Skrillex 
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption - The One Man Army (07-11-2015, HmH, Amsterdam)
- View the latest post: Together ade special ( 20 oktober hmh amsterdam)
- View the latest post: Meeting X-Qlusive Noisecontrollers (21-1-2012) HMH, Amsterdam
- View the latest post: Qountdown - The final Qountdown (31 December 2011, HMH Amsterdam)
- View the latest post: Houseqlassics (06-11-2010, HMH Amsterdam, NL)
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ze kunnen jou nu ook voor volgende keer boeken? Stuk goedkoper en naar horen zeggen hoef je alleen op play te drukken 
Bril op, niemand die het doorheeft.
grapje he
grapje he
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Bril op, zij kant kaal. Skrillex is het toppunt van hipster.Draidy wrote:Bril op, niemand die het doorheeft.
grapje he
/offtopic: Normaal zeggen vrouwen dat over Brad Pitt, George Clooney, Johnny Depp of zo?Onthafloorx wrote:Skrillex
mrazura wrote:Maar goed dat ik daar niet was. Had meteen een epilepsie aanval gekregen volgens mij
op een gemiddeld q-dance/b2s feest zijn er meer lasers hoor
Weet ik zo nog niet, deze show was iig veel indrukwekkender dan elk ander feest waar ik ben geweest..AniThing wrote:mrazura wrote:Maar goed dat ik daar niet was. Had meteen een epilepsie aanval gekregen volgens mij
stynch wrote:Weet ik zo nog niet, deze show was iig veel indrukwekkender dan elk ander feest waar ik ben geweest..AniThing wrote:mrazura wrote:Maar goed dat ik daar niet was. Had meteen een epilepsie aanval gekregen volgens mij
dan ben je niet vaak naar feesten geweest
aangezien er maar 5/6 lasers tijden skrillex hingen
Ik heb voldoende feestjes bezocht, maar Mbt de lasers heb je inderdaad gelijk, ik doelde meer op de lichteffecten/ show zelf.. had het duidelijker moeten zeggen,,AniThing wrote:stynch wrote:AniThing wrote: Weet ik zo nog niet, deze show was iig veel indrukwekkender dan elk ander feest waar ik ben geweest..
dan ben je niet vaak naar feesten geweest
aangezien er maar 5/6 lasers tijden skrillex hingen