Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Jooo

Naam: Merlijn Visser
Leeftijd: 15
Artiesten naam: ExoBassTix / Warmonger O / Xalpheon
Ervaring: 1,5 jaar
DAW: FL Studio 10 Pro
Stijl: Electronic (zo ver ik weet alles, behalve Big Room House, Breakcore, Hardstyle, Donk, Neurofunk en Modern Dubstep/Drumstep)
Email: exobasstix@gmail.com
Heb geen studio, alleen maar kleine kut laptop met een Devine PRO 800 koptelefoon.

Ben ook vaak druk maar als je wilt collaben zeg het vooral! :)
M
2 posts member since 2013
last seen Nov 2013
Wie wil collaboration =) ?

View on SoundCloud

Thats my level, zitte wel fouten in nog heur!
T
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2012
Woonplaats Holten overijssel.
DAW: FL
Email: gordonvanasselt@hotmail.com
Stijl: maakt me niet zo uit.

View on SoundCloud

View on SoundCloud

Greetz
Last edited by Tha Audience on 12 Dec 2013 14:00, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
254 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Naam: Nikola
Leeftijd: 19
Artiesten naam: Noxit
Ervaring: 6 jaar
DAW: Cubase 5 / Logic 9 / Reason 4 tot 6 / FL Studio
Stijl: Vooral Raw hardstyle, dubstep, allemaal house
Email: Nee, PM me maar hier of zoek mijn facebook/soundcloud kanaal ;)
Heb slaapkamer studio, proffesionele monitoren, geluidskaart, akoestiek, etc.

Laatste 2 (hardstyle) tracks.
View on SoundCloud

&

View on SoundCloud
D
6 posts member since 2013
last seen Sep 2014
Naam: Geran
Leeftijd: 24
Ervaring: ca. 1 jaar

Op zoek naar iemand die al wel wat ervaring heeft die mij dus ook het een en ander kan leren.
Ben in het bezit van een auto dus naar iemand toe is geen probleem mits het enigzins in de buurt is (zag Vught, Rosmalen en Haaren al voorbij komen)

Iemand interesse? PM maar!
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
Naam: Jeroen (The Trial)
Leeftijd: 21
Ervaring: 5jr

Ik vind het leuk om zowel raw als euphorisch te maken.
Als het je wat lijkt om met me samen te werken, stuur dan een PM
Hier beneden wat van mijn tracks:

Raw
View on SoundCloud

View on SoundCloud

Euphorisch
View on SoundCloud

Gegroet!
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Zo, lekker bezig Jeroen! Klinkt erg lekker allemaal. Zelf ben ik momenteel hard aan m'n sounds aan het sleutelen, kom zelf uit Ulft, misschien kunnen we tegen die tijd wel een collab doen!
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
Hmm, Ulft is wel lekker dichtbij :) binnenkort maar eens een datum prikken dan :P
B
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2012
last seen Feb 2014
Wij zijn op zoek naar mensen die beginnende zijn met het inspreken van vocals.­ Alleen op zoek naar mensen die er de serieuze apparatuur voor hebben, dus geen webcam met een toevallige microfoon functie of je eigen telefoon.­ Vrouw of man, maakt niks uit.­ Als de vocals maar 'clean and sharp' zijn.­ Als je wonend bent in de omgeving Noord Holland is het mogelijk om bij ons in de studio op te nemen. stuur ons een mail met minimaal 2 verschillende soorten stemmen. Je naam zal in de track komen waarin je hebt ingesproken. En natuurlijk overleggen we ook over een prijs.

Overigens zijn wij op zoek naar up-coming producers in de omgeving Noord Holland.­ Wij zijn zelf wonende in de omgeving Zaanstad en producen de genre hardstyle/­rawstyle.­
Wij zijn niet specifiek op zoek naar een stijl, het lijkt ons juist gaaf om het te combineren.­

Interesse? Stuur mij een berichtje met je mail en ik zal daar zo spoedig mogelijk op antwoorden!­
Glgrapendaal@gmail.com

Greetz

Bazebastardz en Dviator
Gino Grapendaal en Martin Driessen

Image
O
Hardtraxxer
72 posts member since 2012
last seen Sep 2014
BaZeBastardZ wrote: Greetz

Bazebastardz en Dviator
Gino Grapendaal en Martin Driessen

Image
:lol: :lol: xd
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 10 days ago
@Bazevent

Als je serieus genomen wilt worden is het misschien handig om wat eigen tracks te posten? Jezelf op een voetstuk plaatsen met een 'badass' foto zonder wat te laten horen werkt denk ik niet echt...
Hardtraxxer
100 posts member since 2013
last seen Feb 2016
tjah.. wat moet je hier nou op reageeren..
O
Hardtraxxer
72 posts member since 2012
last seen Sep 2014
Loopmachine wrote:tjah.. wat moet je hier nou op reageeren..
Wel leipe namen!

