RandM, die zal ik eens even downloaden, commentaar krijg je later 
Yannicksuper wrote:RandM, die zal ik eens even downloaden, commentaar krijg je later
oki en je mag Ruben zeggen ook hoor
Yannicksuper wrote:RandM, die zal ik eens even downloaden, commentaar krijg je later
Ok, Ruben danRandM wrote:Yannicksuper wrote:RandM, die zal ik eens even downloaden, commentaar krijg je later
oki en je mag Ruben zeggen ook hoor
het is het eerste waar we intensief me bezig zijn laat ons zeggenYannicksuper wrote:Ok, Ruben danRandM wrote:Yannicksuper wrote:RandM, die zal ik eens even downloaden, commentaar krijg je later
oki en je mag Ruben zeggen ook hoor![]()
Over het nummer:
Vet nummer man! Is het je eerste of heb je er nog al gemaakt ? En hoelang ben je zoal bezig met muziek maken ? Doe zo voort![]()
Met wat is het trouwens gemaakt, FL Studio ?
Ik vind hem wel netjes, vocals vind ik ook leuk, en de melo maakt het wel een lekker plaatje =D alleen kick mag wat harder, maar wist je alInQontrol09 wrote:http://www.speedyshare.com/670817209.html
Echt nog een preview. moet nog heel veel aan gedaan worden!
Kick veranderd wel degelijk! Laatste kick aant eind van de melo zijn zoiezo hoger, en ook midden in de melo gaat de bass toch 1 kick vrij hoger als normaal!!_dp_ wrote:Vind track goed, zeker voor een eerste probeerseltje. Ik vind de kick redelijk. Alleen veranderd de kick niet, hij is overal hetzelfde. Beetje meer afwisseling mag wel. Zowieso moet je hem nog beter afmixen hij klinkt nog erg leegjes![]()
maargoed, ga zo door
Kerel, ik wilde het net zeggen:')Leon wrote:ik denk dat de keuze voor de synth ook niet goed is, als je nexus gebruikt voor je synths is het beste wat je kunt doen, layeren.
gooi de vetste synths allemaal over elkaar, wat compressors en vette distortion plugins, dan heb je al een heel andere sound, 't klinkt allemaal wat leeg.
ee ff geluisterd,InQontrol09 wrote:Weer een preview..
http://www.speedyshare.com/978129439.html" target="_blank" rel="nofollow
ee bedankt dat je ff hebt geluisterd.Yannicksuper wrote:@ Stynch, heb die van jou even gedownload en beluisterd. Ik vind dat het nummer al wat meer naar de hardcore kant opgaat, de synth is iets te hardcore achtig naar mijn mening. Als je het BPM hoger zet lijkt het wel op hardcore. Synth misschien dus veranderen en dan zit je wel goed denk ik