met welke reden?Almighty wrote:Dagjesvolk ten top. Wow. En echt Arnhems sfeertje, vriend word zomaar bij de keel gegrepen :')
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
G
Als iemand ZOMAAR bij zijn keel gegrepen wordt, dan zal daar ook echt een duidelijke en gegronde reden voor zijn 
-
G
haha inderdaadJefQ wrote:Als iemand ZOMAAR bij zijn keel gegrepen wordt, dan zal daar ook echt een duidelijke en gegronde reden voor zijn
-
A
Nop hij liep gewoon ff naar de bar
-
A
Oja,
The Anarchist, als je niet eens je eigen platen fatsoenlijk kan inmixen dan ben je toch behoorlijk verkeerd bezig. Een foutje maken oke, maar tot 3x toe compleet verkeerd beatmatchen dat zelfs mijn vriendin zegt; wat doet hij?
The Anarchist, als je niet eens je eigen platen fatsoenlijk kan inmixen dan ben je toch behoorlijk verkeerd bezig. Een foutje maken oke, maar tot 3x toe compleet verkeerd beatmatchen dat zelfs mijn vriendin zegt; wat doet hij?
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
dat was hier of niet? http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theaterAlmighty wrote:Oja,
-
A
Dat kan alleen maar bij A2 zijn geweest, want hun draaide niet bepaald in de schemer 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha dat meisje op de foto daar was ik mee die avond 
-
G
Vette fotoHoofdcoach wrote:Haha dat meisje op de foto daar was ik mee die avond
jammer dat ze net om kijkt