Bazebastardz & DV8or
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
xd
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
:D
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
:corn:
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Ventrue wrote:Naam: Dion
Leeftijd: 19
Artiestnaam: Ventrue
Woontplaats: Delft (Zuid Holland)
Ervaring: 6 jaar Fruity Loops.

View on SoundCloud
View on SoundCloud
Stuur maar iets op Soundcloud of PM:)
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
goede track alleen de kick is wat minder, ik ben zelf ook een beginnende producer en wil wel met iemand samen produceren
Last edited by Jeffrey2107 on 09 Sep 2026 20:31, edited 2 times in total.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
jeffrey2107 wrote:goede track alleen de kick is wat minder, ik ben zelf ook een beginnende producer en wil wel met iemand samen produceren

Hebben we een hele mooie template voor hier:

Naam:
Leeftijd:
Ervaring:

[soundcloud] [/soundcloud]
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
jeffrey2107 wrote:goede track alleen de kick is wat minder, ik ben zelf ook een beginnende producer en wil wel met iemand samen produceren
Als je toevallig ook uit de buurt van Delft komt....
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Ja doe ik! :P
Hardtraxxer
434 posts member since 2014
last seen Mar 2026
Oud bericht. Weg gehaald dus.
Last edited by Antergy on 28 Sep 2014 17:10, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
322 posts member since 2014
last seen Jun 2021
Antergy:
Ik wil je wel wat feedback geven over deze track.
In de climax moet je je leads een low-cut geven anders gaat de bas van de leads in de weg zitten met de bas van je kick.
Bij je kick moet je alleen de tail pitchen en stretchen, als je de hele kick doet dan gaat dat raar klinken.
Misschien kan je wat meer geluidjes toe voegen zoals een pad ect.
Succes! ;)
Hardtraxxer
434 posts member since 2014
last seen Mar 2026
DigitalEarthquake wrote:Antergy:
In de climax moet je je leads een low-cut geven anders gaat de bas van de leads in de weg zitten met de bas van je kick.
Bij je kick moet je alleen de tail pitchen en stretchen, als je de hele kick doet dan gaat dat raar klinken.
Succes! ;)
Uuuhm deze lead heeft geen bas omdat die dan in de war gaat raken met de kick en dan gaat het heel warrig klinken (zoals jij dus al zei)? Dus bij deze track kan dat niet kloppen. Heel vroeger deed ik dat wel. En ik heb hier alleen de tail gepitcht dat weet volgens mij iedereen die hardstyle maakt, dat je nooit de punch/tok moet pitchen (wat ik hier ook niet gedaan heb). En qua die geluidjes, dat klopt wel, ik ben een beginnende producer dus heb nog een beetje moeite met mijn eigen geluidjes. Ik gebruik wel altijd al zelfgemaakte leads en screeches, maar bv Fx Kicks en Sweeps enzo dat kan ik nog niet. Maar ongeveer alles wat jij net hebt opgenoemd heb ik dus juist gedaan bij deze track. Ik doe dit nu 1,5 jaar dus ik weet wel soort van wat ik doe. :D :P
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Antergy wrote:
DigitalEarthquake wrote:Antergy:
Succes! ;)
Uuuhm deze lead heeft geen bas omdat die dan in de war gaat raken met de kick en dan gaat het heel warrig klinken (zoals jij dus al zei)? Dus bij deze track kan dat niet kloppen. Heel vroeger deed ik dat wel. En ik heb hier alleen de tail gepitcht dat weet volgens mij iedereen die hardstyle maakt, dat je nooit de punch/tok moet pitchen (wat ik hier ook niet gedaan heb). En qua die geluidjes, dat klopt wel, ik ben een beginnende producer dus heb nog een beetje moeite met mijn eigen geluidjes. Ik gebruik wel altijd al zelfgemaakte leads en screeches, maar bv Fx Kicks en Sweeps enzo dat kan ik nog niet. Maar ongeveer alles wat jij net hebt opgenoemd heb ik dus juist gedaan bij deze track. Ik doe dit nu 1,5 jaar dus ik weet wel soort van wat ik doe. :D :P
Als de melo tegelijk met de kick speelt zou ik hem er ook uit halen maar melo zonder kick heeft wel bass nodig anders mis je die frequenties.