Hij zal het maar serieus vragen
lekker lullig ook hahah
Wtf, ik probeer tutorial te volgen, geeft Cubase 5 geen eens geluid xD?!
Hmm hij doet echt niks Oo
Vaag was ene heel verhaal aan het typen, toen zou ik opzoeken wat er bij VST connections stond, (daar stond gister INactive) nu staat er gewoon luidsprekers en doet het geluid het ..Martijn wrote:Probeer je op het verkeerde device te outputten? Mogelijk kan ook je audio routing niet kloppen. Geeft de VU meter op je transport panel wel aan dat er audio zou zijn?
Controleer of de goede ASIO4ALL driver geselecteerd staat onder Devices -> Device setup.
De audio routing kan je onder Devices -> VST Connections -> Outputs vinden.
Vergeet niet dat je wel een spoor moet hebben dat geluid kan maken
Hij vraagt het serieusCase Dj wrote:Hij zal het maar serieus vragen![]()
lekker lullig ook hahah
neeRaefix wrote:Is het mogelijk om een track te maken in FL en deze vervolgens te exporten van uit Cubase zodat de kwaliteit beter blijft ?
Hoe wil je dit doen..?Raefix wrote:Is het mogelijk om een track te maken in FL en deze vervolgens te exporten van uit Cubase zodat de kwaliteit beter blijft ?
Je kunt al je kanalen appart exporteren!MRN wrote:Hoe wil je dit doen..?Raefix wrote:Is het mogelijk om een track te maken in FL en deze vervolgens te exporten van uit Cubase zodat de kwaliteit beter blijft ?
Als je FL Studio als vst gebruikt, misschien, ik weet niet of FL het dan rendert of niet.
Wat achtelijk XD doe dan alles in een programma ofso?Authentic wrote:Je kunt al je kanalen appart exporteren!MRN wrote:Hoe wil je dit doen..?Raefix wrote:Is het mogelijk om een track te maken in FL en deze vervolgens te exporten van uit Cubase zodat de kwaliteit beter blijft ?
Als je FL Studio als vst gebruikt, misschien, ik weet niet of FL het dan rendert of niet.
dan kun je ze gewoon allemaal in cubase zetten en afmixen![]()
Shockerz doet het ook zo
Hoezo? als je FL toch fijn vind!Case Dj wrote:
Wat achtelijk XD doe dan alles in een programma ofso?
@ case nouja ik wil ook wel met cubase of dergelijke werken, maar ik heb geen zin om alles opnieuw te gaan leren en bestuderen, ik ken fl nu ''uit mn duimpje''.Authentic wrote:Hoezo? als je FL toch fijn vind!Case Dj wrote:
Wat achtelijk XD doe dan alles in een programma ofso?
zoveel moeite is het niet hoor!
oke wist ik nietSkedoedelefloeps wrote:Cubase staat bekend om beter geluidssysteem, daarom kiezen sommige mensen daarvoor.
MythSkedoedelefloeps wrote:Cubase staat bekend om beter geluidssysteem, daarom kiezen sommige mensen daarvoor.
Dat, het is maar net hoe je zelf je sounds eq'ed e.d.NDAWN wrote:MythSkedoedelefloeps wrote:Cubase staat bekend om beter geluidssysteem, daarom kiezen sommige mensen daarvoor.
NDAWN wrote:MythSkedoedelefloeps wrote:Cubase staat bekend om beter geluidssysteem, daarom kiezen sommige mensen daarvoor.
Myth er is een keer in test gedaan met 2 presets 2 midi's in fl and cubase toen hebben ze de polarity geswapd. toen over elkaar heen af gespeeld en de uitkomst was stilte. Meaning de 2 daws doen prescies het zelfde en er zit geen verschill in de engines. Mits je je rendering fatsoenlijk is insteld.MRN wrote:NDAWN wrote:MythSkedoedelefloeps wrote:Cubase staat bekend om beter geluidssysteem, daarom kiezen sommige mensen daarvoor.
Fact.
Cubase heeft beter engines voor het exporteren van je project, dat heeft vooral te maken met de volume van je geëxporteerde track, Cubase optimaliseert beter als FL Studio.
Niet dat je het verschil tussen FL Studio en Cubase zo 1 2 3 kan horen, maar het is er wel.
NDAWN wrote:Myth er is een keer in test gedaan met 2 presets 2 midi's in fl and cubase toen hebben ze de polarity geswapd. toen over elkaar heen af gespeeld en de uitkomst was stilte. Meaning de 2 daws doen prescies het zelfde en er zit geen verschill in de engines. Mits je je rendering fatsoenlijk is insteld.MRN wrote:NDAWN wrote: Myth
Fact.
Cubase heeft beter engines voor het exporteren van je project, dat heeft vooral te maken met de volume van je geëxporteerde track, Cubase optimaliseert beter als FL Studio.
Niet dat je het verschil tussen FL Studio en Cubase zo 1 2 3 kan horen, maar het is er wel.
Het verschil dat je denkt te horen is een placebo effect.
True!NDAWN wrote:Het verschil dat je denkt te horen is een placebo effect.
Teknizion wrote:Net begonnen in Cubase, maar weet iemand waar ik wat tutorials kan vinden? Heb echt al overal gekeken..