H
Maak er dan een klein regeltje bij dat je met normale reacties moet komen ipv een smiley. Als je het niet eens kunt opbrengen om een volledige zin te posten, post dan niet. Zelfde geld overigens ook voor positieve reacties. Die moeten dan ook niet met een :thumbsup: smiley komen maar iets fatsoenlijks posten.

Of de mods moeten die smiley posts of die 1 word replies gewoon weghalen zodat alleen de serieuze en/of normale reacties blijven staan.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Gewoon minimaal 3 woorden eisen als je iets wil zeggen.
K
Fekete wrote:Maak er dan een klein regeltje bij dat je met normale reacties moet komen ipv een smiley. Als je het niet eens kunt opbrengen om een volledige zin te posten, post dan niet. Zelfde geld overigens ook voor positieve reacties. Die moeten dan ook niet met een :thumbsup: smiley komen maar iets fatsoenlijks posten.

Of de mods moeten die smiley posts of die 1 word replies gewoon weghalen zodat alleen de serieuze en/of normale reacties blijven staan.

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ik vind dat genoeg thumbsups laat zien ohe ik over iets denk!
G
kaboem wrote:
Fekete wrote:Maak er dan een klein regeltje bij dat je met normale reacties moet komen ipv een smiley. Als je het niet eens kunt opbrengen om een volledige zin te posten, post dan niet. Zelfde geld overigens ook voor positieve reacties. Die moeten dan ook niet met een :thumbsup: smiley komen maar iets fatsoenlijks posten.

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ik vind dat genoeg thumbsups laat zien ohe ik over iets denk!
:yes:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Fekete wrote: Of de mods moeten die smiley posts of die 1 word replies gewoon weghalen zodat alleen de serieuze en/of normale reacties blijven staan.
Volgens mij hebben we maar 3 actieve mods. :(
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
TiMOTHYb wrote: Volgens mij hebben we maar 3 actieve mods. :(
Hoezo dat :P
D
Als jullie nog een nieuwe mod zoeken... ik ben beschikbaar!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Dysphoria wrote:Als jullie nog een nieuwe mod zoeken... ik ben beschikbaar!
Dan word het een groot troll festijn :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
bRt_ wrote:
TiMOTHYb wrote: Volgens mij hebben we maar 3 actieve mods. :(
Hoezo dat :P
Leuk idee hoor om alle smileyposts/1 woorden-posts weg te modden, maar dan mag je wel met ploegendienst gaan werken. :P
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Wellicht een idee om mods net zoals op andere forums een duidelijke taak aan te wijzen? Dat je 2 mods voor het releases gedeelte hebt, 2 voor het offtopic gedeelte etc.. Daarnaast, heb het al meerdere keren aangegeven, vind ik dat het mod beleid wel wat duidelijker mag. Wanneer je een topic verwijdert oid, licht dan op zn minst de TS hier even over in, of gooi het op slot met een duidelijke mod edit. Het zelfde met het verwijderen van posts. Op andere forums zie ik ze vaak een soort modbreak gebruiken, biedt ook duidelijk waarom posts verwijdert zijn, ipv dat ze zomaar ineens weg zijn.
G
TakkU wrote:Wellicht een idee om mods net zoals op andere forums een duidelijke taak aan te wijzen? Dat je 2 mods voor het releases gedeelte hebt, 2 voor het offtopic gedeelte etc.. Daarnaast, heb het al meerdere keren aangegeven, vind ik dat het mod beleid wel wat duidelijker mag. Wanneer je een topic verwijdert oid, licht dan op zn minst de TS hier even over in, of gooi het op slot met een duidelijke mod edit. Het zelfde met het verwijderen van posts. Op andere forums zie ik ze vaak een soort modbreak gebruiken, biedt ook duidelijk waarom posts verwijdert zijn, ipv dat ze zomaar ineens weg zijn.
Dit dus, topics die zonder melding verwijderd of gesloten worden zijn zeer frustrerend.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Hoop niet dat jullie voor zoiets : Wat vinden we van Showtek een uitleg willen van een mod he?