Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ga niet in discussie met Emmerick man, die jongen is scantraxx fanboy. Hij vind toch alles goed wat daar uit wordt gescheten

Hmm zit wat in haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 02:10 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Ga niet in discussie met Emmerick man, die jongen is scantraxx fanboy. Hij vind toch alles goed wat daar uit wordt gescheten


Als je niks zinnigs te melden hebt houd dan gewoon je mond. Ik verdedig de track niet eens , vind de track niet eens leuk. Ik zeg alleen dat de kwaliteit van de rip niet denderend is en dat de kicks in de uiteindelijke versie beter zullen klinken hoogstwaarschijnlijk . Nuff said.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 08:21 
 
Hardtraxx Veteran

Style schreef:
Het blijft een beunhaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Jurheinen schreef:
Ga niet in discussie met Emmerick man, die jongen is scantraxx fanboy. Hij vind toch alles goed wat daar uit wordt gescheten


Als je niks zinnigs te melden hebt houd dan gewoon je mond. Ik verdedig de track niet eens , vind de track niet eens leuk. Ik zeg alleen dat de kwaliteit van de rip niet denderend is en dat de kicks in de uiteindelijke versie beter zullen klinken hoogstwaarschijnlijk . Nuff said.


Dov ik heb je allang door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Jurheinen schreef:
Ga niet in discussie met Emmerick man, die jongen is scantraxx fanboy. Hij vind toch alles goed wat daar uit wordt gescheten


Als je niks zinnigs te melden hebt houd dan gewoon je mond. Ik verdedig de track niet eens , vind de track niet eens leuk. Ik zeg alleen dat de kwaliteit van de rip niet denderend is en dat de kicks in de uiteindelijke versie beter zullen klinken hoogstwaarschijnlijk . Nuff said.


Moeten er weer andere kicks in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
De vocals zijn iig beter dan

My boat , my house , my dit , my dat , my zus , my zo...




haha, dat zou een leuke edit zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:58 
 
Hardtraxxer

sjuul schreef:
Joeyvg schreef:
De vocals zijn iig beter dan

My boat , my house , my dit , my dat , my zus , my zo...





ook een 'blablabla' edit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem stiekem wel lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 01:47 
 
Hardtraxx Newbie

zn vriendin kan nie zingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weauw. wat een gehaat op deze track.

niet geheel onterecht hoor! Kicks gaan erg hoog! edoch, vind ik het een leuk trackje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 01:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meh, die kick stuitert me te ver omhoog en de melodie vind ik tegenvallen, jammer ik vond hem zo goed op weg met Rise Like The Sun en Your Love bootleg

(Ps waarom gebruikt hij niet de outro kick van Your Love :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 02:01 
 
Hardtraxx Addict

stuk op 1:16 klinkt als My Music, evenals de kicks. Die hele intro klinkt naar My Music en Rise Like the Sun, deze hele track klinkt als een mash van Rise Like The Sun en My Music... :/ Kicks in de climax zijn om te janken, melodie is een 13 in een dozijn melodie, en dan heb je die outro weer die klinkt alsof hij een kleine samplebank in en die voor elke track gebruikt :/ Kortom: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor geluiden uit de intro van Frontliner - Expressionz
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks