Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Vik wrote:
Pommer wrote:Ps: Later komt nog een setje samen met Vik met juist alleen maar euforische platen, voor ieder wat wils haha :P
Moet m nog steeds opnieuw opnemen. Ben veel te lui deze week :lol:
Verder een mooi lijstje Pommert! Gaat mee :)
Bedankt! ;)
Haha is goed xd Heeft geen haast!
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
WZY wrote:
Piaaa wrote:Ik krijg het idee dat je een hele beperkte collectie aan hardstyle platen heb, zie non stop dezelfde platen bij je voorbij komen, erg zonde man ...
ik ben blij dat hij ze draait, want voor de rest is er niemand die bijvoorbeeld 'just a shadow' draait. :P Neem hem mee, je hoort het nog wel :D
Tis dat ik die in het track of the day topic postte anders was tie em vergeten :P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Piaaa wrote:
WZY wrote:
Piaaa wrote:Ik krijg het idee dat je een hele beperkte collectie aan hardstyle platen heb, zie non stop dezelfde platen bij je voorbij komen, erg zonde man ...
ik ben blij dat hij ze draait, want voor de rest is er niemand die bijvoorbeeld 'just a shadow' draait. :P Neem hem mee, je hoort het nog wel :D
Tis dat ik die in het track of the day topic postte anders was tie em vergeten :P
Daar dacht ik ook gelijk aan idd :P haha.
Bierkoning
last seen 14 days ago
Piaaa wrote:
WZY wrote:
Ja ik gaf toch ook toe dat je me er weer aan herinnerde? :P Maar ik heb hem eerder ook al 1 of 2 keer gedraaid ;)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Wordt gedownload want wat een TL! :love:
T
Hardtraxxer
117 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Hey Pommer,
Lekkere TL hoor
Ik zal er eens goed voor gaan zitten en hem eens goed gaan beluisteren

Lekkere opener : Rambo is a Pussy :clap:
Overloop van 2 naar 3 is wel een beetje plotseling maar niet storend.
3 > 4 Is idd een beetje rommelig maar het stoort mij totaal niet aangezien het alleen de laatste seconde of 2 is dat de vocals elkaar overlappen.
4 > 5 Klonk wel heel Erg lekker ,netjes gemixed :yes:
Just a Shadow(Chris One Rmx) , ERG lekkere plaat :thumbsup:
7 > 8 Komt idd net niet goed uit maarja ken wel gaan mierenneuken hier maar vond het zelf tog wel lekker eig :P
9 > 10 Erg lekker gemixed door die vocals van Outrageous al te laten horen
Funky Shit : Ook al is die kapot gedraaid hij blijft lekker :yes:
18 > 19 Overloop klopt wel maar imo beetje abrupt
Ook tof dat je met hardcore sluit daar hou ik wel van.

Heb comments gegeven op wat me aansprak en niet aansprak, En moet zeggen een zeer geslaagde set in mijn oren.
Lekker bezig xd
Grtz ,
The ShadowReaper

PS:Als je de tijd heb zou je mijn laatste set (Hard Sounds Session #1) ook ff willen beluisteren en beoordelen zou ik erg waarderen :cool:
U
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Jul 2021
Heerlijke tracklist :thumbsup: , vrijwel allemaal fantastische nummers.
Bierkoning
last seen 14 days ago
Bedankt voor de feedback Shadow Reaper! Ik heb voorlopig even geen tijd denk ik maar anders luister ik je volgende wel even ;)

De anderen ook bedankt voor het meenemen :)