Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Thuis zijn de haperingen echt irritant, op feesjes heb je wel afentoe van die kopjes die denken dat de dj wat fout doet :p

Vette track btw, zoals altijd van the R3belz :)
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Hele vette track, die onderbrekingen vind ik juist leuk gedaan en als die climax erin komt, wat een euforie :worship:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
jambekkie wrote:Beetje raar dit.
Toen ik de melo hoorde, was ik best enthousiast, maar dat was vrijwel meteen weg.
Want?
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
TiMOTHYb wrote:
Nando wrote:Wat een saaie plaat zeg. Midintro is wel vet, maar wel een beetje standaard R3bels sounds. Stukje bij 1:10 dat de melodie gaat haperen klinkt voor geen meter. Climax is wel leuk, maar niets bijzonders.
Volgens mij draaide Adaro hem, vind dat gekut ook helemaal niks inderdaad. Deze track is verder helemaal niks vergeleken bij Pattern 2 en Shade ofzo. Doe mij maar liever een Open your mind ook.
helemaal gelijk allebei! -.-
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Dat gehaper klinkt een beetje ala Outside Spacer..
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Wat was ik blij toen ik deze in Takens hoorde, echt bruut :D !
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Ja ik heb hem gister ook (voor het eerst) live gehoord. Wat een gevoel! :love:
K
Hardtraxx Newbie
35 posts member since 2011
last seen Feb 2012
ooow shit :love: :love: :woot:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Uniforce wrote: helemaal gelijk allebei! -.-
Was inmiddels al van die mening afgeweken ;-)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Keeltsie wrote:ooow shit :love: :love: :woot:
Jor-D :yay:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 14 days ago
die geluidjes vlak voor die anti en voor de climax zijn echt irritant, lijkt net of me computer vasthangt :(
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Dit vind ik echt een plaat waar het zonde is om een anticlimax in te stoppen, die melodie is zo heerlijk! :D Beter hadden ze de eerste climax gedaan zoals de break en de 2e zoals hij nu is. :P
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 16 days ago
_theon_ wrote:die geluidjes vlak voor die anti en voor de climax zijn echt irritant, lijkt net of me computer vasthangt :(
Dat vind ik ook. Ik hoor van verschillende mensen dat het live niet zo storend is, dus dat moet ik nog afwachten. De track verder is top!
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Hunt wrote:
_theon_ wrote:die geluidjes vlak voor die anti en voor de climax zijn echt irritant, lijkt net of me computer vasthangt :(
Dat vind ik ook. Ik hoor van verschillende mensen dat het live niet zo storend is, dus dat moet ik nog afwachten. De track verder is top!
Ik heb hem afgelopen weekend live bij Takens gehoord en daar vond ik het ook irritant :P .