Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neroz schreef:
aha oke ik kan wel wat uitleg geven over de eerste climax (want daar gaat dit over)
Het was oorspronkelijk een project met een maat van mij, hij had mij die melodie gestuurd maar ik heb toen besloten om de track verder zelf af te maken.

Voorderest wist ik eerlijk waar niet dat die melodie gewoon vrijwel identiek is :/ dus zal eens kijken of ik hem ga aanpassen dan, en ja aan de andere kant worden er vaak zat melodietjes overgenomen in de HS scéne, maar ik was mij hier werkelijk niet van bewust.

Toch bedankt voor het melden :)

Maar om dan een reactie te plaatsen (Muller) als ''kansloos'' is inderdaad best kansloos :)

On topic: tracks klinken echt super goed tot nu toe! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 17:59 
 
Hardtraxxer

Flip27 schreef:
Neroz schreef:
aha oke ik kan wel wat uitleg geven over de eerste climax (want daar gaat dit over)
Het was oorspronkelijk een project met een maat van mij, hij had mij die melodie gestuurd maar ik heb toen besloten om de track verder zelf af te maken.

Voorderest wist ik eerlijk waar niet dat die melodie gewoon vrijwel identiek is :/ dus zal eens kijken of ik hem ga aanpassen dan, en ja aan de andere kant worden er vaak zat melodietjes overgenomen in de HS scéne, maar ik was mij hier werkelijk niet van bewust.

Toch bedankt voor het melden :)

Maar om dan een reactie te plaatsen (Muller) als ''kansloos'' is inderdaad best kansloos :)

On topic: tracks klinken echt super goed tot nu toe! :thumbup:


Hoezo is dat kansloos? Is toch meer dan normaal om te laten weten waar zo'n briljante melodie vandaan komt.
Dat Neroz dit zelf ook niet wist, maakt het voor hem alleen maar fijner, mocht hij de track uit willen brengen i.v.m. rechten ;)
Dus om nou gelijk zo'n reactie naar Muller toe te geven slaat weer compleet nergens op..

On topic: Kicks klinken veelbelovend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bartjuh2000 schreef:
Flip27 schreef:
Neroz schreef:
aha oke ik kan wel wat uitleg geven over de eerste climax (want daar gaat dit over)
Het was oorspronkelijk een project met een maat van mij, hij had mij die melodie gestuurd maar ik heb toen besloten om de track verder zelf af te maken.

Voorderest wist ik eerlijk waar niet dat die melodie gewoon vrijwel identiek is :/ dus zal eens kijken of ik hem ga aanpassen dan, en ja aan de andere kant worden er vaak zat melodietjes overgenomen in de HS scéne, maar ik was mij hier werkelijk niet van bewust.

Toch bedankt voor het melden :)

Maar om dan een reactie te plaatsen (Muller) als ''kansloos'' is inderdaad best kansloos :)

On topic: tracks klinken echt super goed tot nu toe! :thumbup:


Hoezo is dat kansloos? Is toch meer dan normaal om te laten weten waar zo'n briljante melodie vandaan komt.
Dat Neroz dit zelf ook niet wist, maakt het voor hem alleen maar fijner, mocht hij de track uit willen brengen i.v.m. rechten ;)
Dus om nou gelijk zo'n reactie naar Muller toe te geven slaat weer compleet nergens op..

On topic: Kicks klinken veelbelovend ^^


Een melodie waar rechten op staan heb ik echt nog nooit van gehoord?...

Het gaat er ook meer om,hoe muller ze reactie uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:11 
 
Hardtraxxer

ik kwam inderdaad wat lomp over :P
ja t maakt mij niet zoveel uit of je een melodie jat, maar om t dan zo stellig te ontkennen dat je m niet jat slaat nerges op
voor de rest even goede vrienden hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit klinkt best lekker Neroz. Wel wacht ik stiekem nog steeds op New Answers Ft. Neilio :$.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Muller schreef:
ik kwam inderdaad wat lomp over :P
ja t maakt mij niet zoveel uit of je een melodie jat, maar om t dan zo stellig te ontkennen dat je m niet jat slaat nerges op
voor de rest even goede vrienden hoor :P


waarom slaat dat nergens op? geloof je hem niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Die steven he. Ik vond het altijd al zo'n gluiperd, maar nu ik dit hoor... I dont even...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:20 
 
Artiest

Neilio schreef:
Die steven he. Ik vond het altijd al zo'n gluiperd, maar nu ik dit hoor... I dont even...

ga jij nou maar weer verder met je epic track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:33 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt lekker hoor! :) Leuk melodietje. Tsja de beste melodietjes zijn ook niet allemaal zelf bedacht he :P neem maar Marlon S meets Digital Punk - Bringing the Funk. Al met en al een prima nummertje. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Klinkt heel vet vooral de kick is echt lekker :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste track is echt vet ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:47 
 

Limburgse kwaliteit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:36 
 
Artiest

2e climax erbij!

/edit dankje!

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neroz schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=M3e640sOTmI

2e climax erbij!

waarom kan ik m niet insluiten?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=M3e640sOTmI[/youtube]

Je moet die 's' achter de p van httpS verweideren, doet youtube nu automatisch tegenwoordig ofzo, heel irritant. :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt niet verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 13:36 
 
Hardtraxx Addict

wanneer komen deze nou is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

die 2e track die melo is erg fijn! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 14:35 
 
Hardtraxxer

TheSoundOfHardstylez schreef:
wanneer komen deze nou is :/


idd, is die laatste track als gereleased of mis ik weer's wat ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 15:12 
 
Hardtraxx Addict

Ik had neroz laatst trouwens nog wel gevraagd wanneer deze kwamen en hij zei dat het ong nog 2 maandjes zou duren.
Weet niet om welke het precues ging maar Something To Lose sowirso! :d
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks