Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 09:01 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Shockerz

Track(s): My story

Sample/video:

Ja die kick klinkt gewoon niet heel goed , vind ik !
Wist niet of die hier al stond ! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Besefte me laatst weer hoe ontiegelijk lang geleden het is dat ik een scantraxx release heb gehaald.. wat een dramatisch label is dit geworden zeg (al een behoorlijke tijd, maar iedere nieuwe release is weer een nieuwe bevestiging dat het alleen maar weer achteruit gaat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Besefte me laatst weer hoe ontiegelijk lang geleden het is dat ik een scantraxx release heb gehaald.. wat een dramatisch label is dit geworden zeg (al een behoorlijke tijd, maar iedere nieuwe release is weer een nieuwe bevestiging dat het alleen maar weer achteruit gaat)

+1. scantraxx gaat hard achteruit. intro van de track nog oke, maar de main! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:29 
 

Shockerz -1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Beetje hoog gepitched :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kut verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korte break hoor, is niet des Scantraxx :lol: .

Kicks gaan verder ook niet hoog, netjes hoor!

Nee kom op, klinkt nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wat een kut verhaal

:thumbup: made my day. Brakke dag op stage moest hier wel ff om lachen, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 16:21 
 
Hardtraxxer

Geen pakkend verhaal inderdaad :P Zoals gezegd: main en kicks heel slecht, intro is nog wel leuk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 16:50 
 
Hardtraxxer

wow dit is echt al een oude track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
wow dit is echt al een oude track :P


ja idd, sowieso al een jaartje oud..

Shockerz vind ik toch wel goed, maar waarom die te hoog pitchende kicks altijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 17:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

stynch schreef:
markextrae schreef:
wow dit is echt al een oude track :P


ja idd, sowieso al een jaartje oud..

Shockerz vind ik toch wel goed, maar waarom die te hoog pitchende kicks altijd..

omdat het anders niet gereleased mag worden van The Prophet, de kicks moet klinken alsof er poep tegen je loopt te schreeuwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 17:33 
 
Hardtraxx Addict

De vocals zijn iig beter dan

My boat , my house , my dit , my dat , my zus , my zo...


Mja het is gewoon net alsof Frontliner zijn oudere presets en samples aan shockerz heeft gegeven zodat hij er weer een nieuwe ploink ploink track van kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Shockerz +1


Behalve deze dan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 18:20 
 
Hardtraxxer

Citaat:
omdat het anders niet gereleased mag worden van The Prophet, de kicks moet klinken alsof er poep tegen je loopt te schreeuwen


zal nog wel even duren denk ik eer shockerz weer met een release komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hier in eerste instantie eens even een kick onder gezet zou worden, want dit is gewoon een sample van een koeievlaai die van tien hoog op de grond kletst... >.< De pitch maakt het helemaal erg. Met degelijke niet extreem pitchende kicks had het nog best een aardig plaatje kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 19:10 
 
Hardtraxxer

jammer van die achterlijke kicks, want voor de rest is dit zo slecht nog niet, naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 19:16 
 
Hardtraxx Elite

gilux schreef:
jammer van die achterlijke kicks, want voor de rest is dit zo slecht nog niet, naar mijn mening


Kicks zullen uiteindelijk wel meevallen denk ik. Geluidskwaliteit van deze rip is niet al te denderend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 20:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
gilux schreef:
jammer van die achterlijke kicks, want voor de rest is dit zo slecht nog niet, naar mijn mening


Kicks zullen uiteindelijk wel meevallen denk ik. Geluidskwaliteit van deze rip is niet al te denderend.


uhm. de kicks van shockerz zijn altijd dikke stront dus verwacht er niet teveel van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
gilux schreef:
jammer van die achterlijke kicks, want voor de rest is dit zo slecht nog niet, naar mijn mening


Kicks zullen uiteindelijk wel meevallen denk ik. Geluidskwaliteit van deze rip is niet al te denderend.

Hou toch op man, de kicks veranderen echt niet veel hoor als je hem in HQ hoort.. :P Het enige verschil is dat het allemaal zuiverder klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 00:27 
 
Hardtraxx Elite

BuzzLightyear schreef:
emmerick schreef:
gilux schreef:
jammer van die achterlijke kicks, want voor de rest is dit zo slecht nog niet, naar mijn mening


Kicks zullen uiteindelijk wel meevallen denk ik. Geluidskwaliteit van deze rip is niet al te denderend.

Hou toch op man, de kicks veranderen echt niet veel hoor als je hem in HQ hoort.. :P Het enige verschil is dat het allemaal zuiverder klinkt.


Op het gebied van kicks kan dat een hele boel schelen. In deze kwaliteit hoor ik de kicks heel erg op de achtergrond . Als in de uiteindelijke versie de kicks veel meer op de voorgrond zijn zal het al een stuk beter klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 16:27 
 

Mooie reacties hier allemaal :P Maar ik sluit me er volledig bij aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Op het gebied van kicks kan dat een hele boel schelen. In deze kwaliteit hoor ik de kicks heel erg op de achtergrond . Als in de uiteindelijke versie de kicks veel meer op de voorgrond zijn zal het al een stuk beter klinken.

De kicks blijven ongetwijfeld klinken als spetterpoeperupties op 150 bpm klinken, dat is een ding wat ik zéker opmaak uit de sample. Dan mogen ze in de WEB misschien wat minder op de voorgrond staan, maar dat maakt de plaat écht niet beter (gezien de kicks nul veranderen en kracht- en driveloos zijn) haha. :P Voor mij dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ga niet in discussie met Emmerick man, die jongen is scantraxx fanboy. Hij vind toch alles goed wat daar uit wordt gescheten
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks