Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk album! alleen nummers inmiddels alweer veel te vaak gehoord.
had er stiekem toch wat meer van verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al dat gezijk over Lose The Style zeg. Hardstyle is nooit bedoeld geweest om raw of wat dan ook te zijn. Hardstyle is een stijl die alle richtingen uit kan en niet 'raw' of 'duister' zoals al die gasten die hier met oogkleppen opzitten denken. Deze track heeft een lekkere vocal met een super melodie. Had het een normale frontliner kick gehad zou niemand er een probleem mee hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die kicks in If You Find, godallemachtig wat slecht, niveautje Expressionz. Lose The Style zou ik best kunnen waarderen in een dronken bui in de kroeg maar als ik hem thuis luister heb ik het gevoel dat ik naar happy hardcore op laag bpm aan het luisteren ben, wel grappig, maar mooi kan ik het niet noemen :P Dream Dust is wel gewoon een heerlijk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

If You Find is naar mijn mening best een leuke track, hij is alleen veel te lang en dan wordt die vocal echt heel erg irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er scooter als artiesten naam bij had gestaan had ik het geloofd bij lose the style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door >.<

Dat is geen mening, dat is oogkleppen ophebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Abstractorz schreef:
Intervention schreef:
dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door >.<

Dat is geen mening, dat is oogkleppen ophebben.


In jouw geval is dat een aantal hersencellen niet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 15:31 
 
Artiest

Abstractorz schreef:
Al dat gezijk over Lose The Style zeg. Hardstyle is nooit bedoeld geweest om raw of wat dan ook te zijn. Hardstyle is een stijl die alle richtingen uit kan en niet 'raw' of 'duister' zoals al die gasten die hier met oogkleppen opzitten denken. Deze track heeft een lekkere vocal met een super melodie. Had het een normale frontliner kick gehad zou niemand er een probleem mee hebben.


Normale frontliner kick zouden de mensen op hardtraxx juist meer moeite mee hebben denk ik >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Abstractorz schreef:
Intervention schreef:
dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door >.<

Dat is geen mening, dat is oogkleppen ophebben.


In jouw geval is dat een aantal hersencellen niet hebben.

En wat is er dan mis met deze track goed vinden? Zou je ook eens moeten proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Abstractorz schreef:
Intervention schreef:
dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door >.<

Dat is geen mening, dat is oogkleppen ophebben.


In jouw geval is dat een aantal hersencellen niet hebben.


Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.


Volgende keer is een officiele waarschuwing. We gaan hier niet mensen aanvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Volgende keer is een officiele waarschuwing. We gaan hier niet mensen aanvallen.


Dit is geen aanval. Het feit dat u dit zo beleefd is spijtig. Om speciaal deze reden zou graag verder toegelicht willen hebben hoe dit in strijd is met de algemeen geldende regels. Voel u vrij om een privé bericht te sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Teknizion schreef:
Volgende keer is een officiele waarschuwing. We gaan hier niet mensen aanvallen.


Dit is geen aanval. Het feit dat u dit zo beleefd is spijtig. Om speciaal deze reden zou graag verder toegelicht willen hebben hoe dit in strijd is met de algemeen geldende regels. Voel u vrij om een privé bericht te sturen.


Laten we het even andersom houden, jij gaat ons niet vertellen wat wij moeten doen. Ontopic hier. Uitleg kan via [email protected] gevraagd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 22:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dreamdust (L) geweldige plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
mrazura schreef:
Teknizion schreef:
Volgende keer is een officiele waarschuwing. We gaan hier niet mensen aanvallen.


Dit is geen aanval. Het feit dat u dit zo beleefd is spijtig. Om speciaal deze reden zou graag verder toegelicht willen hebben hoe dit in strijd is met de algemeen geldende regels. Voel u vrij om een privé bericht te sturen.


Laten we het even andersom houden, jij gaat ons niet vertellen wat wij moeten doen. Ontopic hier. Uitleg kan via [email protected] gevraagd worden.


Het is een behoorlijke aantijging die uw collega reeds deed. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat ik hier op reageer. Ik geef zover ik zie in mijn bericht ook nergens aan wat uw collega moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Het is een behoorlijke aantijging die uw collega reeds deed. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat ik hier op reageer. Ik geef zover ik zie in mijn bericht ook nergens aan wat uw collega moet doen.

Kerel, als jij dingen zegt zoals 'je mist wat hersencellen' dan hoeft hij helemaal niks en is hij volledig in zijn recht. Je kan discussieren maar beginnen beledigen omdat je niks beters in huis hebt is gewoon zielig, dat is geen mening meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 12:27 
 
Hardtraxx Newbie

dream dust is en blijft een toppertje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 12:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door >.<

Dit dus. De een houdt van superblije vocals en melodietjes en de ander heeft er een hekel aan. Dat heet een mening hebben en niet oogkleppen op hebben. Zeggen dat iemand anders oogkleppen op heeft, omdat ze iets slecht vinden wat jij mooi vind, volgt waarschijnlijk uit het gebrek aan respect voor de mening van een ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Intervention schreef:
dat heet gewoon een mening die mensen hebben, waneer krijgen mensen dat nou eens door >.<

Dit dus. De een houdt van superblije vocals en melodietjes en de ander heeft er een hekel aan. Dat heet een mening hebben en niet oogkleppen op hebben. Zeggen dat iemand anders oogkleppen op heeft, omdat ze iets slecht vinden wat jij mooi vind, volgt waarschijnlijk uit het gebrek aan respect voor de mening van een ander.

Amen! Mooi gezegd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lose the style :

Leuke happy hardcore intro/outro,kan me voorstellen dat sommigen dat vreselijk vinden maar ik vindt het (voor een keer) wel leuk.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle