Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 01:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Antergy schreef:
DigitalEarthquake schreef:
Antergy:
Ik wil je wel wat feedback geven over deze track.
In de climax moet je je leads een low-cut geven anders gaat de bas van de leads in de weg zitten met de bas van je kick.
Bij je kick moet je alleen de tail pitchen en stretchen, als je de hele kick doet dan gaat dat raar klinken.
Misschien kan je wat meer geluidjes toe voegen zoals een pad ect.
Succes! ;)


Uuuhm deze lead heeft geen bas omdat die dan in de war gaat raken met de kick en dan gaat het heel warrig klinken (zoals jij dus al zei)? Dus bij deze track kan dat niet kloppen. Heel vroeger deed ik dat wel. En ik heb hier alleen de tail gepitcht dat weet volgens mij iedereen die hardstyle maakt, dat je nooit de punch/tok moet pitchen (wat ik hier ook niet gedaan heb). En qua die geluidjes, dat klopt wel, ik ben een beginnende producer dus heb nog een beetje moeite met mijn eigen geluidjes. Ik gebruik wel altijd al zelfgemaakte leads en screeches, maar bv Fx Kicks en Sweeps enzo dat kan ik nog niet. Maar ongeveer alles wat jij net hebt opgenoemd heb ik dus juist gedaan bij deze track. Ik doe dit nu 1,5 jaar dus ik weet wel soort van wat ik doe. :D :P

Als de melo tegelijk met de kick speelt zou ik hem er ook uit halen maar melo zonder kick heeft wel bass nodig anders mis je die frequenties.


True! Dat zat er alleen niet in in deze. Ik kan nu wel smoesjes gaan verzinnen, maar ik was het gewoon vergeten XD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 09:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Naam: Ernst Dieterman
Artiesten naam: Valadia
Programma : FL Studio 11
Provincie: Groningen
Woonplaats: Winschoten
Specialiteiten: Ik probeer van alles iets te kunnen
Jaren ervaring: ongeveer 3 jaar, ongeveer 6 maanden serieus
Tracks: Te veel
Remixes: Enkele
Mixes: Geen

Preview:
Facebook pagina: https://www.facebook.com/ValadiaOfficial

Sta open voor alle soorten collab's, eventueel ook hardcore of house.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 02:20 
 
Hardtraxxer

Naam: Vincent
Artiestennaam: FreakProviderz
Programma: FL Studio 11 maar doe alles voornamelijk in FL studio 10
Leeftijd: 24
Provincie: Noord-Holland
Plaats: Zaandam
Stijlen: Hardstyle
Specialiteiten: Melody's/Vocals/Eigen sounds (Leads en screeches)
Jaren Ervaring: 2 jaar, maar begin dit jaar serieus ermee bezig, ongeveer 7 maanden
Tracks: 7
Remixes: 1
Latest Track:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naam: Richard
Artiestennaam: Zymic
Programma: FL Studio 10 (& cubase kan ik wel aardig)
Leeftijd: 18
Provincie: Gelderland
Plaats: Wageningen
Stijlen: Hardstyle (andere genres mag ook wel maar liever hardstyle)
Specialiteiten: Leads en melodietjes, kicks zijn ook leuk
Jaren Ervaring: 4 jaar maar sinds 2 jaar echt voor de hobby
Tracks: Zoveel, heb geen idee :p

Intro van de track waar ik nu mee bezig ben, de rest durf ik er niet op te zetten want ik vind dat ze zuigen :$
[zippy]http://www62.zippyshare.com/v/61578699/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naam: Nino Borgmann
Artiestennaam: Antergy
Programma: FL Studio 11
Leeftijd: 15
Provincie: Noord-Holland
Plaats: Amstelveen
Stijlen: Hardstyle
Specialiteiten: Melody's, Sound Design
Jaren Ervaring: 1,5 (6 maanden met Hardstyle)
Tracks: 14
Remixes: 3

Latest Projects:

Deze is geen Hardstyle

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
tijntjuh120 schreef:
Naam: Tijn
Leeftijd: 15
DAW: Logic 9, heel klein beetje FL
Ervaring: 1,5 jaar, de laatste 6 maanden serieuzer
Woonplaats: Boxtel
Skype: Tijn Hexspoor
Soundcloud: https://soundcloud.com/the-synhyzer


Boxtel is hier 10 minuten vandaan :P


Dan ken je Esch vast ook? (5min van boxtel) Of is dat te klein om te kennen :P
@tijn 38 gemeenschappelijke vrienden zelfs :lol:

Naam: Mike
Leeftijd: 19
DAW: Veelal Fl, klein beetje cubase
Ervaring: 2 jaar, waarvan n half jaar aan een stuk serieuzer
Woonplaats: Boxtel en Esch
Skype: [email protected]
Soundcloud: https://soundcloud.com/mike-cayaux
Meest recente nummer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is dichtbij, ongeveer 15 minuten vanuit Best ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 17:08 
 
Hardtraxx Newbie

Niet meer van toepassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey iedereen, dit gaat wat raar klinken, maar ik heb al verscheidene collabs gedaan, en het valt me op dat het me meer bevalt als ik samenwerk met iemand. Ik ben dus eigenlijk niet opzoek naar een collab, maar meer naar iemand om mee samen te gaan werken. Een duo vormen dus. Dit lijkt me echt zo super vet! Ik vind over het algemeen, het klinkt raar, maar dat duo's betere muziek maken omdat je beter inzicht hebt en meerdere oren en ogen. (Frequencerz, Minus Militia, Da Tweekaz, Gunz For Hire en ga zo maar door) Ik ben trouwens 15 jaar mocht dan een probleem zijn XD. Moet wel een beetje van mijn niveau zijn (niet dat ik goed ben maar niet iemand die niet weet wat een goede hardstyle kick is ofzo). Dus een beetje gevorderd het liefst. Ik hoop dus dat er iemand reageert, stuur me even een PM of voeg me toe op skype, ninoddl.

Groetjes van Nino a.k.a Antergy
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 23:04 
 
Hardtraxxer

Antergy schreef:
Hey iedereen, dit gaat wat raar klinken, maar ik heb al verscheidene collabs gedaan, en het valt me op dat het me meer bevalt als ik samenwerk met iemand. Ik ben dus eigenlijk niet opzoek naar een collab, maar meer naar iemand om mee samen te gaan werken. Een duo vormen dus. Dit lijkt me echt zo super vet! Ik vind over het algemeen, het klinkt raar, maar dat duo's betere muziek maken omdat je beter inzicht hebt en meerdere oren en ogen. (Frequencerz, Minus Militia, Da Tweekaz, Gunz For Hire en ga zo maar door) Ik ben trouwens 15 jaar mocht dan een probleem zijn XD. Moet wel een beetje van mijn niveau zijn (niet dat ik goed ben maar niet iemand die niet weet wat een goede hardstyle kick is ofzo). Dus een beetje gevorderd het liefst. Ik hoop dus dat er iemand reageert, stuur me even een PM of voeg me toe op skype, ninoddl.

Groetjes van Nino a.k.a Antergy


Denk dat mensen dan wel willen weten of je raw of euphoric wil produceren. En dan toegankelijk raw of harde sounds met vleugjes euphoric. Ik ga zelf geen duo vormen denk ik maar ben altijd geïnteresseerd in dingen uitwisselen waar eventueel een samenwerking uit kan vloeien. Ben zelf ook niet zo goed trouwens. Als je dat ook wilt moet je het even zeggen dan voeg ik je toe op skype :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Berg schreef:
Antergy schreef:
Hey iedereen, dit gaat wat raar klinken, maar ik heb al verscheidene collabs gedaan, en het valt me op dat het me meer bevalt als ik samenwerk met iemand. Ik ben dus eigenlijk niet opzoek naar een collab, maar meer naar iemand om mee samen te gaan werken. Een duo vormen dus. Dit lijkt me echt zo super vet! Ik vind over het algemeen, het klinkt raar, maar dat duo's betere muziek maken omdat je beter inzicht hebt en meerdere oren en ogen. (Frequencerz, Minus Militia, Da Tweekaz, Gunz For Hire en ga zo maar door) Ik ben trouwens 15 jaar mocht dan een probleem zijn XD. Moet wel een beetje van mijn niveau zijn (niet dat ik goed ben maar niet iemand die niet weet wat een goede hardstyle kick is ofzo). Dus een beetje gevorderd het liefst. Ik hoop dus dat er iemand reageert, stuur me even een PM of voeg me toe op skype, ninoddl.

Groetjes van Nino a.k.a Antergy


Denk dat mensen dan wel willen weten of je raw of euphoric wil produceren. En dan toegankelijk raw of harde sounds met vleugjes euphoric. Ik ga zelf geen duo vormen denk ik maar ben altijd geïnteresseerd in dingen uitwisselen waar eventueel een samenwerking uit kan vloeien. Ben zelf ook niet zo goed trouwens. Als je dat ook wilt moet je het even zeggen dan voeg ik je toe op skype :)


Eventueel een samenwerking lijkt me wel leuk, en gewoon Raw en Euphoric maak ik dus dat moet geen probleem zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 01:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
Eventueel een samenwerking lijkt me wel leuk, en gewoon Raw en Euphoric maak ik dus dat moet geen probleem zijn.

Ik sta overal voor open, ik wil best een keer meeten. Ik zie dat je in Amstelveen woont?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Antergy schreef:
Eventueel een samenwerking lijkt me wel leuk, en gewoon Raw en Euphoric maak ik dus dat moet geen probleem zijn.

Ik sta overal voor open, ik wil best een keer meeten. Ik zie dat je in Amstelveen woont?


Jup XD add me ff op skype ninoddl
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kickje,
Iemand zin in een collab? (omgeving Noord Brabant) :)

Soundcloud:
https://soundcloud.com/skatzow
(Staan wat random snippets op)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 21:45 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben zoekend naar een produce maatje/Collab

Omgeving Groningen (net komen wonen)

Info
Leeftijd: 29
Aantal jaren al bezig

DAWS: Cubase 8 / Pro Logic (Ableton + FL vroeger gebruikt)
OS: OSX + Windows

Soundcloud: https://m.soundcloud.com/subdivisionz

Studio Hardware:
Genelecs 8040A, Virus TI Snow
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien handig dat je je Soundcloud link plaatst, mensen willen graag horen "hoe ver" je al bent? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 22:00 
 
Hardtraxx Newbie

Skatzow schreef:
Misschien handig dat je je Soundcloud link plaatst, mensen willen graag horen "hoe ver" je al bent? :)



Aangepast :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SubDivisionz schreef:
Ik ben zoekend naar een produce maatje/Collab

Omgeving Groningen (net komen wonen)

Info
Leeftijd: 29
Aantal jaren al bezig

DAWS: Cubase 8 / Pro Logic (Ableton + FL vroeger gebruikt)
OS: OSX + Windows

Soundcloud: https://m.soundcloud.com/subdivisionz

Studio Hardware:
Genelecs 8040A, Virus TI Snow


Ik gebruik FL haha! kunnen wel een keer produce sessietje houden.
https://www.youtube.com/watch?v=b0eGFLmncvw dit is m'n laatste wat ik heb gedaan. voor de rest niets iets online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naam: Niek
Leeftijd: 18
DAW: FL Studio 12
Ervaring: ben in januari 2015 'serieus' begonnen
Artiestennaam: heb ik nog niet :P
Soundcloud: https://soundcloud.com/tobeannounced12345/tracks

Ik zou het leuk vinden om keertje samen te werken met iemand om te kijken of me dat bevalt. Ik ben in voor zowel euforisch als raw. :)

Verder heb ik eigenlijk bijna ieder weekend tijd, en doordeweeks ook best vaak. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 22:49 
 
Hardtraxxer

Niekert schreef:
Naam: Niek
Leeftijd: 17, bijna 18
DAW: FL Studio 12
Ervaring: ben in januari 2015 'serieus' begonnen
Artiestennaam: moet nog een vette naam bedenken :)
Soundcloud: https://soundcloud.com/tobeannounced123

Zou het leuk vinden om keertje samen te werken met iemand om te kijken of me dat bevalt. Ik focus mij zelf eigenlijk meer op raw hardstyle maar ik vind het ook prima om euforische of 'mainstream' hardstyle te produceren. :P

Heb eigenlijk bijna ieder weekend tijd, en doordeweeks ook af en toe. :D


Ik zat ff je soundcloud te bekijken, en toen kwam ik je ''Sylenth 1 screeches'' tegen. Ben erg benieuwd hoe je die 2e screech hebt gemaakt. Heb je toevallig de preset? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 09:27 
 
Hardtraxx Newbie

Naam: Bjorn
Leeftijd: 37
DAW: Ableton live 9.5

Ik zoek iemand om samen mee muziek te maken om zo tot super gave tracks te komen! :woot:
het liefst hardcore maar dance of techno is ook goed.

Ik gebruik Ableton Live Suite 9 een Mininova, launchpad, KRK studio monitors en veel VST's.

Laat ff wat weten als je interesse hebt! :thumbup: dan kunnen we ff sparren..... :beer:

[email protected]
https://soundcloud.com/bjornvandutch/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even offtopic: Hoe bevalt Ableton live 9.5?
Ik werk nog steeds met 9.2.3 omdat ik nog niet durf te updaten omdat er toch verschillende latency verhalen rond gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 02:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

hej

Mocht er iemand zin hebben in een collab :P

Leeftijd: 24
Al een aantal jaren aan het producen
DAW: Cubase 7
Woonplaats: Gent (België)
Soundcloud: http://www.soundcloud.com/urbanwest
Mail: info[at]urbanwest[dot]be

Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner