Ik vind t prima!
lid van team Logic meld zich! 
das oneerlijk want dat wint FL geheidMannonymous wrote:We kunnen ook een battle doen?![]()
Logic vs. FL vs. Cubase oid?
das oneerlijk want dat wint FL geheidMannonymous wrote:We kunnen ook een battle doen?![]()
Met een max. van 4 team members of 5 ofzo weet ik 't niet.. d'r zitten hier namelijk genoeg prutsers met fruityloops. Mensen met logic hebben vaak iets meer kennis van zaken omdat de drempel naar logic wat hoger ligtSkedoedelefloeps wrote:das oneerlijk want dat wint FL geheidMannonymous wrote:We kunnen ook een battle doen?![]()
nog een lid van team logic meld zich aanTakkU wrote:Ik vind t prima!lid van team Logic meld zich!
Dj C-Mind wrote:Luxion wrote:nog een FL loser meldt zich
ja + het niveau van hardtraxx is nou niet bepaald hoog ofzoSkedoedelefloeps wrote:er zij genoeg mensen die ik ken die cubase of logic gebruiken en die binnen 5 uur nog niet eens iets kunnen maken wat ik binnen 30 minuten heb dus prutsers heb je overal
Ik denk dat ik even veel (of zo niet meer) neer zet als (/dan) jij in 30 minutenSkedoedelefloeps wrote:dat zeker, niveau van de meeste die op hardtraxx zitten is niet bepaald om over naar huis te schrijven nee
Koop een taart en ga het vierenMannonymous wrote:Ik denk dat ik even veel (of zo niet meer) neer zet als (/dan) jij in 30 minutenSkedoedelefloeps wrote:dat zeker, niveau van de meeste die op hardtraxx zitten is niet bepaald om over naar huis te schrijven nee
't was meer om aan te geven dat het nogal een kansloze reactie wasLuxion wrote:het gaat er niet om hoeveel iemand in 30min kan maken, maar om het eindresultaat
ik had het toch niet over dat ik superieur ben en jij bv niet, maar als ik dingen hoor in eigen producties topic zijn er echt veel dingen die gewoon niks voorstellen in feite. Dus ik probeer ermee an te geven dat je uiteenlopende fases hebt van producties, van noob tot amateur, van goed tot slecht. Is niks kansloos aan, het feit dat jij het persoonlijk op vat en denkt dat ik jou zie als een mindere en mezelf zo goed vind kan ik niks aan doenMannonymous wrote:'t was meer om aan te geven dat het nogal een kansloze reactie wasLuxion wrote:het gaat er niet om hoeveel iemand in 30min kan maken, maar om het eindresultaat
Ik bedoelde 't cynisch :') Iedereen gelijk happen, beetje jammer...Skedoedelefloeps wrote:ik had het toch niet over dat ik superieur ben en jij bv niet, maar als ik dingen hoor in eigen producties topic zijn er echt veel dingen die gewoon niks voorstellen in feite. Dus ik probeer ermee an te geven dat je uiteenlopende fases hebt van producties, van noob tot amateur, van goed tot slecht. Is niks kansloos aan, het feit dat jij het persoonlijk op vat en denkt dat ik jou zie als een mindere en mezelf zo goed vind kan ik niks aan doenMannonymous wrote:'t was meer om aan te geven dat het nogal een kansloze reactie wasLuxion wrote:het gaat er niet om hoeveel iemand in 30min kan maken, maar om het eindresultaat
+ dat we er niet over kunnen oordelen, ik post nooit dingen die serieus zijn en jij post ook weinig dus, wie komt er dan met de kansloze opmerking
nee niet goed, maar het gaat hier om collabsLuxion wrote:wie het eerste op een feest zijn nummer hoort is t beste nou goed