ermee gaat lopen pronken haha.
en nogmaals, bedankt voor de reacties iedereen
maar jouw stijl van muziek wil je toch delen met anderen? maar je moet natuurlijk wel een label vinden wat bij je past en waar je in kan doorgroeien zonder belemmeringen.
vind je tracks erg dik klinken en je hebt al meerdere fans die je stijl graag horen
-
OHardtraxxer
- last seen Jan 2013
@ bisde,
ik gooi binnekort ook een paar tracks online
ik ben niet bepaald het type persoon wat ieder label dood gaat spammen met demo's enzo..
laat het label liever naar mij toe komen, maar dat gaat allemaal wel goed komen hoor.
hardtraxx evolutions
ik ben niet bepaald het type persoon wat ieder label dood gaat spammen met demo's enzo..
laat het label liever naar mij toe komen, maar dat gaat allemaal wel goed komen hoor.
hardtraxx evolutions
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
zullen we het gewoon doen?Overload wrote:
hardtraxx evolutions
we hebben voor twee releases ongeveer €5000,- nodig
ik heb wel 600,-...
-
OHardtraxxer
- last seen Jan 2013
kom niet verder dan zakgeld van 5 euro per weekdj-rico01 wrote:zullen we het gewoon doen?Overload wrote:
hardtraxx evolutions
ik heb wel 600,-...
ik finacieer welOverload wrote:kom niet verder dan zakgeld van 5 euro per weekdj-rico01 wrote:zullen we het gewoon doen?Overload wrote:
hardtraxx evolutions
ik heb wel 600,-...
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
ik finacieer welDj C-Mind wrote:kom niet verder dan zakgeld van 5 euro per weekOverload wrote:zullen we het gewoon doen?Overload wrote:
hardtraxx evolutions
ik heb wel 600,-...
dan word jij stille vennoot dus? jij financieerd, ik doe de zaken en de cijfers, aardweg de media en overload + andere de producties
-
OHardtraxxer
- last seen Jan 2013
AKKOORD
Zou wel vet zijn
Een Hardtraxx record label!
Maar gedoemd om te mislukkenTakkU wrote:Zou wel vet zijnEen Hardtraxx record label!
_dp_ wrote:Maar gedoemd om te mislukkenTakkU wrote:Zou wel vet zijnEen Hardtraxx record label!
-
QHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Zo, even een YouTube channeltje aangemaakt voor mijn nieuwe artiestennaam Deconstructors, waaronder ik hardstyle maak. Er staan momenteel 3 tracks op. Het project is begonnen toen ik samen met een kameraad (Koen) aan een paar tracks ben begonnen. Ik produceer eigenlijk 80 - 90% van de sounds, en Koen helpt vooral met ideeën en variaties. Let me know what you think 
YouTube Channel Deconstructors: Klik
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
Overload wrote:@ bisde,
hardtraxx evolutions
ja dat is zoiezo beter dan ze allemaal onder te spammen! denken ze ook; heb je hem weer
en als je kwaliteit genoeg heb komen ze idd vanzelf!
Lekkere kick! Alleen ben ik niet zo'n fan van de intro's. De rest klinkt goed!Quiver wrote:Zo, even een YouTube channeltje aangemaakt voor mijn nieuwe artiestennaam Deconstructors, waaronder ik hardstyle maak. Er staan momenteel 3 tracks op. Het project is begonnen toen ik samen met een kameraad (Koen) aan een paar tracks ben begonnen. Ik produceer eigenlijk 80 - 90% van de sounds, en Koen helpt vooral met ideeën en variaties. Let me know what you think
Klinkt lekker hoor! System message heeft een zeer lekkere climaxQuiver wrote:Zo, even een YouTube channeltje aangemaakt voor mijn nieuwe artiestennaam Deconstructors, waaronder ik hardstyle maak. Er staan momenteel 3 tracks op. Het project is begonnen toen ik samen met een kameraad (Koen) aan een paar tracks ben begonnen. Ik produceer eigenlijk 80 - 90% van de sounds, en Koen helpt vooral met ideeën en variaties. Let me know what you think
-
OHardtraxxer
- last seen Jan 2013
daarom, ben pas 16Dennis Aka Mash wrote:En er is nog tijd genoeg.....
-
QHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Thanks Takku & Teknizon. Intro's zijn idd in een wat apartere stijl, maar leuk te horen dat ze toch bevallen 
Oke dan, had je ouder ingeschat.Overload wrote:daarom, ben pas 16Dennis Aka Mash wrote:En er is nog tijd genoeg.....rustiggggg
-
OHardtraxxer
- last seen Jan 2013
lees dat introductieforum is een keer jongens! het is er toch niet voor niets! haha