he vervelend dat ik niet kan producen anders had ik graag meegedaan 
maarja, het idee is leuk!
maarja, het idee is leuk!
nou de mensen met fl zoeken elkaar op voor een collab en de mensen met logic of cubase doen hetzelfdeHidden Source wrote:Kunnen we niet beter een FL collab doen dan?
hmmm dan moeten we alles over internet doen hengelo is een beetje ver hier vandaanLextc wrote:Logic over hier (Hengelooooo xD)
volgens mij heb je dat met de meesten hier, dus heeft niet veel zin iemand uit de buurt te zoekenthe sidespinnars wrote:hmmm dan moeten we alles over internet doen hengelo is een beetje ver hier vandaanLextc wrote:Logic over hier (Hengelooooo xD)
hier die man komt me toch met een geniaal ietsNinotjuh wrote:Zou iemand het leuk vinden om met mij een beetje in FL Studio te kloten?
Ik heb Teamview, dus dat word wel makkelijk.
Stuur me maar een pm als je zin hebt!
ik ken teamviewer, dus je kan gewoon kijken of mensen snappen wat ze doenNinotjuh wrote:Dan wat jij zeker niet hoe Teamview werkt?
Je kan ook met ze 2'en op 1 computer hoor!Skedoedelefloeps wrote:ik ken teamviewer, dus je kan gewoon kijken of mensen snappen wat ze doenNinotjuh wrote:Dan wat jij zeker niet hoe Teamview werkt?
ja je kan inloggen zodat lui op jouw pc mee kunnen werken, daarom kan je dus zien of mensen snappen wat ze doenNinotjuh wrote:Je kan ook met ze 2'en op 1 computer hoor!Skedoedelefloeps wrote:ik ken teamviewer, dus je kan gewoon kijken of mensen snappen wat ze doenNinotjuh wrote:Dan wat jij zeker niet hoe Teamview werkt?
Het is dan ook niet de bedoeling dat je teamview aan laat staan als je bijv iets gaat pakken ofzo.the sidespinnars wrote:allemaal leuk en aardig dat teamview maar dan kan die gene gewoon in jou computer kutten en ook al zijn die mensen te vertrouwen vind ik het tog niet zo'n prettig idee
Het idee dat andere mensen op mijn computer zitten is toch niet chill. Vooral als ik die mensen eigenlijk helemaal niet ken, alleen via een forumNinotjuh wrote:Het is dan ook niet de bedoeling dat je teamview aan laat staan als je bijv iets gaat pakken ofzo.the sidespinnars wrote:allemaal leuk en aardig dat teamview maar dan kan die gene gewoon in jou computer kutten en ook al zijn die mensen te vertrouwen vind ik het tog niet zo'n prettig idee
Je moet er natuurlijk wel bij blijven om, als er misbruik van wordt gemaakt, het af te sluiten.
idd wat jij zegt ook al blijf je erbij of sluit je het af het is gewoon geen chill gevoel dat er mensen op jou computer zitten!Mannonymous wrote:Het idee dat andere mensen op mijn computer zitten is toch niet chill. Vooral als ik die mensen eigenlijk helemaal niet ken, alleen via een forumNinotjuh wrote:Het is dan ook niet de bedoeling dat je teamview aan laat staan als je bijv iets gaat pakken ofzo.the sidespinnars wrote:allemaal leuk en aardig dat teamview maar dan kan die gene gewoon in jou computer kutten en ook al zijn die mensen te vertrouwen vind ik het tog niet zo'n prettig idee
Je moet er natuurlijk wel bij blijven om, als er misbruik van wordt gemaakt, het af te sluiten.![]()
Ik denk dat er wel mensen zijn die mijn mening delen...
Ja maar dan moeten we wel 1 groot team makenMannonymous wrote:We kunnen ook een battle doen?![]()
Logic vs. FL vs. Cubase oid?