Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxxer
450 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Neroz wrote:aha oke ik kan wel wat uitleg geven over de eerste climax (want daar gaat dit over)
Het was oorspronkelijk een project met een maat van mij, hij had mij die melodie gestuurd maar ik heb toen besloten om de track verder zelf af te maken.

Voorderest wist ik eerlijk waar niet dat die melodie gewoon vrijwel identiek is :/ dus zal eens kijken of ik hem ga aanpassen dan, en ja aan de andere kant worden er vaak zat melodietjes overgenomen in de HS scéne, maar ik was mij hier werkelijk niet van bewust.

Toch bedankt voor het melden :)
Maar om dan een reactie te plaatsen (Muller) als ''kansloos'' is inderdaad best kansloos :)

On topic: tracks klinken echt super goed tot nu toe! :thumbup:
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Flip27 wrote:
Neroz wrote:aha oke ik kan wel wat uitleg geven over de eerste climax (want daar gaat dit over)
Het was oorspronkelijk een project met een maat van mij, hij had mij die melodie gestuurd maar ik heb toen besloten om de track verder zelf af te maken.

Voorderest wist ik eerlijk waar niet dat die melodie gewoon vrijwel identiek is :/ dus zal eens kijken of ik hem ga aanpassen dan, en ja aan de andere kant worden er vaak zat melodietjes overgenomen in de HS scéne, maar ik was mij hier werkelijk niet van bewust.

Maar om dan een reactie te plaatsen (Muller) als ''kansloos'' is inderdaad best kansloos :)

Hoezo is dat kansloos? Is toch meer dan normaal om te laten weten waar zo'n briljante melodie vandaan komt.
Dat Neroz dit zelf ook niet wist, maakt het voor hem alleen maar fijner, mocht hij de track uit willen brengen i.v.m. rechten ;)
Dus om nou gelijk zo'n reactie naar Muller toe te geven slaat weer compleet nergens op..

On topic: Kicks klinken veelbelovend ^^
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
bartjuh2000 wrote:
Flip27 wrote:

Hoezo is dat kansloos? Is toch meer dan normaal om te laten weten waar zo'n briljante melodie vandaan komt.
Dat Neroz dit zelf ook niet wist, maakt het voor hem alleen maar fijner, mocht hij de track uit willen brengen i.v.m. rechten ;)
Dus om nou gelijk zo'n reactie naar Muller toe te geven slaat weer compleet nergens op..

On topic: Kicks klinken veelbelovend ^^
Een melodie waar rechten op staan heb ik echt nog nooit van gehoord?...

Het gaat er ook meer om,hoe muller ze reactie uit!
M
Hardtraxxer
89 posts member since 2011
last seen Oct 2013
ik kwam inderdaad wat lomp over :P
ja t maakt mij niet zoveel uit of je een melodie jat, maar om t dan zo stellig te ontkennen dat je m niet jat slaat nerges op
voor de rest even goede vrienden hoor :P
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Dit klinkt best lekker Neroz. Wel wacht ik stiekem nog steeds op New Answers Ft. Neilio :$.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Muller wrote:ik kwam inderdaad wat lomp over :P
ja t maakt mij niet zoveel uit of je een melodie jat, maar om t dan zo stellig te ontkennen dat je m niet jat slaat nerges op
voor de rest even goede vrienden hoor :P
waarom slaat dat nergens op? geloof je hem niet?
Artiest
478 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Die steven he. Ik vond het altijd al zo'n gluiperd, maar nu ik dit hoor... I dont even...
N
Artiest
144 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Neilio wrote:Die steven he. Ik vond het altijd al zo'n gluiperd, maar nu ik dit hoor... I dont even...
ga jij nou maar weer verder met je epic track :P
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Klinkt lekker hoor! :) Leuk melodietje. Tsja de beste melodietjes zijn ook niet allemaal zelf bedacht he :P neem maar Marlon S meets Digital Punk - Bringing the Funk. Al met en al een prima nummertje. :thumbup:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Klinkt heel vet vooral de kick is echt lekker :woot:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Eerste track is echt vet ! :love:
E
Limburgse kwaliteit! :worship:
N
Artiest
144 posts member since 2009
last seen 20 days ago
2e climax erbij!

/edit dankje!

View on YouTube
Last edited by Neroz on 23 Oct 2011 15:58, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Neroz wrote:https://www.youtube.com/watch?v=M3e640sOTmI

2e climax erbij!

waarom kan ik m niet insluiten?

View on YouTube
Je moet die 's' achter de p van httpS verweideren, doet youtube nu automatisch tegenwoordig ofzo, heel irritant. :thumbup:

View on YouTube
Hardtraxxer
293 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Klinkt niet verkeerd
T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
wanneer komen deze nou is :/
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
die 2e track die melo is erg fijn! :love:
S
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen Aug 2014
TheSoundOfHardstylez wrote:wanneer komen deze nou is :/
idd, is die laatste track als gereleased of mis ik weer's wat ?
T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
Ik had neroz laatst trouwens nog wel gevraagd wanneer deze kwamen en hij zei dat het ong nog 2 maandjes zou duren.
Weet niet om welke het precues ging maar Something To Lose sowirso! :d