Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 418  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 dec 2009 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere build-up! Alleen je kick staat wat te hoog. Iets te overheersend.
Bericht Geplaatst op 25 dec 2009 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan kloppen omdat ik die kick ff geleend had van Inqontrol09
Dus kan hem niet in hoogte verwisselen.
Verder bedankt voor het luisteren, en de volumes kan ook kloppen.
Zal er een x na kijken.
Bericht Geplaatst op 25 dec 2009 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
klein stukje van waar ik nu mee bezig ben,
http://www5.zippyshare.com/v/77289054/file.html

het lijkt net of die wat aan de trage kant is, miss nog op standaard 140 bpm staan?:innocent:
Bericht Geplaatst op 25 dec 2009 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nee.. gewoon 150 ;)
Bericht Geplaatst op 25 dec 2009 17:49 
 
Hardtraxxer

Deftunez schreef:
Chek me nieuwe track (A)

http://www.scantr4xx.hyves.nl

Bij de hyves player


vast een fusion fan jij?
Bericht Geplaatst op 25 dec 2009 17:50 
 
Hardtraxxer

douwe141 schreef:
Kan kloppen omdat ik die kick ff geleend had van Inqontrol09
Dus kan hem niet in hoogte verwisselen.
Verder bedankt voor het luisteren, en de volumes kan ook kloppen.
Zal er een x na kijken.

tuurlijk kan dat wel,
gewoon je time naar links draaien
Bericht Geplaatst op 25 dec 2009 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oke thnx zal het proberen
Bericht Geplaatst op 25 dec 2009 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Overload schreef:
douwe141 schreef:
Kan kloppen omdat ik die kick ff geleend had van Inqontrol09
Dus kan hem niet in hoogte verwisselen.
Verder bedankt voor het luisteren, en de volumes kan ook kloppen.
Zal er een x na kijken.

tuurlijk kan dat wel,
gewoon je time naar links draaien

heb ik hem ook gezegd, maar dat doet ie niet want dan krijgt ie klappen xd
haha grapje douwe :aww:
Bericht Geplaatst op 26 dec 2009 02:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
hier weer klein stukje erbij, weet alleen niet of ik er verder meega :x
http://www.speedyshare.com/files/199616 ... luxion.mp3

nice al maar dat had ik je al gemeld ;)
Bericht Geplaatst op 26 dec 2009 02:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
klein stukje van waar ik nu mee bezig ben,
http://www5.zippyshare.com/v/77289054/file.html


lekkere melo heb je al
Bericht Geplaatst op 26 dec 2009 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stukje intro geprobeerd, een wat hardere deze keer. Let niet op het stuk erna, heb k gewoon ff snel erachter gezet xd
http://www.speedyshare.com/files/199825 ... xember.mp3
Bericht Geplaatst op 26 dec 2009 15:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Citaat:
vast een fusion fan jij?
Beetje wel majah . vind je de track wat
Bericht Geplaatst op 26 dec 2009 15:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
How dat klinkt zeker niet verkeerd. Vette vocals. Uit ene film ofzo?

nee vocals zijn zelf gemaakt op Text 2 speche :P
Bericht Geplaatst op 26 dec 2009 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deftunez schreef:
Citaat:
vast een fusion fan jij?
Beetje wel majah . vind je de track wat

xd sc4ntraxx hyves, fusion fan :worship:
Bericht Geplaatst op 26 dec 2009 15:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
Deftunez schreef:
Citaat:
vast een fusion fan jij?
Beetje wel majah . vind je de track wat

xd sc4ntraxx hyves, fusion fan :worship:




hahah zovizo jonge :D SCANTRAXX!
Bericht Geplaatst op 26 dec 2009 21:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
Stukje intro geprobeerd, een wat hardere deze keer. Let niet op het stuk erna, heb k gewoon ff snel erachter gezet xd
http://www.speedyshare.com/files/199825 ... xember.mp3


klinkt lekker dat rauwere
Bericht Geplaatst op 26 dec 2009 21:53 
 
Donateur

@ Luuk : Klinkt goed hoor, alleen het begin vind ik niet zo vet, de eerste 12 seconden ongeveer.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2009 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie veel mensen gewoon een kick maken in een track, maar ik zie niemand (weinig mensen) die een reversed bass maken :(
Zijn er mensen die dit doen?

http://www27.zippyshare.com/v/47417150/file.html
Dit is mijn poging :P
Bericht Geplaatst op 27 dec 2009 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed! :)
Bericht Geplaatst op 27 dec 2009 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Klinkt goed! :)

+1, zeker niet verkeerd
Bericht Geplaatst op 27 dec 2009 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Idd! Zeer lekker! Maar, ik doe dat ook hoor :) Luister maar es op de vorige pagina's naar me tracks.

Omdat ik nieuwe Windows (7) heb geinstaleeerd is me Nexus nu ff dood, mist wat files, dus moet ff Nexus opnieuw downloaden anders kan ik niet door met producen :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 27 dec 2009 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Idd! Zeer lekker! Maar, ik doe dat ook hoor :) Luister maar es op de vorige pagina's naar me tracks.

Omdat ik nieuwe Windows (7) heb geinstaleeerd is me Nexus nu ff dood, mist wat files, dus moet ff Nexus opnieuw downloaden anders kan ik niet door met producen :thumbdown:

Producen is niet Nexus only he :')
Bericht Geplaatst op 27 dec 2009 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet ik ook wel, duh...

Maar ik had FL Studio zo van me oude Program Files gekopieerd en uit me register, en heir weer heengeplakt. (Incl Plug-ins)

M'n huidige project gebruikt 7 lijntjes Nexus, die allemaal niks meer deden.

Dus ik kon gwn niet verder. Maar, heb em nu alweer gefixed, had em nog op me ext HDD.

Hier btw nog die kik die ik bedoelde.

http://www28.zippyshare.com/v/28632376/file.html
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 00:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FL Studio + Nexus = drama... Toen ik nog op mn pc met FL Studio bezig was begon hij bij 4x nexus flink te flippen, en als er een 5e bij kwam liep t hele programma vast.. Gelukkig nu een mac met Logic Studio :thumbsup:


EDIT
Kom er zojuist achter dat DBSTF voor Music Made Me Addict een nagenoeg onbewerkt nexus presetje gebruikt hebben xD

EDIT nr2

http://www.speedyshare.com/files/200087 ... ynth_3.mp3

heb de synths volledig omgesmeten, vind dit toch weer beter klinken ;)
Bericht Geplaatst op 28 dec 2009 11:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

ghndd schreef:
Ik zie veel mensen gewoon een kick maken in een track, maar ik zie niemand (weinig mensen) die een reversed bass maken :(
Zijn er mensen die dit doen?

http://www27.zippyshare.com/v/47417150/file.html
Dit is mijn poging :P

Je kick is erg leeg, de rev bass is zekers goed ;)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner