Word binnenkort gereleased met The Spirit, duurd nog een paar weekjes.Mitta wrote:Weet iemand toevallig of deze track al uit is? Kan er nergens iets over vinden
Related topics
- View the latest post: Omegatypez - Dirty Style (Faizar Remix) (FUSION358)
- View the latest post: Omegatypez - Dirty Style (Freestyle mix)
- View the latest post: Omegatypez - The Spirit / Dirty Style (FUSION143)
- View the latest post: Omegatypez - The Spirit / Dirty Style (FUSION143) (FUSION123)
- View the latest post: Omegatypez & Adrenalize - Infinite Galaxy (Omegatypez 2014 Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
J
Ik ben momenteel dronken en dus verminderd toerekeningsvatbaar, maar zou je alsje-, alsjeblieft wat meer op je grammatica willen letten? Tenzij je het nu expres fout doet, maar het is "Wordt binnenkort... duurt nog een paar weekjes". Ik ben blij dat deze binnenkort gereleaset wordt, maar dit soort taalfouten doen echt pijn. De regels zijn an sich redelijk simpel, dus mijn niet-bindende verzoek: verdiep je eens 15 minuten in de regels omtrent d- en dt-gebruik en 90% van de mensen neemt je, serieus, drie keer zo serieus. En als dat niet serieus genoeg was: serieus.JEFSKIII wrote:Word binnenkort gereleased met The Spirit, duurd nog een paar weekjes.Mitta wrote:Weet iemand toevallig of deze track al uit is? Kan er nergens iets over vinden
Also: chill! Kijk al een tijdje uit naar deze release, heerlijk nummer.
-
A
Meph0 wrote:Ik heb 3 bier op en dus verminderd toerekeningsvatbaar, maar zou je alsje-, alsjeblieft wat meer op je grammatica willen letten? Tenzij je het nu expres fout doet, maar het is "Wordt binnenkort... duurt nog een paar weekjes". Ik ben blij dat deze binnenkort gereleased wordt, maar dit soort taalfouten doen echt pijn. De regels zijn opzich redelijk simpel, dus mijn niet-bindende verzoek: verdiep je eens 15 minuten in de regels omtrent d- en dt-gebruik en 90% van de mensen neemt je, serieus, drie keer zo serieus. En als dat niet serieus genoeg was: serieus.JEFSKIII wrote:Word binnenkort gereleased met The Spirit, duurd nog een paar weekjes.Mitta wrote:Weet iemand toevallig of deze track al uit is? Kan er nergens iets over vinden
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Is al tijdje geleden, maar volgens mij had ik naar de HWS versie geluisterd en vond het nog steeds niet een ideaal nummer.Meph0 wrote:Ik weet niet welke versie je geluisterd hebt, maar die in de startpost is dus de oude versie en ís dus ook beter afgewerkt. Die betere versie zin in Hard with Style 8.Ox_Ite wrote:Idd, maar de rest had beter kunnen worden afgewerkt, maar zeker niet slecht dezelexjuhh wrote:Zalige mid-intro!
Ik vind het iig een topnummer, heerlijke melodie.
-
J
Alsof ik op me spelling let, zolang je maar kan begrijpen wat er staat joh.Meph0 wrote:Ik ben momenteel dronken en dus verminderd toerekeningsvatbaar, maar zou je alsje-, alsjeblieft wat meer op je grammatica willen letten? Tenzij je het nu expres fout doet, maar het is "Wordt binnenkort... duurt nog een paar weekjes". Ik ben blij dat deze binnenkort gereleaset wordt, maar dit soort taalfouten doen echt pijn. De regels zijn an sich redelijk simpel, dus mijn niet-bindende verzoek: verdiep je eens 15 minuten in de regels omtrent d- en dt-gebruik en 90% van de mensen neemt je, serieus, drie keer zo serieus. En als dat niet serieus genoeg was: serieus.JEFSKIII wrote:Word binnenkort gereleased met The Spirit, duurd nog een paar weekjes.Mitta wrote:Weet iemand toevallig of deze track al uit is? Kan er nergens iets over vinden
Het waren er een stuk of 12, wat inderdaad meevalt, maar leek me toch genoeg om zo'n disclaimer te plaatsen. Gereleased ziet er inderdaad beter uit, maar volgens mij is de juiste Nederlandse vervoeging toch echt gereleaset of gereleast. Daar heb ik nog over zitten twijfelen idd. En an sich is goed Nederlands, opzich niet, dat hoort op zich te zijn.Almighty wrote:Ik heb 3 bier op en dus verminderd toerekeningsvatbaar, maar zou je alsje-, alsjeblieft wat meer op je grammatica willen letten? Tenzij je het nu expres fout doet, maar het is "Wordt binnenkort... duurt nog een paar weekjes". Ik ben blij dat deze binnenkort gereleased wordt, maar dit soort taalfouten doen echt pijn. De regels zijn opzich redelijk simpel, dus mijn niet-bindende verzoek: verdiep je eens 15 minuten in de regels omtrent d- en dt-gebruik en 90% van de mensen neemt je, serieus, drie keer zo serieus. En als dat niet serieus genoeg was: serieus.Meph0 wrote:Word binnenkort gereleased met The Spirit, duurd nog een paar weekjes.
-
A
Maar kom op, stel je niet zo aan. We zijn hier op het internet, niet in college...
Iets als dit is toch niet de moeite waard om formeel op in te gaan om iemand te corrigeren?
Als het zo was, oke;Word binnenkort gereleased met The Spirit, duurd nog een paar weekjes.
Word binnekort gereleest me The Spirit, duurt noch ma een paar weekjuhs
Plus d/t fouten die ontgaan mij ook ook niet
Ontopique!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Mee eens!Lyst wrote:Vind het niet veel toevoegen. Climax is behoorlijk standaard en dit type vocals is ook al een overvloed van.
Ik zie liever nieuwe artiesten die iets toevoegen en echt een eigen sound hebben, dan dit wat meer als Psyko Punkz v3 klinkt.
Doet mij totaal niks.