Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:59 
 
Hardtraxx Addict

Leuke tracks! Neem ze zeker mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
hahahaha waar haal je dat nou weer vandaan :')

Nou ja, je wil niet in het eigen productie topic want je hebt een label om je werk te releasen enzo :huh: Je wil dus duidelijk niet meer het amateur hoekje gestopt worden... Terwijl je daar gewoon thuis hoort :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
Leuke tracks! Neem ze zeker mee ^^


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 20:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ogh Festuca jij laat je altijd zo op de kast naaien he. Als het hier daadwerkelijk niet thuis hoort verplaatst 1 van de moderators het vanzelf wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca Remix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Houden we het gezellig hier? Hoe graag ik dit ook naar het eigen producties hoekje wil, de heren hebben een release gehad, daarom mag het hier blijven staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Houden we het gezellig hier? Hoe graag ik dit ook naar het eigen producties hoekje wil, de heren hebben een release gehad, daarom mag het hier blijven staan.

Lijkt me dan een uitstekende gelegenheid om je eigen regels eens kritisch te beschouwen. Als je je troep released op 'labels' zoals hardskillz recordz, pitchkickerz records en dat soort shit mag je naar mijn mening gewoon bij producers corner blijven zitten. Waarom niet hier alleen tracks van artiesten die releasen op respectabele labels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Teknizion schreef:
Houden we het gezellig hier? Hoe graag ik dit ook naar het eigen producties hoekje wil, de heren hebben een release gehad, daarom mag het hier blijven staan.

Lijkt me dan een uitstekende gelegenheid om je eigen regels eens kritisch te beschouwen. Als je je troep released op 'labels' zoals hardskillz recordz, pitchkickerz records en dat soort shit mag je naar mijn mening gewoon bij producers corner blijven zitten. Waarom niet hier alleen tracks van artiesten die releasen op respectabele labels?

Om te voorkomen dat het willekeur wordt...(want hihi die The Profit producties kunnen ook in het eigen productie topic tegenwoordig). Beginnende producers moeten zelf gewoon inzien dat ze nog niet volwassen genoeg zijn qua niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Teknizion schreef:
Houden we het gezellig hier? Hoe graag ik dit ook naar het eigen producties hoekje wil, de heren hebben een release gehad, daarom mag het hier blijven staan.

Lijkt me dan een uitstekende gelegenheid om je eigen regels eens kritisch te beschouwen. Als je je troep released op 'labels' zoals hardskillz recordz, pitchkickerz records en dat soort shit mag je naar mijn mening gewoon bij producers corner blijven zitten. Waarom niet hier alleen tracks van artiesten die releasen op respectabele labels?


Ben ik het volkomen mee eens, als de meerderheid in de topics blijft zeggen dat het niet release waardig is.

Dadelijk lijkt het hier dadelijk nog een eigen producers sectie.. om een plaat plaat te releasen hoef je tegenwoordig niet gek veel te doen, rare regel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:26 
 
Hardtraxx Addict

Belachelijk dat dit hier mag staan, ik denk dat ik maar een label ga beginnen en dan ook al mijn tracks gratis weg ga geven. Hier moeten regels voor komen want dit gaat te furrrr :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 09:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
hoebedoelje schreef:
Hoort toch in: producers-corner/ thuis? >.<

Denza heeft al wat releases op Noizy Records. Kan hier dus prima blijven staan ^^


Op welk label? :D

Het klinkt als slaapkamer producties. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet voor mij weggelegt dit, is me veel te vrolijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:46 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:19 
 
Hardtraxxer

Bij de originele vind ik de climax lekker, bij de remix het mid-intro.
Maar erg goed gedaan beide! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:x gratis-tracks-prod/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
pitchkickerz records

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, niks voor mij helaas. Probeer je kicks te verbeteren en je synth iets voller te laten klinken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:59 
 
Hardtraxx Addict

In het orgineel LIJKT het alsof er een hardkick10 gelayerd is (in de climax)

Maar klinkt wel redelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

original mix vind ik maar saai :sleep: te weinig actie :P
festuca remix is aardig maar ik hoor wel wat amateuristische sounds.
Er zit wel vee potentie in :thumbup:

edit: vergeten om te vermelden dat je je kicks moet verbeteren
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks