Neeeeee!! haha teenage party onniej?
Related topics
- View the latest post: Special D - Home alone (Da Tweekaz NYE Remix)
- View the latest post: Da Tweekaz - Voodoo (Oldschool Edit), Home Alone (DT NYE Remix), and P.A.P (2012 Edit)
- View the latest post: Dr Phunk & Special D. - Home Alone (Reloaded) (REVR852)
- View the latest post: J&J (Raw Inc.) @ Home (Alone) # Knallen & Zuipen!
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
nooo, dit kan echt niet! haha jezus..
krijgen we dadelijk nog remixen van rebecca black
krijgen we dadelijk nog remixen van rebecca black
Hahaha vet!!
Van deze mannen kan ik het wel waarderen.
Altijd leuk dat stijltje
Altijd leuk dat stijltje
-
J
Haha, geweldig. 
Da Tweekaz
. Haha mooi toch, niet te serieus nemen dit.
Dat moeten we geloof ik met ieder nummer van ze doen.Maestro N wrote:Da Tweekaz. Haha mooi toch, niet te serieus nemen dit.
Haha, deze track moet je idd niet te serieus nemen. Wel leuk geremixt though, kan het wel waarderen. 
+1Dakpan wrote:Dat moeten we geloof ik met ieder nummer van ze doen.Maestro N wrote:Da Tweekaz. Haha mooi toch, niet te serieus nemen dit.
Yes they're cheesy and yes they know 
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
geniaal duo ist ook hehe
Haha wtf. Er zijn een aantal tracks die ik wel kan waarderen van deze heren, maar dit is echt te fout 
Whahahahahaha wat een bazen
Die cheese-throne die Frontliner even had afgepakt met Lose the Style, die hebben ze nu weer terug kunnen claimen hoor

Die cheese-throne die Frontliner even had afgepakt met Lose the Style, die hebben ze nu weer terug kunnen claimen hoor
Man man man wat een schande. Special D vond ik vet toen ik 12 was. Dit wil je toch niet horen op een feest als volwassen of wel 
zucht.. ik hoor alleen maar gezeur, gezeur en nog een gezeur.
Dit is toch gewoon voor de gein gemaakt en best grappig voor een feestje vooral @ oud en nieuw om 12u.
Altijd meteen dat "OOEHHH DA TWEEKAZ ZIJN ECHT KINDERACHTIG, ALTIJD DIE BLIJE DEUNTJES"
Dit is toch gewoon voor de gein gemaakt en best grappig voor een feestje vooral @ oud en nieuw om 12u.
Altijd meteen dat "OOEHHH DA TWEEKAZ ZIJN ECHT KINDERACHTIG, ALTIJD DIE BLIJE DEUNTJES"
Er zijn maar 2 of 3 echt negatieve reacties, en gelijk begint iemand alweer te zeiken over gezeur. Zucht....jaron123 wrote:zucht.. ik hoor alleen maar gezeur, gezeur en nog een gezeur.
Dit is toch gewoon voor de gein gemaakt en best grappig voor een feestje?
Helden
Geen idee of die voor de grap is gemaakt of serieus
Maar vind hem lekker, waardeer hun style enorm
De een kan dit kinderachtig vinden de andere vind dit geniaal
Misschien is het een dj tool
Maar ik vind hem geniaal klapt er goed op!
Geen idee of die voor de grap is gemaakt of serieus
Maar vind hem lekker, waardeer hun style enorm
De een kan dit kinderachtig vinden de andere vind dit geniaal
Misschien is het een dj tool
Maar ik vind hem geniaal klapt er goed op!
ging vooral over de laatste reacties, viel me gewoon opDaveytl wrote:Er zijn maar 2 of 3 echt negatieve reacties, en gelijk begint iemand alweer te zeiken over gezeur. Zucht....jaron123 wrote:zucht.. ik hoor alleen maar gezeur, gezeur en nog een gezeur.
Dit is toch gewoon voor de gein gemaakt en best grappig voor een feestje?
Ja, maar als ik dat nou niet grappig vind, moet ik dan zeggen dat ik het wel grappig vind ofzo, omdat jij het anders gezeur vind?jaron123 wrote: ging vooral over de laatste reacties, viel me gewoon op
Ja man want dat zeg ik ook echt in mijn post. Ik zeg alleen dat ik het gezeur vind. Hoi meningwootum wrote:Ja, maar als ik dat nou niet grappig vind, moet ik dan zeggen dat ik het wel grappig vind ofzo, omdat jij het anders gezeur vind?jaron123 wrote: ging vooral over de laatste reacties, viel me gewoon op
Maar je irriteert je wel aan andere meningen?jaron123 wrote:Ja man want dat zeg ik ook echt in mijn post. Ik zeg alleen dat ik het gezeur vind. Hoi meningwootum wrote:Ja, maar als ik dat nou niet grappig vind, moet ik dan zeggen dat ik het wel grappig vind ofzo, omdat jij het anders gezeur vind?jaron123 wrote: ging vooral over de laatste reacties, viel me gewoon op