Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:43 
 

Mitta schreef:
Weet iemand toevallig of deze track al uit is? Kan er nergens iets over vinden


Word binnenkort gereleased met The Spirit, duurd nog een paar weekjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 03:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Mitta schreef:
Weet iemand toevallig of deze track al uit is? Kan er nergens iets over vinden


Word binnenkort gereleased met The Spirit, duurd nog een paar weekjes.

Ik ben momenteel dronken en dus verminderd toerekeningsvatbaar, maar zou je alsje-, alsjeblieft wat meer op je grammatica willen letten? Tenzij je het nu expres fout doet, maar het is "Wordt binnenkort... duurt nog een paar weekjes". Ik ben blij dat deze binnenkort gereleaset wordt, maar dit soort taalfouten doen echt pijn. De regels zijn an sich redelijk simpel, dus mijn niet-bindende verzoek: verdiep je eens 15 minuten in de regels omtrent d- en dt-gebruik en 90% van de mensen neemt je, serieus, drie keer zo serieus. En als dat niet serieus genoeg was: serieus.

Also: chill! Kijk al een tijdje uit naar deze release, heerlijk nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 09:11 
 

Meph0 schreef:
JEFSKIII schreef:
Mitta schreef:
Weet iemand toevallig of deze track al uit is? Kan er nergens iets over vinden


Word binnenkort gereleased met The Spirit, duurd nog een paar weekjes.

Ik heb 3 bier op en dus verminderd toerekeningsvatbaar, maar zou je alsje-, alsjeblieft wat meer op je grammatica willen letten? Tenzij je het nu expres fout doet, maar het is "Wordt binnenkort... duurt nog een paar weekjes". Ik ben blij dat deze binnenkort gereleased wordt, maar dit soort taalfouten doen echt pijn. De regels zijn opzich redelijk simpel, dus mijn niet-bindende verzoek: verdiep je eens 15 minuten in de regels omtrent d- en dt-gebruik en 90% van de mensen neemt je, serieus, drie keer zo serieus. En als dat niet serieus genoeg was: serieus.

Also: chill! Kijk al een tijdje uit naar deze release, heerlijk nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 11:49 
 
Hardtraxx Addict

Meph0 schreef:
Ox_Ite schreef:
lexjuhh schreef:
Zalige mid-intro! :D

Idd, maar de rest had beter kunnen worden afgewerkt, maar zeker niet slecht deze ^^

Ik weet niet welke versie je geluisterd hebt, maar die in de startpost is dus de oude versie en ís dus ook beter afgewerkt. Die betere versie zin in Hard with Style 8.

Ik vind het iig een topnummer, heerlijke melodie.

Is al tijdje geleden, maar volgens mij had ik naar de HWS versie geluisterd en vond het nog steeds niet een ideaal nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 12:11 
 

Meph0 schreef:
JEFSKIII schreef:
Mitta schreef:
Weet iemand toevallig of deze track al uit is? Kan er nergens iets over vinden


Word binnenkort gereleased met The Spirit, duurd nog een paar weekjes.

Ik ben momenteel dronken en dus verminderd toerekeningsvatbaar, maar zou je alsje-, alsjeblieft wat meer op je grammatica willen letten? Tenzij je het nu expres fout doet, maar het is "Wordt binnenkort... duurt nog een paar weekjes". Ik ben blij dat deze binnenkort gereleaset wordt, maar dit soort taalfouten doen echt pijn. De regels zijn an sich redelijk simpel, dus mijn niet-bindende verzoek: verdiep je eens 15 minuten in de regels omtrent d- en dt-gebruik en 90% van de mensen neemt je, serieus, drie keer zo serieus. En als dat niet serieus genoeg was: serieus.

Also: chill! Kijk al een tijdje uit naar deze release, heerlijk nummer.


Alsof ik op me spelling let, zolang je maar kan begrijpen wat er staat joh. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Meph0 schreef:
Word binnenkort gereleased met The Spirit, duurd nog een paar weekjes.

Ik heb 3 bier op en dus verminderd toerekeningsvatbaar, maar zou je alsje-, alsjeblieft wat meer op je grammatica willen letten? Tenzij je het nu expres fout doet, maar het is "Wordt binnenkort... duurt nog een paar weekjes". Ik ben blij dat deze binnenkort gereleased wordt, maar dit soort taalfouten doen echt pijn. De regels zijn opzich redelijk simpel, dus mijn niet-bindende verzoek: verdiep je eens 15 minuten in de regels omtrent d- en dt-gebruik en 90% van de mensen neemt je, serieus, drie keer zo serieus. En als dat niet serieus genoeg was: serieus.

Also: chill! Kijk al een tijdje uit naar deze release, heerlijk nummer.

Het waren er een stuk of 12, wat inderdaad meevalt, maar leek me toch genoeg om zo'n disclaimer te plaatsen. Gereleased ziet er inderdaad beter uit, maar volgens mij is de juiste Nederlandse vervoeging toch echt gereleaset of gereleast. Daar heb ik nog over zitten twijfelen idd. En an sich is goed Nederlands, opzich niet, dat hoort op zich te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:51 
 

;)

Maar kom op, stel je niet zo aan. We zijn hier op het internet, niet in college...
Iets als dit is toch niet de moeite waard om formeel op in te gaan om iemand te corrigeren?
Citaat:
Word binnenkort gereleased met The Spirit, duurd nog een paar weekjes.

Als het zo was, oke;
Citaat:
Word binnekort gereleest me The Spirit, duurt noch ma een paar weekjuhs




Plus d/t fouten die ontgaan mij ook ook niet xd

Ontopique!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:56 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Vind het niet veel toevoegen. Climax is behoorlijk standaard en dit type vocals is ook al een overvloed van.
Ik zie liever nieuwe artiesten die iets toevoegen en echt een eigen sound hebben, dan dit wat meer als Psyko Punkz v3 klinkt.

Mee eens!
Doet mij totaal niks.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks