inderdaad hij werkt in fl.
en the machine werkt ook in fl
dus het moet heus wel kunnen.
en the machine werkt ook in fl
en the machine is baas dus miss word jij ook baasCase Dj wrote:inderdaad hij werkt in fl.
en the machine werkt ook in fldus het moet heus wel kunnen.
ziet er mooier uit, en die artiesten hebben geld zat.Phase 2 wrote:Avicii werkt ook met Fl.
Tuurlijk een mac is geen vereiste. Maar je ziet die systemen niet voor niets veel in studio's tegenwoordig.
Ja het mooie heeft er iets mee te maken haha.Delt-A wrote:ziet er mooier uit, en die artiesten hebben geld zat.Phase 2 wrote:Avicii werkt ook met Fl.
Tuurlijk een mac is geen vereiste. Maar je ziet die systemen niet voor niets veel in studio's tegenwoordig.
Ja, maar 3399 voor deze specs is wel héél érg veel. Bij de macs zit hem het meer in de bouwkwaliteit en hoe alles op elkaar is afgestemd. Mijn vader heeft er ook een tijd lang een gehad, maar de reperaties waren ziekelijk duur. Op het laatst moest hij de voeding vervangen; kosten 650 euro, toen heeft hij hem maar weggedaan.Dark Pact wrote:3.399 euro voor een 8-core Mac Pro:
Twee 2,4-GHz quad-core Intel Xeon "Westmere"-processors
6 GB (zes x 1 GB) geheugen
Harde schijf van 1 TB
Dubbellaags SuperDrive met 18-voudige snelheid
ATI Radeon HD 5770 met 1 GB GDDR5-geheugen
heb je wel meteen iets in huis staan natuurlijk haha
Bij de nieuwe mac pro's is dat volgens mij wel wat veranderd. De oudere mac's hadden altijd hun eigen speciale dingen die ze erg duur maakte en tegenwoordig is er veel meer voor te krijgen.Squid wrote:Ja, maar 3399 voor deze specs is wel héél érg veel. Bij de macs zit hem het meer in de bouwkwaliteit en hoe alles op elkaar is afgestemd. Mijn vader heeft er ook een tijd lang een gehad, maar de reperaties waren ziekelijk duur. Op het laatst moest hij de voeding vervangen; kosten 650 euro, toen heeft hij hem maar weggedaan.Dark Pact wrote:3.399 euro voor een 8-core Mac Pro:
Twee 2,4-GHz quad-core Intel Xeon "Westmere"-processors
6 GB (zes x 1 GB) geheugen
Harde schijf van 1 TB
Dubbellaags SuperDrive met 18-voudige snelheid
ATI Radeon HD 5770 met 1 GB GDDR5-geheugen
heb je wel meteen iets in huis staan natuurlijk haha