Leuk album! alleen nummers inmiddels alweer veel te vaak gehoord.
had er stiekem toch wat meer van verwacht!
had er stiekem toch wat meer van verwacht!
Dat is geen mening, dat is oogkleppen ophebben.Intervention wrote:dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door
In jouw geval is dat een aantal hersencellen niet hebben.Abstractorz wrote:Dat is geen mening, dat is oogkleppen ophebben.Intervention wrote:dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door
Normale frontliner kick zouden de mensen op hardtraxx juist meer moeite mee hebben denk ikAbstractorz wrote:Al dat gezijk over Lose The Style zeg. Hardstyle is nooit bedoeld geweest om raw of wat dan ook te zijn. Hardstyle is een stijl die alle richtingen uit kan en niet 'raw' of 'duister' zoals al die gasten die hier met oogkleppen opzitten denken. Deze track heeft een lekkere vocal met een super melodie. Had het een normale frontliner kick gehad zou niemand er een probleem mee hebben.
En wat is er dan mis met deze track goed vinden? Zou je ook eens moeten proberen.mrazura wrote:In jouw geval is dat een aantal hersencellen niet hebben.Abstractorz wrote:Dat is geen mening, dat is oogkleppen ophebben.Intervention wrote:dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door
mrazura wrote:In jouw geval is dat een aantal hersencellen niet hebben.Abstractorz wrote:Dat is geen mening, dat is oogkleppen ophebben.Intervention wrote:dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door
Volgende keer is een officiele waarschuwing. We gaan hier niet mensen aanvallen.Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Dit is geen aanval. Het feit dat u dit zo beleefd is spijtig. Om speciaal deze reden zou graag verder toegelicht willen hebben hoe dit in strijd is met de algemeen geldende regels. Voel u vrij om een privé bericht te sturen.Teknizion wrote:Volgende keer is een officiele waarschuwing. We gaan hier niet mensen aanvallen.
Laten we het even andersom houden, jij gaat ons niet vertellen wat wij moeten doen. Ontopic hier. Uitleg kan via info@hardtraxx.nl gevraagd worden.mrazura wrote:Dit is geen aanval. Het feit dat u dit zo beleefd is spijtig. Om speciaal deze reden zou graag verder toegelicht willen hebben hoe dit in strijd is met de algemeen geldende regels. Voel u vrij om een privé bericht te sturen.Teknizion wrote:Volgende keer is een officiele waarschuwing. We gaan hier niet mensen aanvallen.
Het is een behoorlijke aantijging die uw collega reeds deed. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat ik hier op reageer. Ik geef zover ik zie in mijn bericht ook nergens aan wat uw collega moet doen.Jor-D wrote:Laten we het even andersom houden, jij gaat ons niet vertellen wat wij moeten doen. Ontopic hier. Uitleg kan via info@hardtraxx.nl gevraagd worden.mrazura wrote:Dit is geen aanval. Het feit dat u dit zo beleefd is spijtig. Om speciaal deze reden zou graag verder toegelicht willen hebben hoe dit in strijd is met de algemeen geldende regels. Voel u vrij om een privé bericht te sturen.Teknizion wrote:Volgende keer is een officiele waarschuwing. We gaan hier niet mensen aanvallen.
Kerel, als jij dingen zegt zoals 'je mist wat hersencellen' dan hoeft hij helemaal niks en is hij volledig in zijn recht. Je kan discussieren maar beginnen beledigen omdat je niks beters in huis hebt is gewoon zielig, dat is geen mening meer.mrazura wrote: Het is een behoorlijke aantijging die uw collega reeds deed. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat ik hier op reageer. Ik geef zover ik zie in mijn bericht ook nergens aan wat uw collega moet doen.
Dit dus. De een houdt van superblije vocals en melodietjes en de ander heeft er een hekel aan. Dat heet een mening hebben en niet oogkleppen op hebben. Zeggen dat iemand anders oogkleppen op heeft, omdat ze iets slecht vinden wat jij mooi vind, volgt waarschijnlijk uit het gebrek aan respect voor de mening van een ander.Intervention wrote:dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door
Amen! Mooi gezegd!Lyst wrote:Dit dus. De een houdt van superblije vocals en melodietjes en de ander heeft er een hekel aan. Dat heet een mening hebben en niet oogkleppen op hebben. Zeggen dat iemand anders oogkleppen op heeft, omdat ze iets slecht vinden wat jij mooi vind, volgt waarschijnlijk uit het gebrek aan respect voor de mening van een ander.Intervention wrote:dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door