Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Irriteren mag toch wel? Alleen jij zegt: "Ja, maar als ik dat nou niet grappig vind, moet ik dan zeggen dat ik het wel grappig vind ofzo, omdat jij het anders gezeur vindt"

En dat hoeft niet van mij hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in elke muziek scene zit een artiest die je kan waarderen maar niet serieus kan nemen... in dit geval Da Tweekaz voor de hardstyle... En ik vind het helemaal niet erg ook ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Irriteren mag toch wel? Alleen jij zegt: "Ja, maar als ik dat nou niet grappig vind, moet ik dan zeggen dat ik het wel grappig vind ofzo, omdat jij het anders gezeur vindt"

En dat hoeft niet van mij hoor :thumbup:

Wat zeur je dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
jaron123 schreef:
Irriteren mag toch wel? Alleen jij zegt: "Ja, maar als ik dat nou niet grappig vind, moet ik dan zeggen dat ik het wel grappig vind ofzo, omdat jij het anders gezeur vindt"

En dat hoeft niet van mij hoor :thumbup:

Wat zeur je dan :P


Ik zeur niet.

Ontopic: Geinig als tooltje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een herinneringen aan het origineel :woot:

Ik kan dit als tool wel waarderen (los gezien van hun normale kaas-tracks want dat vind ik dan weer niets), kan op een feestje best leuk zijn.


jaron123 schreef:
Ik zeur niet.

Wel, jij zeurt erover dat mensen zeuren over dit nummer.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:02 
 

Je zou je maar druk maken over een simpel tooltje he jongens, het lijkt hier echt afentoe op een online speeltuin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

ik heb serieus na dit nummer te hebben beluisterd nog een paar minuten zitten nadenken over wat ik nou van deze track moet vinden en hoe ik erop zal reageren.
en ik kan maar niks bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk, je eigen stijl met een flinke knipoog. Supergaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik hoop dat ik dit nummer nooit meer de horen krijg in me leven, wat een schijtplaat en wat een schijt dj's zijn de tweekaz. :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik zeur niet.

Wel, jij zeurt erover dat mensen zeuren over dit nummer.. -.-

oke man
beter weer ontopic :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 18:23 
 

derniels schreef:
ik hoop dat ik dit nummer nooit meer de horen krijg in me leven, wat een schijtplaat en wat een schijt dj's zijn de tweekaz. :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :cry:


Ik hoop op de grond van de noord-oost polder dat ze je afstaan aan de noordzee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heerlijk, je eigen stijl met een flinke knipoog. Supergaaf!

Die knipoogjes mogen wel eens ophouden bij Da Tweekaz. Die worden er zo vaak bij gehaald, je kunt voor het echie en voor de grap bijna niet meer uit elkaar halen. Niet echt professioneel als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Soms denk ik dat Da Tweekaz ons gewoon constant aan het trollen zijn. Zo van, kom laten we eens een super cheesy plaat maken, eens kijken wie zoveel kaas mooi vind. En ondertussen liggen ze helemaal dubbel dat mensen los gaan op hun kermismuziek. Zo maar een gedachte hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Soms denk ik dat Da Tweekaz ons gewoon constant aan het trollen zijn. Zo van, kom laten we eens een super cheesy plaat maken, eens kijken wie zoveel kaas mooi vind. En ondertussen liggen ze helemaal dubbel dat mensen los gaan op hun kermismuziek. Zo maar een gedachte hoor :P

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Man man man wat een schande. Special D vond ik vet toen ik 12 was. Dit wil je toch niet horen op een feest als volwassen of wel :/

Special D vond ik idd ook vet toen ik 11 was, maar dat maakt het voor mij nostalgie. Zodra ik dit hoor, doet het me denken aan vroeger. En dat er dan een hardstyle-tintje eraan, maakt het voor mij alleen maar leuker. Als volwassene dan he. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als Special D dit nummer een paar jaar geleden niet had gemaakt, en Da Tweekaz deze melodie zelf hadden verzonnen zouden we een stuk minder mensen horen klagen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:33 
 
Hardtraxx Elite

Ze hebben toch gezegd dat ze Frontliner wilden overtreffen wat betreft çheesyness'..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Soms denk ik dat Da Tweekaz ons gewoon constant aan het trollen zijn. Zo van, kom laten we eens een super cheesy plaat maken, eens kijken wie zoveel kaas mooi vind. En ondertussen liggen ze helemaal dubbel dat mensen los gaan op hun kermismuziek. Zo maar een gedachte hoor :P

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basscow schreef:
Als Special D dit nummer een paar jaar geleden niet had gemaakt, en Da Tweekaz deze melodie zelf hadden verzonnen zouden we een stuk minder mensen horen klagen hier.

Uw inlevingsvermogen, inzicht, theoretische uitspraken, historisch/futuristische-afwegingen en natuurlijk daarbij ook nog het gebruik van een virtuele glazenbol in het verleden zijn beslist subliem.
Nee, serieus, ik wordt zo moe van zulke uitspraken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor ook echt pas na precies 2 minuten eindelijk iets wat door moet gaan voor een kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:04 
 

Ligt aan de kwaliteit van het filmpje. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, dit is echt heerlijke humor en het klinkt ook nog eens lekker zweverig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahha jeugdsentiment dit, benieuwd naar de HQ :P



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Basscow schreef:
Als Special D dit nummer een paar jaar geleden niet had gemaakt, en Da Tweekaz deze melodie zelf hadden verzonnen zouden we een stuk minder mensen horen klagen hier.

Uw inlevingsvermogen, inzicht, theoretische uitspraken, historisch/futuristische-afwegingen en natuurlijk daarbij ook nog het gebruik van een virtuele glazenbol in het verleden zijn beslist subliem.
Nee, serieus, ik wordt zo moe van zulke uitspraken. :P


Je moet het ook met een beetje zout nemen, ik lees de klagers vrijwel alleen maar over het feit dat het concept van Special-D is en niet van bijvoorbeeld: wat een kut melodie.

Word nu bijna verplicht om voor mijn uitspraak te zetten; Ik denk dat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha HOE vet is deze track :P
maar die mc's daar heb ik echt een schijthekel aan :sick:
standrechtelijk afschieten, allemaal tegelijk :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks