Hoezo heb je daar zin in? Is toch volstrekt onlogisch? Outrageouz ook al zon gehandicapte intro inderdaad. Super triest.Khadber wrote:Dat wordt heel goed zoeken naar mooie inmixpunten. Zin in
Was bij Outrageouz ook al zo
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ik vind het eigenlijk wel een uitdaging. Tracks zijn de laatste tijd toch 99% van de tijd op 150 BPM, dus beatmatchen is zo simpel als wat. Ik zou het wel leuk vinden als er weer een beetje uitdaging in het mixen van tracks zat.Gangsterdwerg wrote:Hoezo heb je daar zin in? Is toch volstrekt onlogisch? Outrageouz ook al zon gehandicapte intro inderdaad. Super triest.Khadber wrote:Dat wordt heel goed zoeken naar mooie inmixpunten. Zin in
Bovendien, zoals ik hier eerder al had bij ge-edit: je kunt ook prima op midintro mixen bij deze plaat.
idd netzo iets als Chaos van Donkeyrollers, dat soort platen maken het mixen uitdagender en dus imo ook leukerKhadber wrote:Ik vind het eigenlijk wel een uitdaging. Tracks zijn de laatste tijd toch 99% van de tijd op 150 BPM, dus beatmatchen is zo simpel als wat. Ik zou het wel leuk vinden als er weer een beetje uitdaging in het mixen van tracks zat.Gangsterdwerg wrote:Hoezo heb je daar zin in? Is toch volstrekt onlogisch? Outrageouz ook al zon gehandicapte intro inderdaad. Super triest.Khadber wrote:Dat wordt heel goed zoeken naar mooie inmixpunten. Zin in
Bovendien, zoals ik hier eerder al had bij ge-edit: je kunt ook prima op midintro mixen bij deze plaat.
Midintro kan inderdaad prima maar op de gewone intro valt eigenlijk niet echt fatsoenlijk te mixen.. Is geen kwestie van uitdaging want noem maar ff een nummer waarop je deze kan mixen en het dan nog goed uitkomt..? Uitdaging in het mixen zit hem tegenwoordig vooral in het zoeken naar mid-intro mixen die goed klinken want intro-outro mixen is niet meer uitdagend door de saaie intro's van tegenwoordig.Khadber wrote:Ik vind het eigenlijk wel een uitdaging. Tracks zijn de laatste tijd toch 99% van de tijd op 150 BPM, dus beatmatchen is zo simpel als wat. Ik zou het wel leuk vinden als er weer een beetje uitdaging in het mixen van tracks zat.Gangsterdwerg wrote:Hoezo heb je daar zin in? Is toch volstrekt onlogisch? Outrageouz ook al zon gehandicapte intro inderdaad. Super triest.Khadber wrote:Dat wordt heel goed zoeken naar mooie inmixpunten. Zin in
@ Intervention: Ten eerste het is helemaaaaaaaal niet zoiets als Chaos, en daarnaast kun je als je Chaos echt wilt mixen alleen bij de bass beginnen na dat wazige stuk. Wat dat betreft is dat nog een 'normaal' mixbare intro. Als je bij Chaos bij het begin begint dan kun je dat niet mixen aangezien er geen maat of iets is.. Dat kun je alleen maar solo horen.
Prima dat producers uitdagend mixen willen stimuleren maar zorg in ieder geval dat de maten kloppen. Maak een intro met volle bass zodat je een switch kan maken of weet ik het... Maar niet 2 maten er achter aan plakken waardoor je niet uitkomt.. bah. Voor de rest is Creative Community een heerlijke track trouwens.
@ Kahad, ik ben het met je eens dat een beetje uitdaging niet verkeerd is en dat je met inmix stukjes best wel vette en originele dingen kan doen. Maar daar vind ik dit geen goed voorbeeld van. Kijk dan naar Ran-D die zorgt voor intro's waarmee je goed kan teasen zoals Feel My Fire, The New Shit en Skills etc. en kijk bijvoorbeeld naar het intro van Reactivate The Bionicle. 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Creative Community & Extreme Loudnezz
hoop dat external life ook snel komt
+1Uniforce wrote:Creative Community & Extreme Loudnezz![]()
dan is al het interessante van het album ook weer weg.