Haha ja geniaal is dat.jambekkie wrote:Ze hebben toch gezegd dat ze Frontliner wilden overtreffen wat betreft çheesyness'..
Related topics
- View the latest post: Special D - Home alone (Da Tweekaz NYE Remix)
- View the latest post: Da Tweekaz - Voodoo (Oldschool Edit), Home Alone (DT NYE Remix), and P.A.P (2012 Edit)
- View the latest post: Dr Phunk & Special D. - Home Alone (Reloaded) (REVR852)
- View the latest post: J&J (Raw Inc.) @ Home (Alone) # Knallen & Zuipen!
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hier proberen ze zo cheesy mogelijk te zijn. Dan moet je er niet serieus naar kijken en is het voor de grap gemaakt. Bij die bitcrusher remix is het hersenloos gebeuk en is het alleen maar harder=beter. De verhoudingen liggen hier soms nogal scheef op HT.
Couldn't agree morewootum wrote:Hier proberen ze zo cheesy mogelijk te zijn. Dan moet je er niet serieus naar kijken en is het voor de grap gemaakt. Bij die bitcrusher remix is het hersenloos gebeuk en is het alleen maar harder=beter. De verhoudingen liggen hier soms nogal scheef op HT.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Nja Hoe Cheesy Het Ook Is.
Geef mij dan maar zo'n een plakkie oude kaas om lekker op te beuke!
Geef mij dan maar zo'n een plakkie oude kaas om lekker op te beuke!
-
A
Special D- Come With Me Remix pleasss
-
SHardtraxxer
- 75 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Zou deze eigenlijk nog eens komen of nog eens ergens gedraait worden? Zie hem nergens meer terugkomen en is ook nergens info over..
-
HHardtraxxer
- 89 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
deze kan dicht>? is toch free releasen Da Tweekaz - Voodoo (Oldschool Edit), Home Alone (DT NYE Remix), and P.A.P (2012 Edit)