Hmm zit wat in haha.Jurheinen wrote:Ga niet in discussie met Emmerick man, die jongen is scantraxx fanboy. Hij vind toch alles goed wat daar uit wordt gescheten
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Als je niks zinnigs te melden hebt houd dan gewoon je mond. Ik verdedig de track niet eens , vind de track niet eens leuk. Ik zeg alleen dat de kwaliteit van de rip niet denderend is en dat de kicks in de uiteindelijke versie beter zullen klinken hoogstwaarschijnlijk . Nuff said.Jurheinen wrote:Ga niet in discussie met Emmerick man, die jongen is scantraxx fanboy. Hij vind toch alles goed wat daar uit wordt gescheten
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Style wrote:Het blijft een beunhaas...
Dov ik heb je allang door.emmerick wrote:Als je niks zinnigs te melden hebt houd dan gewoon je mond. Ik verdedig de track niet eens , vind de track niet eens leuk. Ik zeg alleen dat de kwaliteit van de rip niet denderend is en dat de kicks in de uiteindelijke versie beter zullen klinken hoogstwaarschijnlijk . Nuff said.Jurheinen wrote:Ga niet in discussie met Emmerick man, die jongen is scantraxx fanboy. Hij vind toch alles goed wat daar uit wordt gescheten
Moeten er weer andere kicks in?emmerick wrote:Als je niks zinnigs te melden hebt houd dan gewoon je mond. Ik verdedig de track niet eens , vind de track niet eens leuk. Ik zeg alleen dat de kwaliteit van de rip niet denderend is en dat de kicks in de uiteindelijke versie beter zullen klinken hoogstwaarschijnlijk . Nuff said.Jurheinen wrote:Ga niet in discussie met Emmerick man, die jongen is scantraxx fanboy. Hij vind toch alles goed wat daar uit wordt gescheten
haha, dat zou een leuke edit zijn.Joeyvg wrote:De vocals zijn iig beter dan
My boat , my house , my dit , my dat , my zus , my zo...
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
sjuul wrote:Joeyvg wrote:De vocals zijn iig beter dan
My boat , my house , my dit , my dat , my zus , my zo...
ook een 'blablabla' edit
Ik vind hem stiekem wel lekker 
-
PHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
zn vriendin kan nie zingen
weauw. wat een gehaat op deze track.
niet geheel onterecht hoor! Kicks gaan erg hoog! edoch, vind ik het een leuk trackje!
niet geheel onterecht hoor! Kicks gaan erg hoog! edoch, vind ik het een leuk trackje!
Meh, die kick stuitert me te ver omhoog en de melodie vind ik tegenvallen, jammer ik vond hem zo goed op weg met Rise Like The Sun en Your Love bootleg
(Ps waarom gebruikt hij niet de outro kick van Your Love
)
(Ps waarom gebruikt hij niet de outro kick van Your Love
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 14 hours ago
stuk op 1:16 klinkt als My Music, evenals de kicks. Die hele intro klinkt naar My Music en Rise Like the Sun, deze hele track klinkt als een mash van Rise Like The Sun en My Music...
Kicks in de climax zijn om te janken, melodie is een 13 in een dozijn melodie, en dan heb je die outro weer die klinkt alsof hij een kleine samplebank in en die voor elke track gebruikt
Kortom: