Ach ja, het kan altijd erger: Wildstylez presteerde het om A² Allstars - The Resistance te draaien gevolgd door Code Black & NitrouZ - Can't Hold Me Back... :')kaboem wrote:Was echt vaag joh, fire in the hole -> spaceman (geloof ik). Bitch - tonigjt remix - harde rag - it must be
Achja, valt ook lastig te overtreffen die done with my stash
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Verschil tussen Done with my Stash en die andere platen is toch nog wel een tikje erger hoor 
-
K
Ik ben blij dat kevin kaos hier op het forum zit, kan die ff goed lezen hoe beroerd het was. Niet lullig bedoeld uiteraard, maar gewoon voor de volgende keer.
En idd, stash was de hardste plaat van de avond. done with my stash had ook wel na trespassing gemogen
En idd, stash was de hardste plaat van de avond. done with my stash had ook wel na trespassing gemogen
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Nouja als Kevin Kaos toevallig na TC stond kan 'ie er zelf weinig aan doen..
Maar weet niet of zijn set ook een slechte opbouw had?
Maar weet niet of zijn set ook een slechte opbouw had?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Slecht begin als dit je eerste post is. Lol.Lost Soul wrote:Drama queen!kaboem wrote:Ben maar weggelopen nadat it must be begon te spelen..ongelovelijk :') wat een sneue set..geen opbouw slecht mixwerk.
Theracords live was wel top! Helaas geen gucci. Maar die heb ik al vaak genoeg gehoord!
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Was het nog druk dan?
-
DArtiest
- 44 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Dat had idd anders gekund, denk dat low-e en ik er beter voor harden kunnen staan, zeker voor de opbouw.XtD wrote:Wel een beetje apart ja om Kevin Kaos na Theracords te zetten
Kritiek mag altijd natuurlijk;)kaboem wrote: Ik ben blij dat kevin kaos hier op het forum zit, kan die ff goed lezen hoe beroerd het was. Niet lullig bedoeld uiteraard, maar gewoon voor de volgende keer.
Klopt, timetable maakt de organisatie natuurlijk!MacMichael wrote:Nouja als Kevin Kaos toevallig na TC stond kan 'ie er zelf weinig aan doen.
Alleen om over theracords heen te gaan is bijna onmogelijk om er over heen te komen!
Wellicht hadden ze ons ervoor moeten zetten
True! Bijna niet eigenlijk haha:D!kaboem wrote:Achja, valt ook lastig te overtreffen die done with my stash
ff wat anders:
Iemand enig idee hoe het met die jongen is afgelopen
-
K
Nouja weet je wat het voornamelijk is. Er zaten zulke leuke platen bij, en die werden afgewisseld met platen die veel zachter zijn en gewoon niet industrial zijn( oke dat had ik wel verwacht).
Maar it must be werd gedraait nadat jullie harde rag, bitch, in the night en fire in the hole hebben gedraait. Dat kan gewoon niet
Maar it must be werd gedraait nadat jullie harde rag, bitch, in the night en fire in the hole hebben gedraait. Dat kan gewoon niet
-
PHardtraxxer
- last seen Aug 2014
What happend?djkevinkaos wrote:ff wat anders:
-
K
Zo'n kerel ging zwaar knock out.Proteaz wrote:What happend?djkevinkaos wrote:ff wat anders:
Ik denk dat hij van de kaart was want hij viel van een trap af, waar je dronken niet af zou vallen.
En toen ging het ineens heel slecht
-
PHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Ik las het al op PF ja, dat het leek op een epileptische aanval. Maar dat verbaast mij ook niets, heb wel vaker meegemaakt dat iemand daar een epileptische aanval kreeg. Die lichten onder de Dj Booth zijn heel erg fel !!!
-
K
Ik zag alles gebeuren, hij stond nog naast de dj booth op de trap en gleed uitProteaz wrote:Ik las het al op PF ja, dat het leek op een epileptische aanval. Maar dat verbaast mij ook niets, heb wel vaker meegemaakt dat iemand daar een epileptische aanval kreeg. Die lichten onder de Dj Booth zijn heel erg fel !!!
Ook nog even langs geweest
was gezellig en TC was genieten.
-
PHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Aaah ok, balen voor hem dankaboem wrote:Ik zag alles gebeuren, hij stond nog naast de dj booth op de trap en gleed uit .
& @ Proteaz, ik ben nog nooit in de Zak geweest, maar ik vond het echt erg rustigHenk-Jan wrote:Ook nog even langs geweestwas gezellig en TC was genieten.
-
K
Inderdaad, normaal is het helemaal vol.Mr Lellebel wrote:& @ Proteaz, ik ben nog nooit in de Zak geweest, maar ik vond het echt erg rustigHenk-Jan wrote:Ook nog even langs geweestwas gezellig en TC was genieten.
Heel veel ruimte en weinig mensen.
kaboem wrote:Inderdaad, normaal is het helemaal troll.Mr Lellebel wrote:& @ Proteaz, ik ben nog nooit in de Zak geweest, maar ik vond het echt erg rustigHenk-Jan wrote:Ook nog even langs geweestwas gezellig en TC was genieten.
Heel veel ruimte en weinig mensen.
-
K
kan je niet gewoon een keer pitchkicks gebruiken?