Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2009 20:58 
 
Donateur

RandM, die zal ik eens even downloaden, commentaar krijg je later ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2009 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
RandM, die zal ik eens even downloaden, commentaar krijg je later ;)



oki en je mag Ruben zeggen ook hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2009 21:03 
 
Donateur

RandM schreef:
Yannicksuper schreef:
RandM, die zal ik eens even downloaden, commentaar krijg je later ;)



oki en je mag Ruben zeggen ook hoor :P


Ok, Ruben dan ^^

Over het nummer:
Vet nummer man! Is het je eerste of heb je er nog al gemaakt ? En hoelang ben je zoal bezig met muziek maken ? Doe zo voort :thumbsup:

Met wat is het trouwens gemaakt, FL Studio ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2009 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
RandM schreef:
Yannicksuper schreef:
RandM, die zal ik eens even downloaden, commentaar krijg je later ;)



oki en je mag Ruben zeggen ook hoor :P


Ok, Ruben dan ^^

Over het nummer:
Vet nummer man! Is het je eerste of heb je er nog al gemaakt ? En hoelang ben je zoal bezig met muziek maken ? Doe zo voort :thumbsup:

Met wat is het trouwens gemaakt, FL Studio ?


het is het eerste waar we intensief me bezig zijn laat ons zeggen :D
we zijn nu al een dik jaar bezig met 'producen/experimenteren' met fruity loops idd
we merken nu wel al een dikke vooruitgang ook omdat ik nu veel bij William (Billé) zit
ik zorg meestal voor de melo en hij voor de intro/outro
bedankt voor je reactie!
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.speedyshare.com/670817209.html

Echt nog een preview. moet nog heel veel aan gedaan worden!

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

InQontrol09 schreef:
http://www.speedyshare.com/670817209.html

Echt nog een preview. moet nog heel veel aan gedaan worden!

:P

Ik vind hem wel netjes, vocals vind ik ook leuk, en de melo maakt het wel een lekker plaatje =D alleen kick mag wat harder, maar wist je al ;) Keep it up !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier is een preview van mijn productie ::

Het is een remix van Between Worlds van ScopeDJ & A-Lusion, dus melodie heb ik NIET! zelf verzonnen en ook geen MIDI file gebruikt! Gewoon op het oor luisteren naar de originele melodie.

Synths heb ik wel zelf gedaan namelijk : 3 x Nexus en 1 x Genesis :love:

Dan krijgen we daar in ieder geval geen discussie over! :list:

Voor de rest zijn de kicks wel van me eigen!
Gemaakt met MicroTonic + wat FX natuurlijk. :D

Hoop dat jullie het wat vinden! :thumbup:

Linkje ::

A-Lusion ft ScopeDJ - Between Worlds ( D'Railed Remix )
http://www17.zippyshare.com/v/53130371/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 01:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt zeker goed!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 16:41 
 
Donateur

D-Railed , die remix ga ik zeker downloaden, het is wel een vet nummer

Comments krijg je zodra het afgeluisterd is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D'Railed!

Hij klopt, zover ik het nummer ken, wel precies!
Wat je misschien zou kunnen doen is proberen het te laten klinken alsof het iets meer ingespeeld is zeg maar..
Hoe moet je dat zeggen.. De melodie klinkt een beetje statisch zeg maar, kijk of je er hier en daar wat meer leven in kan blazen..
Verder klinkt het geheel wel prima, kicks kunnen ietjes ronder, maar voor de rest eigenlijk gewoon best wel netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 16:58 
 
Donateur

Ik probeer ook wat nummers te produceren met FL Studio maar het lukt niet zo goed als bij jou !
Ik ben er ook nog maar enkele maanden mee bezig en ik moet nog wel wat leren, zoals een degelijke kick maken enz... Maar genoeg over mij gezaagd, nu over het nummer. Het is zeker goed gemaakt hoor, maar om zo een uitleg als Khadber te geven, zal me niet echt lukken :D Kick is goed en melodie dus doe zo voort :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind track goed, zeker voor een eerste probeerseltje. Ik vind de kick redelijk. Alleen veranderd de kick niet, hij is overal hetzelfde. Beetje meer afwisseling mag wel. Zowieso moet je hem nog beter afmixen hij klinkt nog erg leegjes ;)

maargoed, ga zo door :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Vind track goed, zeker voor een eerste probeerseltje. Ik vind de kick redelijk. Alleen veranderd de kick niet, hij is overal hetzelfde. Beetje meer afwisseling mag wel. Zowieso moet je hem nog beter afmixen hij klinkt nog erg leegjes ;)

maargoed, ga zo door :)


Kick veranderd wel degelijk! Laatste kick aant eind van de melo zijn zoiezo hoger, en ook midden in de melo gaat de bass toch 1 kick vrij hoger als normaal!! :thumbup:

Tis alleen inderdaad nog niet goed hoorbaar want hij is natuurlijk niet gemasterd etc, tis daarom ook nog maar een preview.

En ook ik ben nog maar net een paar maanden bezig met FL! :D

Alleen Khadber snap ik zogauw even niet... hoe bedoel je de melo is statisch? Het is toch geen ballon :P
haha neej geintje! Maar zou je wat preciezer kunnen zijn ? :$


Wel bedankt voor alle reactie's!
Ben pas paar maanden bezig met produce, dus dit stukje vond ik echt heerlijk gelukt al zeg ik het zelf! :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg maar als ik naar de melodie luister klinkt het heel houterig, alsof het heel rechtlijnig is gedaan. Dat is heel lastig uit te leggen, maar het klinkt heel erg vierkant zeg maar.. Er zit geen leven in..
http://www.youtube.com/watch?v=4koqFhup7wY . Dit klinkt redelijk houterig (en hij speelt het nummer verkeerd xD), tot hij aan het einde dat riedeltje speelt, daar zit veel leven in..

Bij jou klinkt het heel erg:
Toon, niets, toon, niets, toon, niets etcetera..
Wat je misschien zou kunnen doen is proberen de stukjes tussen dat je de tonen virtueel aanslaat iets te doen. Sommige artiesten (Scope DJ zelf bijvoorbeeld) lossen het op met een ruis, is in de climax etcetera.
Duidelijk te horen in deze oude versie http://www.youtube.com/watch?v=4i5bW_OYXGg op ongeveer 2,30. Zeker in de climax hoor je heel duidelijk een sissend geluid van de ruis om alles op te vullen.

Je zou ook kunnen proberen om de tonen iets meer vloeiend door Fruity Loops te laten spelen (ik neem aan dat je het namelijk zelf niet ingespeeld heb, het zelf inspelen helpt een hoop), of iets te doen met een hele korte reverb of echo.

P.S. Scope!! Ga deze nou eindelijk eens WEB maken!!!! Twilight is zo supervet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik je wel begrijp kebab.. Is inderdaad moeilijk uit te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

he maat
lekkere mix man
genesis rules
fucking goede sync is dat
duur maar je kan er zoveel mee
ik gebruik die ook bijna alleen maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik je een beetje ga snappe Khabder.. :P

Zal eerst wel eens effe een reverb op de melo gooien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2009 09:05 
 
Hardtraxxer

ik denk dat de keuze voor de synth ook niet goed is, als je nexus gebruikt voor je synths is het beste wat je kunt doen, layeren.
gooi de vetste synths allemaal over elkaar, wat compressors en vette distortion plugins, dan heb je al een heel andere sound, 't klinkt allemaal wat leeg.

je bouwt je snare line ook verkeerd op, maar dat is lastig uit te leggen.

[email protected] als je me even toevoegd kan ik je laten zien wat ik bedoel, en zal ik je helpen om er wat lekkers uit te halen!

greetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2009 17:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leon schreef:
ik denk dat de keuze voor de synth ook niet goed is, als je nexus gebruikt voor je synths is het beste wat je kunt doen, layeren.
gooi de vetste synths allemaal over elkaar, wat compressors en vette distortion plugins, dan heb je al een heel andere sound, 't klinkt allemaal wat leeg.

Kerel, ik wilde het net zeggen:')

Hahahaa, snap echt hier niks van, maar chill dat iedereen die hier wel wat van snapt hier elkaar probeert te helpen. Dat zou wat zijn zeg, een hardtraxx hitje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2009 01:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat Leon nooit online is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2009 02:42 
 
Hardtraxxer

hahaha sorry, morgen zal ik er voor je zijn(Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een preview..
http://www.speedyshare.com/978129439.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:


ee ff geluisterd,

jammer van die standaaaaaard z3ta lead en melo vind ik ook niet zo vet xD en hardkick 10 xD das wel lame

_________________________

Hier iets van mij:

http://www.speedyshare.com/981576178.html

kraak af, doe maar wat je ermee wilt haha, als ik er maar wat aan heb :D

Kick is met junglist
Lead is met Pro53
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 14:16 
 
Donateur

@ Stynch, heb die van jou even gedownload en beluisterd. Ik vind dat het nummer al wat meer naar de hardcore kant opgaat, de synth is iets te hardcore achtig naar mijn mening. Als je het BPM hoger zet lijkt het wel op hardcore. Synth misschien dus veranderen en dan zit je wel goed denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
@ Stynch, heb die van jou even gedownload en beluisterd. Ik vind dat het nummer al wat meer naar de hardcore kant opgaat, de synth is iets te hardcore achtig naar mijn mening. Als je het BPM hoger zet lijkt het wel op hardcore. Synth misschien dus veranderen en dan zit je wel goed denk ik ;)


ee bedankt dat je ff hebt geluisterd.

die hardcore kant komt denk ik meer doordat op de kick veel distortion zit en wat 'harder' komt zegmaar.

bpm ligt al op de 150 bpm. en samen met die kick. heb je idd gelijk dat het in de buurt komt van hardcore.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner