Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 00:01 

Bierkoning

Vik schreef:
Pommer schreef:
Ps: Later komt nog een setje samen met Vik met juist alleen maar euforische platen, voor ieder wat wils haha :P

Moet m nog steeds opnieuw opnemen. Ben veel te lui deze week :lol:
Verder een mooi lijstje Pommert! Gaat mee :)

Bedankt! ;)
Haha is goed xd Heeft geen haast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
Piaaa schreef:
Ik krijg het idee dat je een hele beperkte collectie aan hardstyle platen heb, zie non stop dezelfde platen bij je voorbij komen, erg zonde man ...

ik ben blij dat hij ze draait, want voor de rest is er niemand die bijvoorbeeld 'just a shadow' draait. :P Neem hem mee, je hoort het nog wel :D

Tis dat ik die in het track of the day topic postte anders was tie em vergeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:14 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
WZY schreef:
Piaaa schreef:
Ik krijg het idee dat je een hele beperkte collectie aan hardstyle platen heb, zie non stop dezelfde platen bij je voorbij komen, erg zonde man ...

ik ben blij dat hij ze draait, want voor de rest is er niemand die bijvoorbeeld 'just a shadow' draait. :P Neem hem mee, je hoort het nog wel :D

Tis dat ik die in het track of the day topic postte anders was tie em vergeten :P

Daar dacht ik ook gelijk aan idd :P haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:18 

Bierkoning

Piaaa schreef:
WZY schreef:
Piaaa schreef:

Ja ik gaf toch ook toe dat je me er weer aan herinnerde? :P Maar ik heb hem eerder ook al 1 of 2 keer gedraaid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 20:24 

Hardtraxx Veteran

Wordt gedownload want wat een TL! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 17:50 

Hardtraxxer

Hey Pommer,
Lekkere TL hoor
Ik zal er eens goed voor gaan zitten en hem eens goed gaan beluisteren

Lekkere opener : Rambo is a Pussy :clap:
Overloop van 2 naar 3 is wel een beetje plotseling maar niet storend.
3 > 4 Is idd een beetje rommelig maar het stoort mij totaal niet aangezien het alleen de laatste seconde of 2 is dat de vocals elkaar overlappen.
4 > 5 Klonk wel heel Erg lekker ,netjes gemixed :yes:
Just a Shadow(Chris One Rmx) , ERG lekkere plaat :thumbsup:
7 > 8 Komt idd net niet goed uit maarja ken wel gaan mierenneuken hier maar vond het zelf tog wel lekker eig :P
9 > 10 Erg lekker gemixed door die vocals van Outrageous al te laten horen
Funky Shit : Ook al is die kapot gedraaid hij blijft lekker :yes:
18 > 19 Overloop klopt wel maar imo beetje abrupt
Ook tof dat je met hardcore sluit daar hou ik wel van.

Heb comments gegeven op wat me aansprak en niet aansprak, En moet zeggen een zeer geslaagde set in mijn oren.
Lekker bezig xd
Grtz ,
The ShadowReaper

PS:Als je de tijd heb zou je mijn laatste set (Hard Sounds Session #1) ook ff willen beluisteren en beoordelen zou ik erg waarderen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 19:22 

Hardtraxxer

Heerlijke tracklist :thumbsup: , vrijwel allemaal fantastische nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:20 

Bierkoning

Bedankt voor de feedback Shadow Reaper! Ik heb voorlopig even geen tijd denk ik maar anders luister ik je volgende wel even ;)

De anderen ook bedankt voor het meenemen :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle