Deze gaat ook weer aan, miss uitgebreid commentaar. Als ik zin heb

1. Lekkere track, lang niet meer gehoord. Lekkere mid-intro overgang alleen voordat beide kick erin komen had je ff 1 van de 2 vocals weg moeten halen.
2. Weer een vette track, 10x beter dan de remix. Lekkere overgang, het uitgooien van de plaat gaat ook beter
3. Rock The party, die mid-intro kicks zijn echt lekker. Goede overgang, alleen het uitgooien was hier niet zo mooi. Kwam ook door de mix-up van vocals.
4. Lang niet gehoord deze track. Vet. Heel strak gemixt, lekkere bass-switch.
5. Leuke track, maar te vaak gehoord. Skip ik ff door naar de overgang. Overgang gaat zoals ik ze graag hoor, je hoort ze wel maar niet overdreven.
6. Deze heb ik nog niet vaak gehoord, leuke track. Goede overgang, niets op aan te merken.
7. The machine is altijd goed. Overgang waar je het tempo goed erin houd, lag heeeeeeel ff scheef
8. Tja wat moet ik hiervan zeggen, heerlijke plaat! Leuke overgang.
9. Nightmare is ook vet. Ik had Out with a bang sws onder Nightmare gezet. Zit veel meer energie in. Heel vet met die vocal van Outrageous erdoor. Strakke mix. Volgens mij haalde je de bass van Nightmare niet weg, het begon hier ff te kraken.
10. Lekkere track. Ik hoor heel zachtjes die sounds van Drop 2 Your Knees erdoor. Klinkt weer goed hoor.
11. Drop 2 Your Knees is lekker, maar ook te vaak gezien. Overgang is haast niet hoorbaar totdat de break in D2YK begint. Klinkt goed.
12. Midnight blijft vet, ik zie idd dit soort tracks wel vaker bij jou. Net als Piaaa zegt. Neemt niet weg dat ze gewoon lekker zijn.Vond deze overgang niet mooi, beetje abrupt.
13. Vind deze track ook niet zo vet, ff skippen tot aan de 2e climax. Die kick is heerlijk. Niets op de overgang aan te merken, gewoon goed.
14. Weer Meltdown, vorige setje toch ook al? Vind em er eigenlijk weer niet tussen passen. Skip ik ook ff. Overgang vind ik goed.
15. Mash-up, zie ik ook vaker in je setje. Ik hoor de outro van Mash-up haast nooit, klinkt wel vet. Goede overgang, miss wat laat.
16. Vind NTFB echt een geniale plaat. Strakke overgang..
17. Who Wants This is ook vet, alleen hoor ik ook heel vaak bij jou. Overgang klinkt tot het eruit gooien goed, maar dit blijft moeilijk bij FS.
18. Funky Shit hoor ik eigenlijk ook te vaak (niet per se bij jou). Overgang naar hardcore klinkt wel goed, hoor 2 kicks en dat was het. Niet veel maar ach.
19. Ben niet zo van de hardcore, maar je kiest wel leuke plaatjes uit. Volgens mij lig je er op het begin naast bij de overgang.
20. Vind dit ook een vette track, heb em zelf ook vaak gedraaid.
Echt heerlijk gemixt op wat mierenneukerige dingen na.
TL was, op een paar overgespeelde platen na, ook vet. Vind de hardere platen meestal zelf ook vetter.