Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dat wordt heel goed zoeken naar mooie inmixpunten. Zin in :)
Was bij Outrageouz ook al zo :)

Hoezo heb je daar zin in? Is toch volstrekt onlogisch? Outrageouz ook al zon gehandicapte intro inderdaad. Super triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Extreme Loudnezz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Dat wordt heel goed zoeken naar mooie inmixpunten. Zin in :)
Was bij Outrageouz ook al zo :)

Hoezo heb je daar zin in? Is toch volstrekt onlogisch? Outrageouz ook al zon gehandicapte intro inderdaad. Super triest.

Ik vind het eigenlijk wel een uitdaging. Tracks zijn de laatste tijd toch 99% van de tijd op 150 BPM, dus beatmatchen is zo simpel als wat. Ik zou het wel leuk vinden als er weer een beetje uitdaging in het mixen van tracks zat.

Bovendien, zoals ik hier eerder al had bij ge-edit: je kunt ook prima op midintro mixen bij deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeeeeeeeeeeeej eindelijk Loudnezzz :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Dat wordt heel goed zoeken naar mooie inmixpunten. Zin in :)
Was bij Outrageouz ook al zo :)

Hoezo heb je daar zin in? Is toch volstrekt onlogisch? Outrageouz ook al zon gehandicapte intro inderdaad. Super triest.

Ik vind het eigenlijk wel een uitdaging. Tracks zijn de laatste tijd toch 99% van de tijd op 150 BPM, dus beatmatchen is zo simpel als wat. Ik zou het wel leuk vinden als er weer een beetje uitdaging in het mixen van tracks zat.

Bovendien, zoals ik hier eerder al had bij ge-edit: je kunt ook prima op midintro mixen bij deze plaat.

idd netzo iets als Chaos van Donkeyrollers, dat soort platen maken het mixen uitdagender en dus imo ook leuker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Dat wordt heel goed zoeken naar mooie inmixpunten. Zin in :)
Was bij Outrageouz ook al zo :)

Hoezo heb je daar zin in? Is toch volstrekt onlogisch? Outrageouz ook al zon gehandicapte intro inderdaad. Super triest.

Ik vind het eigenlijk wel een uitdaging. Tracks zijn de laatste tijd toch 99% van de tijd op 150 BPM, dus beatmatchen is zo simpel als wat. Ik zou het wel leuk vinden als er weer een beetje uitdaging in het mixen van tracks zat.

Bovendien, zoals ik hier eerder al had bij ge-edit: je kunt ook prima op midintro mixen bij deze plaat.

Midintro kan inderdaad prima maar op de gewone intro valt eigenlijk niet echt fatsoenlijk te mixen.. Is geen kwestie van uitdaging want noem maar ff een nummer waarop je deze kan mixen en het dan nog goed uitkomt..? Uitdaging in het mixen zit hem tegenwoordig vooral in het zoeken naar mid-intro mixen die goed klinken want intro-outro mixen is niet meer uitdagend door de saaie intro's van tegenwoordig.

@ Intervention: Ten eerste het is helemaaaaaaaal niet zoiets als Chaos, en daarnaast kun je als je Chaos echt wilt mixen alleen bij de bass beginnen na dat wazige stuk. Wat dat betreft is dat nog een 'normaal' mixbare intro. Als je bij Chaos bij het begin begint dan kun je dat niet mixen aangezien er geen maat of iets is.. Dat kun je alleen maar solo horen.

Prima dat producers uitdagend mixen willen stimuleren maar zorg in ieder geval dat de maten kloppen. Maak een intro met volle bass zodat je een switch kan maken of weet ik het... Maar niet 2 maten er achter aan plakken waardoor je niet uitkomt.. bah. Voor de rest is Creative Community een heerlijke track trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Kahad, ik ben het met je eens dat een beetje uitdaging niet verkeerd is en dat je met inmix stukjes best wel vette en originele dingen kan doen. Maar daar vind ik dit geen goed voorbeeld van. Kijk dan naar Ran-D die zorgt voor intro's waarmee je goed kan teasen zoals Feel My Fire, The New Shit en Skills etc. en kijk bijvoorbeeld naar het intro van Reactivate The Bionicle. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 11:29 
 
Hardtraxx Addict

Creative Community & Extreme Loudnezz :woot:
hoop dat external life ook snel komt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Creative Community & Extreme Loudnezz :woot:
hoop dat external life ook snel komt :D

+1
dan is al het interessante van het album ook weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ik heb in ieder geval die lelijke 8 beats eraf geknipt, stukken beter zo.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle