Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Jurheinen wrote:Ga niet in discussie met Emmerick man, die jongen is scantraxx fanboy. Hij vind toch alles goed wat daar uit wordt gescheten
Hmm zit wat in haha. :P
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Jurheinen wrote:Ga niet in discussie met Emmerick man, die jongen is scantraxx fanboy. Hij vind toch alles goed wat daar uit wordt gescheten
Als je niks zinnigs te melden hebt houd dan gewoon je mond. Ik verdedig de track niet eens , vind de track niet eens leuk. Ik zeg alleen dat de kwaliteit van de rip niet denderend is en dat de kicks in de uiteindelijke versie beter zullen klinken hoogstwaarschijnlijk . Nuff said.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Style wrote:Het blijft een beunhaas...
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
emmerick wrote:
Als je niks zinnigs te melden hebt houd dan gewoon je mond. Ik verdedig de track niet eens , vind de track niet eens leuk. Ik zeg alleen dat de kwaliteit van de rip niet denderend is en dat de kicks in de uiteindelijke versie beter zullen klinken hoogstwaarschijnlijk . Nuff said.
Dov ik heb je allang door.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 15 hours ago
emmerick wrote:
Moeten er weer andere kicks in?
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Joeyvg wrote:De vocals zijn iig beter dan

My boat , my house , my dit , my dat , my zus , my zo...

haha, dat zou een leuke edit zijn.
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
sjuul wrote:
Joeyvg wrote:De vocals zijn iig beter dan

My boat , my house , my dit , my dat , my zus , my zo...

ook een 'blablabla' edit :P
Hardtraxx Veteran
14321 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Ik vind hem stiekem wel lekker :$
P
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2012
last seen Aug 2013
zn vriendin kan nie zingen
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
weauw. wat een gehaat op deze track.

niet geheel onterecht hoor! Kicks gaan erg hoog! edoch, vind ik het een leuk trackje!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Meh, die kick stuitert me te ver omhoog en de melodie vind ik tegenvallen, jammer ik vond hem zo goed op weg met Rise Like The Sun en Your Love bootleg

(Ps waarom gebruikt hij niet de outro kick van Your Love :love: )
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
stuk op 1:16 klinkt als My Music, evenals de kicks. Die hele intro klinkt naar My Music en Rise Like the Sun, deze hele track klinkt als een mash van Rise Like The Sun en My Music... :/ Kicks in de climax zijn om te janken, melodie is een 13 in een dozijn melodie, en dan heb je die outro weer die klinkt alsof hij een kleine samplebank in en die voor elke track gebruikt :/ Kortom: :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Ik hoor geluiden uit de intro van Frontliner - Expressionz