Geloof ik best hoor. Was ook niet kut bedoelt ofzo, maar dat weet je zelf ook welDjThera wrote:Steffnov wrote:Gevalletje Brennan & Heart? Zit hem in het label he
Nee, maar goed, ben niet echt bekend met hun producties, maar altijd jammer.flauw hoor, het was ook wel een zware week at Theracords HQ ja
Related topics
- View the latest post: heny @ A Tribute To Catatonic Overload
- View the latest post: Catatonic Overload - Environment (Delete Remix) (VIP Edit)
- View the latest post: Catatonic overload - The sexual thrill ( Quasar 2015 edit )
- View the latest post: Triton presents Catatonic Overload vs The Machine
- View the latest post: Hardtraxx Meets Theracords: Dedication 2 Catatonic Overload Meeting (25-02-2011, Hard Definition @ De Loft XL, Hengelo)
Active topics in Algemeen
Moderators
Hardstyle wereld boeit me allemaal niet meer zo, maar dit doet me toch wel pijn 
Toch een van m'n favoriete artiesten van de laatste tijd. Deden tenminste nog hun eigen ding, in tegenstelling tot de meeste grote namen die elkaar constant na lopen te bouwen en een wedstrijdje houden wie de hoogste kick kan produceren.
Hoop echt dat ze ieder voor zich doorgaan, gewoon op Theracords (of een ander groot label om daar nog wat variatie te houden), want 't zou veel te zonde zijn om al dat talent zomaar weg te gooien.
Toch een van m'n favoriete artiesten van de laatste tijd. Deden tenminste nog hun eigen ding, in tegenstelling tot de meeste grote namen die elkaar constant na lopen te bouwen en een wedstrijdje houden wie de hoogste kick kan produceren.
Hoop echt dat ze ieder voor zich doorgaan, gewoon op Theracords (of een ander groot label om daar nog wat variatie te houden), want 't zou veel te zonde zijn om al dat talent zomaar weg te gooien.
Laat me niet lachen, wil jij zeggen dat ze in die hele raw wereld niet een zelfde wedstrijd hebben om wie het 'rawste' kan zijn? Zo komt het in ieder geval op mij over, een van de redenen waarom heel die rauwe tak mij niks boeit.Inno wrote:Toch een van m'n favoriete artiesten van de laatste tijd. Deden tenminste nog hun eigen ding, in tegenstelling tot de meeste grote namen die elkaar constant na lopen te bouwen en een wedstrijdje houden wie de hoogste kick kan produceren.
Hulde voor hun set @ Hard Definition
Prachtige afsluiter om de samenwerking mee te beindigen. Absoluut geen spijt dat ik hiervoor toch nog naar Hengelo ben gekomen
Idd!SoundTunerZ wrote:Hulde voor hun set @ Hard DefinitionPrachtige afsluiter om de samenwerking mee te beindigen. Absoluut geen spijt dat ik hiervoor toch nog naar Hengelo ben gekomen
Was een waardig einde!
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Is er al meer bekend wat ze als individu gaan doen?
Wat ik heb begrepen is dat er 1 volledig mee kapt en de ander verder gaat met produceren, maar niet onder de naam CO2. Waar en wanneer is verder voor mij niet bekend.Moving Madness wrote:Is er al meer bekend wat ze als individu gaan doen?
Die ander, gaat inderdaad verder produceren, maar hij gaat de komende tijd eerst nadenken over wat hij precies wil gaan produceren, in ieder geval geen CO2-achtige sound wat hij wil gaan producen.. Het kan dus maar zo zijn, dat hij richting Fusion sounds o.i.d. hobbelt! Dat is wat ik er van begrepen heb in ieder geval!Nando wrote:Wat ik heb begrepen is dat er 1 volledig mee kapt en de ander verder gaat met produceren, maar niet onder de naam CO2. Waar en wanneer is verder voor mij niet bekend.Moving Madness wrote:Is er al meer bekend wat ze als individu gaan doen?
Die gaat denk ik verder als koolstofmono-oxide (flauw
)
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ruubiie wrote:in ieder geval geen CO2-achtige sound wat hij wil gaan producen..Nando wrote:Wat ik heb begrepen is dat er 1 volledig mee kapt en de ander verder gaat met produceren, maar niet onder de naam CO2. Waar en wanneer is verder voor mij niet bekend.Moving Madness wrote:Is er al meer bekend wat ze als individu gaan doen?
Hopelijk wordt de kick nu wat zuiverder.. Vond het live helemaal niet hard gaan, maar niet bij alle tracks hoor! The sexual thrill gaat live tering hard, maar bijvoorbeeld Goddamn gaat op origineel BPM totaal niet hard.
Gaat die niet gewoon verder als Selbulba dan? Of gaat die juist ermee stoppen?
I see what you did there.Wout1997 wrote:Goddamn dat is klote![]()
Ik kon hun producties altijd waarderen en nu stoppen ze
Erg jammer.
sebulbaHymn wrote:Gaat die niet gewoon verder als Selbulba dan? Of gaat die juist ermee stoppen?
View on YouTube
1 van zijn succesvolste nummer onder die naam.